Guest Havnebumsen Skrevet 3. Marts, 2020 Ja kort og godt. Har i nedsat Jeres købesex? eller måske helt droppet det en periode? Dem som tager på sexrejser/sexture. Har i/ vil i droppe det? eller er alt som det plejer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. Marts, 2020 Mit liv forsætter som det plejer. Når køen er lang i Netto er jeg begyndt at hoste lidt. Det virker fint, folk skifter kasse, og på den måde får jeg betalt mine varer lidt hurtigere end ellers. 4 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 3. Marts, 2020 Jeg er ved at spare op til næste besøg. Så hvis de ellers får situationen under kontrol, eller der kommer en vaccine indenfor de næste 9 måneder så ændre jeg ikke købesex adfærd. Det havde jeg nok heller ikke gjort hvis opsparingen allerede var på plads. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 3. Marts, 2020 Afventer og ser lige hvordan situationen udvikler sig. Besøg hos udenlandske piger er sat på hold ind til videre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 3. Marts, 2020 De øvrige farer ved at besøge/få besøg af en GP overgår nok risikoen for en gang influenza. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 3. Marts, 2020 Nej. Der er så mange steder, jeg kan rende ind i en virus. Enten får jeg de skide influenza, eller også går jeg fri. U’ll never know. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
intim-massage-Sara 309 Skrevet 3. Marts, 2020 TheVoice skrev, 1 time siden: Mit liv forsætter som det plejer. Når køen er lang i Netto er jeg begyndt at hoste lidt. Det virker fint, folk skifter kasse, og på den måde får jeg betalt mine varer lidt hurtigere end ellers. Griner kan godt lide sort humor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 3. Marts, 2020 Overvejer lidt ekstra på de italienske piger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 731 Skrevet 3. Marts, 2020 (edited) Jeg er sikker på at virussen ikke skelner mellem danske piger og piger fra andre land, men udenlandske piger rejser nok mere end de fleste danske og med deres ualmindelige lave priser og lange “vagter” har de mange flere gæster så sandsynligheden for at blive smittet hos dem er også større når det gælder virussen som alle andre sygdomme så jeg fortsætter som om intet er ændret og vælger en af de skønne danske piger Redigeret 3. Marts, 2020 af sn57 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skat 31 Skrevet 3. Marts, 2020 ja tar dem kun bagfra fra nu af ))9 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 3. Marts, 2020 Jeg bestiller fremover kun 10 minutters quickies. De siger jo det kun smitter, hvis man har haft kontakt »ansigt til ansigt« inden for to meter i mere end 15 minutter. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 3. Marts, 2020 Næh på ingen måde. Har heller ikke besøgt nogen et stykke tid, men det er ikke pga corona. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qwas 133 Skrevet 3. Marts, 2020 Tænker på at ændre adfærd, droppe nogle besøg. Men nogle gange tager liderligheden simpelthen over. Måske vil jeg vælge mere dansk i en periode. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 3. Marts, 2020 Har ikke ændret noget for mig, da jeg kun besøger danske piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 3. Marts, 2020 Jeg har heller ikke ændret adfærd, besøger kun et par Danske kvinder, men et godt råd til dem der ikke kan få sig selv til at vende om i døren hvis hende der åbner ikke svarer til forventningerne, begynd at hoste og sig i lige er kommet hjem fra ferie i Italien, så bliver døren nok lukket igen, og så slipper man for at finde på alle mulige undskyldninger for at skride igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 4. Marts, 2020 Havnebumsen skrev, for 21 timer siden: Ja kort og godt. Har i nedsat Jeres købesex? eller måske helt droppet det en periode? Jeg har ikke været afsted siden mine eskapader i november, men det er nu mest fordi jeg ikke har kunnet tiltuske mig et alibi. Jeg synes egentligt at hele panikken er fuldstændigt overdrevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 4. Marts, 2020 Jeg har ikke, ændret på noget, men det er der andre at der gør, så det er nemmere at få tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 5. Marts, 2020 Der er flere der nævner at de tager afstand fra udenlandske piger i en periode.. men der er faktisk flere Danskere smittede pt end der er i Polen, Letland, Estland, Ukraine m.fl til sammen Så måske er nu et oplagt tidspunkt at udvide sin østeuropæiske horisont Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 5. Marts, 2020 Må konstatere, at jeg har øget mit forbrug på det sidste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 5. Marts, 2020 På mitt jobb är det strikt reseförbud, så jag blir kvar i Sverige. Här är det förbjudet att betala för sex, så det blir nul köpesex. En kär väninna erbjöd sig att byta en herdestund mot en storstädning och tvätt av bilen i helgen. Jag är inte helt säker på att hon menade det. Om det nu är allvar, så tar det ungefär tre timmar att fixa hennes bil till full belåtenhet. Hon är en läcker pige, så en herdestund med henne vara säkert högst tio minuter. Det är en förmånligare växelkurs att få en fin Japansk middag i stället... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 5. Marts, 2020 Det er vel næsten naivitetens triumf hvis man tror, at man er sikret mod Coronavirus, hvis man bare holder sig til danske glædespiger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 5. Marts, 2020 Man er vel udsat overalt tænker jeg ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 466 Skrevet 6. Marts, 2020 Danske Yara skrev, for 6 timer siden: Man er vel udsat overalt tænker jeg ? Udsat? For sex håber jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 7. Marts, 2020 Ingen besøg hos GP'er, indtil der er mere afklaring omkring denne smitte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg