Hop til indhold
Mr1time

Trekant Mint & Tukta - Fredericia

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712

Jeg ved ikke om man kan kalde det en trekant, når piger ikke gør noget sammen, men så sex med 2 piger på samme tid. HVORFOR HAR MAN IKKE 4 HÆNDER.

havde 1 time sammen med ovenstående piger idag, og lad mig sige, jeg blev ikke skuffet. De var smilende, pjattede og gik til den.

for en gang skyld ville jeg starte med sex, og skiftevis slikkede jeg dem, mens den anden slikkede pik, nosser og røv. Det var begge piger som slikkede røv, hvor Mint var den mest aggressive og ind imellem stak en finger i røven på mig. Der blev kysset med begge piger, hvor igen Mint var den som gav de dybeste kys. Mint var den som red mig til udløsning mens jeg kyssede Tukta og havde mine hænder rundt omkring Overalt på begge piger. Jeg holdt “desværre” i ca. 40 min., så vidste godt allerede der at jeg ville få svært ved omgang nr.2. Havde ellers set frem til at knalde Tukta, som jeg mener at huske som rimelig snæver.

jeg blev vendt om på maven og begge piger gav massage, nok ikke det jeg ville betale mange penge for, men dejligt. Under massagen blev de ved med at tage fat i pikken og spørge om den ikke snart skulle vågne, så til sidst vendte jeg mig om, og pigerne begyndte igen at kysse og kærtegne, så til sidst kom der liv i den. Mint begyndte på et handjob med olie, mens hun kiggede mig dybt i øjnene og med en drillende tunge fremme i munden, mens Tukta kyssede og kælede for mig, men nu var der allerede gået 65 minutter, så sagde selv at det var ok at de stoppede. Måtte dog love dem, at næste gang skulle jeg præstere 2 gange.

Tukta er beskrevet før, men Mint er en køn pige, med mindre bryster end Tukta, og lidt mere løs hud på maven.

absolut godkendt besøg, men jeg har stadig til gode at være sammen med 2 piger som også leger med hinanden, det ville lige være toppen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, for 45 minutter siden:

men jeg har stadig til gode at være sammen med 2 piger som også leger med hinanden, det ville lige være toppen.

Det er min erfaring at det bliver svært med to Thai ´er.  Har prøvet til flere gange på stedet. Og dejligt med to piger, men pigesex blev det aldrig rigtigt. Kun en gang lykkedes det en lille smule med Meena og en ung vild pige, som kun var der i kort tid - Anna hed hun vist - ikke at forveksle Anna som lige har været der - men hun var til piger også. Men det blev aldrig helt frækt, fordi Meena trak sig.

Derimod haft en fantastisk oplevelse med at sætte en Dansk glædespige sammen med en Thai sidste år. Der var pigesex for alle pengene. Kyssede/Slikkede hinanden - Ja alt hvad man drømmer om at opleve med to dejlige kvinder. Sluttede af med at tage den ene bagfra - mens hun slikkede fisse på den anden pige.

Men med sådan en konstellation løber det jo lidt op :) Men fed oplevelse som man bør give selv selv .  Den ene fra Vejle og den anden fra Århus.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder lækkert med 2 pjattede og frække piger der øjensynlig har god kemi sammen. Dog ikke så god at der var lebbe-lir. 

Jeg føler mig også snart klar til en trekant igen, men i første omgang er det kun den ene af de 2 frække der er i kikkerten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...