Hop til indhold
Smith

pigen 8700 - Annoncelight

Recommended Posts

Jeg har set et billede af hende... ikke min type :P

Nu er det nok de færreste der lige ved hvilken type du er til. Jeg har så ikke set noget billede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja med masser af tid. Men vejret er jo nok for godt til at sende billeder :lol:

Jeg fik et billede efter 40 min.

Jeg sendte en mail kl. 09.22 og fik et billede kl. 10.02 i går d. 31-03-2013, men som jeg skrev "Heller ikke min" type :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende to gange – begge med helt tilfredsstillende resultat. Hun er meget sød og imødekommende, og hun har brugt lang tid og skrevet mange mails med mig for at få det planlagt.

Hun har gjort virkelig meget for at imødekomme mine ønsker. Jeg er en af dem, der gerne vil have, at pigerne har lidt hår, og hun har faktisk gået to uger uden at barbere sig for min skyld. Og resultatet udeblev ikke.

Jeg besøgte hende privat, og omgivelserne var yderst fine og komfortable. Almindelig opgang, så også ganske diskret.

Sexen vil jeg ikke udpensle, men den var helt efter mit ønske. Jeg tror ikke, der er noget, hun ikke vil opfylde. Hun kan bestemt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...