Guest Naturligvis Skrevet 1. Marts, 2020 FrækMøstjylland skrev, for 14 timer siden: Hej alle der er henvendelser nok nu. Nogen der ved hvordan man sletter en tråd som denne? Dem som har skrevet får besked Jeg vil virkelig gerne med i Logen, men af en eller anden årsag, så kan jeg ikke sende dig en privat besked. Er der mulighed for, at du kan prøve at skrive til mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 1. Marts, 2020 Læs nu tråden. Han har fået nok henvendelser! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-mig 44 Skrevet 2. Marts, 2020 Nu spøger jeg måske lidt dumt. Hvad for nogen fordele vil man med at være med i logen. Som man ikke har nu? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 78 Skrevet 2. Marts, 2020 Lille-mig. Tjahhh et godt fællesskab sammen med ligestillede mænd som alle elsker gangbang + at være en del i en lukket gruppe med 100 diskretion 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 4. Marts, 2020 Jeg er lidt nysgerrig på dette initiativ, som jeg finder meget spændende Nu kan jeg se, at I er nok, men hvis der er en venteliste eller lignende vil jeg gerne på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 5. Marts, 2020 For satan da oss, når pigerne begynder og få nys om at det er en loge som bare trækker en hulens masse fyre til, så skal de komme væltende og forlange vilde beløb, for de ved jo at du ikke tager et bid af kagen og du selv skal ligge et beløb for at deltage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Marts, 2020 2cool skrev, for 18 minutter siden: For satan da oss, når pigerne begynder og få nys om at det er en loge som bare trækker en hulens masse fyre til, så skal de komme væltende og forlange vilde beløb, for de ved jo at du ikke tager et bid af kagen og du selv skal ligge et beløb for at deltage. Logen er allerede meget bevist om hvilke typer af kvinder/piger som er interessante for logen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 5. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Logen er allerede meget bevist om hvilke typer af kvinder/piger som er interessante for logen. Sådan en Loge er jeg også medlem af inde på Scor med knap 400 medlemmer og der må det ikke koste det mindste og de piger som vil deltage, skal tjekkes op af LogeMasteren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 5. Marts, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Logen er allerede meget bevist om hvilke typer af kvinder/piger som er interessante for logen. Hvor ved du egentlig det fra? Vh NF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Marts, 2020 NordFyr skrev, for 34 minutter siden: Hvor ved du egentlig det fra? Vh NF Fra trådstarter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 20. Marts, 2020 Bliver der holdt GBi disse Corona tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden 196 Skrevet 20. Marts, 2020 Kinky fyr skrev, for 48 minutter siden: Bliver der holdt GBi disse Corona tider Jeg tvivler på at der vil være mange deltagere til et GB i disse tider. Det vil da i hvertfald være temmelig uansvarligt at deltage. Så mon ikke der først bliver afholdt GB igen når alt dette er “overstået “? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 20. Marts, 2020 KøbenhavnerSnuden skrev, for 7 timer siden: Jeg tvivler på at der vil være mange deltagere til et GB i disse tider. Det vil da i hvertfald være temmelig uansvarligt at deltage. Så mon ikke der først bliver afholdt GB igen når alt dette er “overstået “? Ku du da for hulen ikke lade nogen af dem der laver/deltager i GB svare på spørgsmålet da de har kompetencerne til det, i stedet for at give et intetsigende svar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cupid Skrevet 21. Marts, 2020 Logen er selvfølgelig på standby i øjeblikket efter et første vellykket GB med 100% fremmøde. Foregik i eksklusive omgivelser med en smuk ung tøs, som var med på det hele. Føler mig ret privilligeret ved at være med i denne gruppe og ser frem til at der kommer normale tilstande igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaco24 0 Skrevet 31. Marts, 2020 Hej jeg vil virkelig gerne med i logen er der flere pladser eller en venteliste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg