Smith 0 Skrevet 21. Marts, 2013 Hej alle sammen. Er der nogen der kan fortælle mig lidt om hende her https://annoncelight.dk/annonce/41742/pigen-8700-mail-saa-kan-du-faa-mit-nr-saa-vi-kan-lave-en-aftale Har skrevet kort med hende, så kunne godt tænke mig at høre hvad andre synes Mvh Smith Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 30. Marts, 2013 Jeg har så også kun skrevet med hende. Virker da meget sød. Men jeg bor så lidt langt væk fra hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
emanden 23 Skrevet 30. Marts, 2013 Jeg har set et billede af hende... ikke min type :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 30. Marts, 2013 Jeg har set et billede af hende... ikke min type Nu er det nok de færreste der lige ved hvilken type du er til. Jeg har så ikke set noget billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
emanden 23 Skrevet 30. Marts, 2013 Så sandt, som du skrev det. Bed om et billede fra hende, så får du det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 31. Marts, 2013 Jeg har set et billede af hende... ikke min type Heller ikke min (har ose fået et billede) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 31. Marts, 2013 Jeg venter stadig på et billede.....hun er nok mere energisk med at annoncere end at sende billeder :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 31. Marts, 2013 Jeg venter stadig på et billede.....hun er nok mere energisk med at annoncere end at sende billeder Hun er på idag kan jeg se :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 31. Marts, 2013 Hun er på idag kan jeg se Ja med masser af tid. Men vejret er jo nok for godt til at sende billeder :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 1. April, 2013 Ja med masser af tid. Men vejret er jo nok for godt til at sende billeder Jeg fik et billede efter 40 min. Jeg sendte en mail kl. 09.22 og fik et billede kl. 10.02 i går d. 31-03-2013, men som jeg skrev "Heller ikke min" type :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 1. April, 2013 Jeg har så ikke fået noget billede. Håber da hun har kunder nok trods alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansLan 2 Skrevet 13. April, 2013 Jeg har besøgt hende to gange – begge med helt tilfredsstillende resultat. Hun er meget sød og imødekommende, og hun har brugt lang tid og skrevet mange mails med mig for at få det planlagt. Hun har gjort virkelig meget for at imødekomme mine ønsker. Jeg er en af dem, der gerne vil have, at pigerne har lidt hår, og hun har faktisk gået to uger uden at barbere sig for min skyld. Og resultatet udeblev ikke. Jeg besøgte hende privat, og omgivelserne var yderst fine og komfortable. Almindelig opgang, så også ganske diskret. Sexen vil jeg ikke udpensle, men den var helt efter mit ønske. Jeg tror ikke, der er noget, hun ikke vil opfylde. Hun kan bestemt anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 28. April, 2013 En positiv anmeldelse og så steg prisen til 1.800 kr. for en time :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg