T.Hansen47 931 Skrevet 20. Marts, 2013 Det her er sgu bare utroligt: https://annoncelight.dk/annonce/41580/hu ... ikke-falsk Man fatter ikke hvad pokker der sker i hovedet på nogen folk. Pigen er 100% ægte. Og hun er supersød:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
caspar den lange 6 Skrevet 21. Marts, 2013 Tror du ikke det er Gangbangguy der står bag ? eller en tosse der hjælper ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Q25 0 Skrevet 21. Marts, 2013 Hej, Det er mig som er udsat for denne falske anmeldelse. Sesso.. Du er velkommen til at skrive igen. Det har ikke været meningen. Er ikke paranoid men når man modtager en del fake mails og få af dem er seriøse bliver man squ lidt "træt" i hovedet. Især fordi jeg har et alm arbejde ved siden af som også tager en del af min tid. Og igen så er jeg bare en alm pige med alm job så jeg er diskret og forsigtig. Ved ikke om det er den samme person som skriver fra forskellige mails af. Men har det på fornemmelsen. Men seriøse mennesker er altid velkommen til at skrive til mig. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 21. Marts, 2013 Hej, Det er mig som er udsat for denne falske anmeldelse. Sesso.. Du er velkommen til at skrive igen. Det har ikke været meningen. Er ikke paranoid men når man modtager en del fake mails og få af dem er seriøse bliver man squ lidt "træt" i hovedet. Især fordi jeg har et alm arbejde ved siden af som også tager en del af min tid. Og igen så er jeg bare en alm pige med alm job så jeg er diskret og forsigtig. Ved ikke om det er den samme person som skriver fra forskellige mails af. Men har det på fornemmelsen. Men seriøse mennesker er altid velkommen til at skrive til mig. Hejsa Jeg vil da overveje at skrive til dig igen ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 21. Marts, 2013 Så vidt jeg kan forstå på Q25 bliver man kun fravalgt som kunde hvis man ikke forstår at hendes koncept virkeligt er Diskret, med stort D. Det vil sige folk der stille mange spørgsmål til hendes privatliv, hvor længe hun har været aktiv på markedet, hvor hun bor, eller ønsker at skrive 20+ mails uden at lave en endelig aftale, osv, helt automatisk bliver sorteret fra. De har jo ikke forstået at Diskret gælder begge veje..... Man kan lave en seriøs deal med hende, og få en dejlig oplevelse, hvis man forstår hendes koncept, ellers blir det svært........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg