Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Har i ændret købesex adfærd under virussen?

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Ja kort og godt. Har i nedsat Jeres købesex? eller måske helt droppet det en periode?

Dem som tager på sexrejser/sexture. Har i/ vil i droppe det? eller er alt som det plejer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit liv forsætter som det plejer. Når køen er lang i Netto er jeg begyndt at hoste lidt.  Det virker fint, folk skifter kasse, og på den måde får jeg betalt mine varer lidt hurtigere end ellers.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser

Jeg er ved at spare op til næste besøg. Så hvis de ellers får situationen under kontrol, eller der kommer en vaccine indenfor de næste 9 måneder så ændre jeg ikke købesex adfærd. Det havde jeg nok heller ikke gjort hvis opsparingen allerede var på plads.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Afventer og ser lige hvordan situationen udvikler sig.

Besøg hos udenlandske piger er sat på hold ind til videre :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest allo-allo

Nej. Der er så mange steder, jeg kan rende ind i en virus. Enten får jeg de skide influenza, eller også går jeg fri. U’ll never know.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Mit liv forsætter som det plejer. Når køen er lang i Netto er jeg begyndt at hoste lidt.  Det virker fint, folk skifter kasse, og på den måde får jeg betalt mine varer lidt hurtigere end ellers.  

Griner :D kan godt lide sort humor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er sikker på at virussen ikke skelner mellem danske piger og piger fra andre land, men udenlandske piger rejser nok mere end de fleste danske og med deres ualmindelige lave priser og lange “vagter” har de mange flere gæster  så sandsynligheden for at blive smittet hos dem er også større når det gælder virussen som alle andre sygdomme

så jeg fortsætter som om intet er ændret og vælger en af de skønne danske piger

Redigeret af sn57

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næh på ingen måde.

Har heller ikke besøgt nogen et stykke tid, men det er ikke pga corona.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker på at ændre adfærd, droppe nogle besøg. Men nogle gange tager liderligheden simpelthen over. Måske vil jeg vælge mere dansk i en periode.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax

Jeg har heller ikke ændret adfærd, besøger kun et par Danske kvinder, men et godt råd til dem der ikke kan få sig selv til at vende om i døren hvis hende der åbner ikke svarer til forventningerne, begynd at hoste og sig i lige er kommet hjem fra ferie i Italien, så bliver døren nok lukket igen, og så slipper man for at finde på alle mulige undskyldninger for at skride igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 21 timer siden:

Ja kort og godt. Har i nedsat Jeres købesex? eller måske helt droppet det en periode?

Jeg har ikke været afsted siden mine eskapader i november, men det er nu mest fordi jeg ikke har kunnet tiltuske mig et alibi. Jeg synes egentligt at hele panikken er fuldstændigt overdrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke, ændret på noget, men det er der andre at der gør, så det er nemmere at få tid :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Der er flere der nævner at de tager afstand fra udenlandske piger i en periode.. men der er faktisk flere Danskere smittede pt end der er i Polen, Letland, Estland, Ukraine m.fl til sammen :huh: Så måske er nu et oplagt tidspunkt at udvide sin østeuropæiske horisont ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Må konstatere, at jeg har øget mit forbrug på det sidste. :ugeek: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

På mitt jobb är det strikt reseförbud, så jag blir kvar i Sverige.   Här är det förbjudet att betala för sex, så det blir nul köpesex.

En kär väninna erbjöd sig att byta en herdestund mot en storstädning och tvätt av bilen i helgen.  Jag är inte helt säker på att hon menade det.

Om det nu är allvar, så tar det ungefär tre timmar att fixa hennes bil till full belåtenhet.   Hon är en läcker pige, så en herdestund med henne vara säkert högst tio minuter.   Det är en förmånligare växelkurs att få en fin Japansk middag i stället...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel næsten naivitetens triumf hvis man tror, at man er sikret mod Coronavirus, hvis man bare holder sig til danske glædespiger :biggrin: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danske Yara skrev, for 6 timer siden:

Man er vel udsat overalt tænker jeg ? :rolleyes:

Udsat? For sex håber jeg:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...