Danske Yara 714 Skrevet 7. Marts, 2020 Mr_T skrev, den 6.3.2020 at 06:38: Udsat? For sex håber jeg Ja også det :p 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 467 Skrevet 7. Marts, 2020 Danske Yara skrev, for 5 minutter siden: Ja også det :p Win win.. Eller noget.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 7. Marts, 2020 Jeg har tænkt lidt på om man skal være lidt mere forsigtig. Nu har problemet så løst sig selv... Tjekkede lige min årsopgørelse i morges, og jeg får et skattesmæk på over 10000 kr. Så er kassen ellers også ved at være tom, og der er ikke råd til så meget købesex i det næste stykke tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobbers2860 5 Skrevet 7. Marts, 2020 Umiddelbart ikke, tror ikke jeg vil panikke og vil have en hverdag som jeg plejer incl evt besøg, tror mit immunforsvar er ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 7. Marts, 2020 Havnebumsen skrev, den 3.3.2020 at 11:18: Ja kort og godt. Har i nedsat Jeres købesex? eller måske helt droppet det en periode? Dem som tager på sexrejser/sexture. Har i/ vil i droppe det? eller er alt som det plejer? Jeg har faktisk ikke været på grissebassen i et stykke tid. Men det kan da være, at coronahysteriet får mig på banen i ren trods. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4550 Skrevet 8. Marts, 2020 Mit forbrug er rimelig uændret, men ud fra pigernes annoncer at dømme, er der måske sket en ændring. Det forekommer mig, at flere end tidligere nu tilbyder en time for 1200 kr., men om det skyldes ændret køberadfærd efter corona eller blot stigende konkurrence (større udbud af piger), ved jeg ikke. Som jeg husker det, så var 1500 kr/time standardsatsen for bare få måneder siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2094 Skrevet 8. Marts, 2020 Det er smittefaren der gør corona så problematisk. 2-3% er ikke nogen voldsom høj dødelighed, men hvis 20-30% af verdens befolkning bliver smittet, er det pludselig et rigtig højt tal. Og så regner man pt med at ca. 15% bliver så syge at det jrver behandling - og så står sundhedsvæsenet med et kæmpeproblem. Når mange så samtidig kun får svage symptomer og dårligt nok bemærker det, gør det tingene endnu mere uoverskuelige. Så spredes smitten meget nemmere. Men samtidig, så er sygdommen ikke noget de fleste overhovedet skal være bange for. Det er et kæmpe samfundsproblem - men ikke et særligt problem for den enkelte- slet ikke grund til panik ... (Jo, på grund af restriktionerne) Derfor er det en både besynderlig og kompliceret situation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. Marts, 2020 sneræven skrev, for 5 minutter siden: Det er smittefaren der gør corona så problematisk. 2-3% er ikke nogen voldsom høj dødelighed, men hvis 20-30% af verdens befolkning bliver smittet, er det pludselig et rigtig højt tal. Og så regner man pt med at ca. 15% bliver så syge at det jrver behandling - og så står sundhedsvæsenet med et kæmpeproblem. Når mange så samtidig kun får svage symptomer og dårligt nok bemærker det, gør det tingene endnu mere uoverskuelige. Så spredes smitten meget nemmere. Men samtidig, så er sygdommen ikke noget de fleste overhovedet skal være bange for. Det er et kæmpe samfundsproblem - men ikke et særligt problem for den enkelte- slet ikke grund til panik ... (Jo, på grund af restriktionerne) Derfor er det en både besynderlig og kompliceret situation. Nu er det jo ikke alle smittede, der dør. Det er jo ingen lungepest. Jeg så i dag en avisoverskrift, hvor en læge sagde, at vi alle ville få den – og også burde have den. Ellers kunne vi ikke danne antistoffer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 8. Marts, 2020 Borende X skrev, for 1 minut siden: Nu er det jo ikke alle smittede, der dør. Det er jo ingen lungepest. Jeg så i dag en avisoverskrift, hvor en læge sagde, at vi alle ville få den – og også burde have den. Ellers kunne vi ikke danne antistoffer. Jeg tror regeringen håber de kan skubbe smitten af de fleste af os til om et par måneder, for der er det varmere, og så skulle vi ikke blive så slemt ramt (det læste jeg i en artikel et sted). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 8. Marts, 2020 sneræven skrev, for 51 minutter siden: men ikke et særligt problem for den enkelte Som selvstændig er det at være syg faktisk et problem, også selvom man har tegnet en sygedagpengeforsikring fra dag 1. Jeg får hvert år en influenzavaccination for at undgå at blive uarbejdsdygtig i længere tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DocX 5 Skrevet 9. Marts, 2020 Jeg tager virus ret seriøst... jeg er ikke personligt bange for at blive alvorlig syg hvis jeg skulle få COVID-19 men, som de fleste andre har jeg ældre og kronisk syge (dem er der mange af i DK, KOL og alkoholmisbrugere fylder meget i statistikkerne) i min omgangskreds tæt kontakt med et andet menneske øger risikoen for smitte, og det betyder desværre at glædespigerne er ekstra udsatte og potentielt kan blive meget effektive smitte spredere (især hvis det er unge raske piger som selv er symptomfri) til jer piger vil jeg ihvertfald opfordre jer til ekstra god hygiejne med bad imellem hver klient uanset om det bare er skulder massage eller FP. Og desuden liberal brug af håndsprit personligt har jeg ikke intentioner om at få massage i den kommende tid, både for min men også for pigerne og jer andres skyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 588 Skrevet 11. Marts, 2020 Har jeg ændret adfærd?...Ja det er længe siden jeg har set og mærket en varm og nøgen kvindekrop. Jeg er begyndt at være trængende, ville elske at få hende op på et bord eller lignende, høj flade. På ryggen med spredte ben kigge hende i øjnene mens jeg lægger pikken på hendes klitoris mens jeg presser bollerne mod hendes skamlæber, køre stille og roligt frem og tilbage efter et stykke tid bevæge mig tilpas langt tilbage så spidsen glider ned forbi klitten og ned over skamlæberne indtil den er ud for "det dejlige sted". Langsomt trykke den ind, se hvordan de glinsende læber skilles mere og mere indtil jeg er i bund og vores underliv er presset helt imod hinanden, ganske langsomt trækker jeg mig ud af hende mens læberne samles igen og lige før jeg er helt ude trænger jeg ind igen ..... Fuck hvor jeg trænger til at mærke en kvindes varme skød igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg