Hop til indhold
Blue man

Holder sted og foto af piger?

Recommended Posts

Ja så måtte jeg jo prøve :-) for spændende ser det jo ud. Det sker i ørestad, i en royalbesøgt bygning.

Men der var bare en tarvelig madras på gulvet, pigen mindede meget om hende på billede 12, men er ikke helt sikker, det er ihvertfald blevet manipuleret voldsomt, købte 20 min sex for 500,00 kr. Det var billigt tænkte jeg. Da hun smed tøjet, så man først maven der var en stor omgang strækmærker, bedre blev det ikke med brysterne, som mindede om dem man ser i tv, på en hunger-ramt afrikansk kvinde.

Så gik hun ellers i gang med at hive op og ned i eneren indtil jeg stoppede hende, hun på førte kondom og ½ ton glidecreme, jeg spurgte om hun ikke kunne sutte lidt, næ nej det kostede ekstra, 200 for super og 500 for mega, det viste sig at alm. fransk er super og fransk uden er mega. Nå men hun hoppede på og hoppede op og ned, men der er ikke lavet særligt mange knibeøvelser, så til sidst spurgte jeg om hun ikke kunne give mig et handjob, det ville hun meget gerne og vi sluttede af med et rimlig godt handjob, pigen er sød nok og ret service minded, det er nok mere deres menu kort der er anderledes i deres definitioner. Det er jo lidt træls at tro man har købt en ting og man så kun får halvdelen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...