Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2020 Det er nu muligt at se sin årsopgørelse på skat.dk. Siden er dog overbelastet. Hvad skal evt overskydende skat anvendes til hos dig? Jeg forventer selv et mindre skattesmæk, men drømmer om mange dejlige investeringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 6. Marts, 2020 Med mindre jeg får et smæk, så skal eventuelle penge retur bruges på : Safari, safari og safari :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 6. Marts, 2020 Måske en halv times tid sammem med dig. Tror man får valuta for sine skatte penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 6. Marts, 2020 Svaret er nemt: Fisse i råmængder... Hvor meget får man for 47 kr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 6. Marts, 2020 Skylder så meget væk at jeg ALDRIG kommer til at få penge tilbage - ikke i Danmark i hvert fald Jeg fik dog lidt d. 1 Januar fra varmere himmelstrøg, det tænker jeg skal gå imod realkreditten i det hus jeg bestemt ikke ejer. Det er et yndigt land... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VICKS Skrevet 6. Marts, 2020 Hvis jeg er så heldig at der skulle være et overskud, så tror jeg jeg skal bruge lidt penge når jeg skal på erotic World i Fredericia.. Nyt lingeri og et større udvalg til min strapon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 6. Marts, 2020 Har lige set min årsopgørelse. Så jeg må nøjes med en Krølle Bølle is eller 3. Det var som forventet ikke de store beløb. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 6. Marts, 2020 Piger hvis i er selvstændige, hvordan kan i så se jeres opgørelse nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 6. Marts, 2020 Nu kører min økonomi sådan ok, stille og roligt. Det er ikke hver en krone der er budgetteret for, så skulle der være lidt bonus eller smæk er det ikke noget der får mig til at ændre på mit forbrugsmønster. Til gengæld er alle de "ukurante" helligdage på vej her i foråret, og det er jo her det kan ske at jeg "ikke kan få fri" når resten af familien skal afsted på mini-ferie. Det giver så gerne lidt alenetid der kan veksles til lidt hygge hos en sød pige. Har ikke været afsted siden november, og håber på et dejligt forår. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 6. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Det er nu muligt at se sin årsopgørelse på skat.dk. Siden er dog overbelastet. Hvad skal evt overskydende skat anvendes til hos dig? Jeg forventer selv et mindre skattesmæk, men drømmer om mange dejlige investeringer. Du kan da ellers godt lide at få smæk. Håber ikke det er for store smæk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6825 Skrevet 6. Marts, 2020 (edited) NordFyr skrev, for 2 timer siden: Svaret er nemt: Fisse i råmængder... Hvor meget får man for 47 kr? - et kig på hendes billede - meget mere kan du næppe trææææææææææække ud af de 47kr Redigeret 6. Marts, 2020 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 6. Marts, 2020 Har ikke fået tjekket endnu men normalvis har skattefar et så fast greb om koglerne, at en evt. tilbagebetaling kun kan beløbe sig til indkøb af 4 Yankiebar og en pakke tørre chokoladekiks. Må heller spille på to heste. Få ansøgt skatteministeren om en udnævnelse som beskikket lokal skatteinddriver i det østjyske og inddrive tilgodehavende ved @Nemtøs med skattesmæk i den bare.....selvfølgelig med renters rente. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 6. Marts, 2020 Prinz skrev, for 47 minutter siden: Piger hvis i er selvstændige, hvordan kan i så se jeres opgørelse nu? Det er kun dem der ikke er selvstændige, der får opgørelsen nu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2020 Prinz skrev, for 48 minutter siden: Piger hvis i er selvstændige, hvordan kan i så se jeres opgørelse nu? Du kan jo godt gå ind og se årsopgørelsen, men endnu ikke resultatet når man både har en lønindtægt og har en selvstændig virksomhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2020 MornFed skrev, for 2 minutter siden: Har ikke fået tjekket endnu men normalvis har skattefar et så fast greb om koglerne, at en evt. tilbagebetaling kun kan beløbe sig til indkøb af 4 Yankiebar og en pakke tørre chokoladekiks. Må heller spille på to heste. Få ansøgt skatteministeren om en udnævnelse som beskikket lokal skatteinddriver i det østjyske og inddrive tilgodehavende ved @Nemtøs med skattesmæk i den bare.....selvfølgelig med renters rente. De chokoladekiks er farlige at indtage i liggende tilstand. Glæder mig til at mærke skatteinddriverens smæk og stød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 6. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 15 minutter siden: De chokoladekiks er farlige at indtage i liggende tilstand. Glæder mig til at mærke skatteinddriverens smæk og stød. Mad i sengen er generelt noget rod, undtagelsen er en lækker sild. Påtager mig gerne rollen som skatteinddriver. Vil du så være “sorte maske” ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2020 MornFed skrev, for 1 minut siden: Mad i sengen er generelt noget rod, undtagelsen er en lækker sild. Påtager mig gerne rollen som skatteinddriver. Vil du så være “sorte maske” ? Jeg påtager mig gerne enhver position - iført lidt klæder i begge ender for at tilfredsstille den krævende inddriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 6. Marts, 2020 Jeg forventer et fyldig referat om jeres rollespil hvis i når længere med det. Min egen fantasi er for længst stukket af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 6. Marts, 2020 Pas nu på Et tilsyn/inddrivelse fra det offentlige har med at vende tilbage og være ekstra nidkære med varetagelse af opgaven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2020 Lauersen skrev, for 4 minutter siden: Jeg forventer et fyldig referat om jeres rollespil hvis i når længere med det. Min egen fantasi er for længst stukket af. Det er kun fantasi og ordleg jeg deler. Den nydelse det giver at fantasere og opbygge legen i ord er et lækkert givende forspil, som kvalificere legen og øger lysten til at udleve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 6. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Det er kun fantasi og ordleg jeg deler. Den nydelse det giver at fantasere og opbygge legen i ord er et lækkert givende forspil, som kvalificere legen og øger lysten til at udleve. Fuldstændig enig, selvom jeg måske ikke sætter så mange ord på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 294 Skrevet 6. Marts, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Hvad skal evt overskydende skat anvendes til hos dig? Uden at kende min årsopgørelse endnu ved jeg, at jeg får et pænt beløb udbetalt. Det skal bruges på selvforkælelse. Det kan være spændende kulturelle oplevelser, god mad/vin, fræk sex, en rejse eller andet. Det bliver afhængigt af, hvilke spændede muligheder, der byder sig. Det behøver ikke være enten eller, så kombinationer er velkomne. Har nogen et godt bud på noget, må de endelig sige til. Redigeret 6. Marts, 2020 af Fætteren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2020 Fætteren skrev, for 17 minutter siden: Uden at kende min årsopgørelse endnu ved jeg, at jeg får et pænt beløb udbetalt. Det skal bruges på selvforkælelse. Det kan være spændende kulturelle oplevelser, god mad/vin, fræk sex, en rejse eller andet. Det bliver afhængigt af, hvilke spændede muligheder, der byder sig. Det behøver ikke være enten eller, så kombinationer er velkomne. Har nogen et godt bud på noget, må de endelig sige til. Ved ikke om du er til wellness, men du kunne invitere en veninde med til denne her oplevelse https://pausestudio.dk/floating/?gclid=EAIaIQobChMIzrnd0fGG6AIVxITVCh0ITQjHEAAYAiAAEgIzKfD_BwE Efterfulgt af en lækker frokost hos https://www.belli.dk Begge dele i Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 450 Skrevet 6. Marts, 2020 Jeg får 1800,- tilbage, jeg tror jeg vil bruge dem på en fræk gp, måske @Frække Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 7. Marts, 2020 (edited) Ifølge opgørelsen får jeg til 2,5 time i mit eget selskab men det får jeg heldigvis gratis Så jeg ved det ikke. Måske vil jeg gå amok i en undertøjsforretning, overføre et års forbrug til rejsekortet, eller bare sætte dem på opsparing. Helt reelt set mangler jeg ikke noget, men hvis det bare skal være noget jeg godt kunne tænke mig , så når vi op i langt større summer penge Redigeret 7. Marts, 2020 af Emmalie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg