Hop til indhold
Fyn

Hvor finder man de frække amatører der giver Fræk massage

Recommended Posts

Hej 

Hvor finder man annoncer fra de dejlige søde amatør piger/kvinder der giver fræk  massage på Fyn , desværre er der på annoncelisten efterhånden kun udenlandske og prof, men næsten ikke amatører, der er næsten heller ikke anmeldelser her på siden mere, 

Kom med forslag hvor man finder de frække amatører 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om det er massage eller sex de giver de kære amatør piger, så må vi se i øjnene at de bliver færre og færre pga de mange udenlandske piger som oversvømmer landet og til sidst opgiver de og hygge sig på den her måde. Jeg ved det selv fra mine 3 forrige piger som har valgt og stoppe af den grund.

Så skal jeg have fremmede, så sætter jeg mig på min venstre hånd til den sover og så rykker den af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
2cool skrev, for 9 minutter siden:

Om det er massage eller sex de giver de kære amatør piger, så må vi se i øjnene at de bliver færre og færre pga de mange udenlandske piger som oversvømmer landet og til sidst opgiver de og hygge sig på den her måde. Jeg ved det selv fra mine 3 forrige piger som har valgt og stoppe af den grund.

Så skal jeg have fremmede, så sætter jeg mig på min venstre hånd til den sover og så rykker den af.

Måske bli'r vores kære land oversvømmet, men det er nu engang fordi vi mænd ønsker det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...