Hop til indhold
T.Hansen47

FALSK falskanmeldelse

Recommended Posts

Hej,

Det er mig som er udsat for denne falske anmeldelse.

Sesso.. Du er velkommen til at skrive igen. Det har ikke været meningen.

Er ikke paranoid men når man modtager en del fake mails og få af dem er seriøse bliver man squ lidt "træt" i hovedet.

Især fordi jeg har et alm arbejde ved siden af som også tager en del af min tid.

Og igen så er jeg bare en alm pige med alm job så jeg er diskret og forsigtig.

Ved ikke om det er den samme person som skriver fra forskellige mails af. Men har det på fornemmelsen. Men seriøse mennesker er altid velkommen til at skrive til mig.

;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Det er mig som er udsat for denne falske anmeldelse.

Sesso.. Du er velkommen til at skrive igen. Det har ikke været meningen.

Er ikke paranoid men når man modtager en del fake mails og få af dem er seriøse bliver man squ lidt "træt" i hovedet.

Især fordi jeg har et alm arbejde ved siden af som også tager en del af min tid.

Og igen så er jeg bare en alm pige med alm job så jeg er diskret og forsigtig.

Ved ikke om det er den samme person som skriver fra forskellige mails af. Men har det på fornemmelsen. Men seriøse mennesker er altid velkommen til at skrive til mig.

;)

Hejsa

Jeg vil da overveje at skrive til dig igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vidt jeg kan forstå på Q25 bliver man kun fravalgt som kunde hvis man ikke forstår at hendes koncept virkeligt er Diskret, med stort D.

Det vil sige folk der stille mange spørgsmål til hendes privatliv, hvor længe hun har været aktiv på markedet, hvor hun bor, eller ønsker at skrive 20+ mails uden at lave en endelig aftale, osv, helt automatisk bliver sorteret fra.

De har jo ikke forstået at Diskret gælder begge veje.....

Man kan lave en seriøs deal med hende, og få en dejlig oplevelse, hvis man forstår hendes koncept, ellers blir det svært........

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...