Hop til indhold
Guest Nemtøs

Denne tid på året

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Det er  nu  muligt at  se sin  årsopgørelse på  skat.dk.  Siden er  dog  overbelastet. 

Hvad skal  evt overskydende skat anvendes til  hos  dig?

Jeg  forventer  selv et  mindre  skattesmæk, men  drømmer  om  mange  dejlige  investeringer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest NordFyr

Svaret er nemt: Fisse i råmængder...

Hvor meget får man for 47 kr?:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skylder så meget væk at jeg ALDRIG kommer til at få penge tilbage - ikke i Danmark i hvert fald :)

Jeg fik dog lidt d. 1 Januar fra varmere himmelstrøg, det tænker jeg skal gå imod realkreditten i det hus jeg bestemt ikke ejer. 

Det er et yndigt land...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VICKS

Hvis jeg er så heldig at der skulle være et overskud, så tror jeg jeg skal bruge lidt penge når jeg skal på erotic World i Fredericia.. Nyt lingeri og et større udvalg til min strapon :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kører min økonomi sådan ok, stille og roligt. Det er ikke hver en krone der er budgetteret for, så skulle der være lidt bonus eller smæk er det ikke noget der får mig til at ændre på mit forbrugsmønster.

Til gengæld er alle de "ukurante" helligdage på vej her i foråret, og det er jo her det kan ske at jeg "ikke kan få fri" når resten af familien skal afsted på mini-ferie. Det giver så gerne lidt alenetid der kan veksles til lidt hygge hos en sød pige. Har ikke været afsted siden november, og håber på et dejligt forår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Det er  nu  muligt at  se sin  årsopgørelse på  skat.dk.  Siden er  dog  overbelastet. 

Jeg  forventer  selv et  mindre  skattesmæk, men  drømmer  om  mange  dejlige  investeringer. 

Du kan da ellers godt lide at få smæk. Håber ikke det er for store smæk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NordFyr skrev, for 2 timer siden:

Svaret er nemt: Fisse i råmængder...

Hvor meget får man for 47 kr?:lol:

- et kig på hendes billede:wub: - meget mere kan du næppe trææææææææææække  ud af de 47kr :P

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke fået tjekket endnu men normalvis har skattefar et så fast greb om koglerne, at en evt. tilbagebetaling kun kan beløbe sig til indkøb af 4 Yankiebar og en pakke tørre chokoladekiks.

Må heller spille på to heste. Få ansøgt skatteministeren om en udnævnelse som beskikket lokal skatteinddriver i det østjyske og inddrive tilgodehavende ved @Nemtøs med skattesmæk i den bare.....selvfølgelig med renters rente.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Prinz skrev, for 48 minutter siden:

Piger hvis i er selvstændige, hvordan kan i så se jeres opgørelse nu? 

Du  kan  jo  godt  gå  ind  og  se årsopgørelsen, men  endnu  ikke  resultatet  når  man  både  har  en  lønindtægt  og  har  en  selvstændig  virksomhed 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
MornFed skrev, for 2 minutter siden:

Har ikke fået tjekket endnu men normalvis har skattefar et så fast greb om koglerne, at en evt. tilbagebetaling kun kan beløbe sig til indkøb af 4 Yankiebar og en pakke tørre chokoladekiks.

Må heller spille på to heste. Få ansøgt skatteministeren om en udnævnelse som beskikket lokal skatteinddriver i det østjyske og inddrive tilgodehavende ved @Nemtøs med skattesmæk i den bare.....selvfølgelig med renters rente.

De  chokoladekiks  er farlige  at  indtage  i liggende  tilstand.  Glæder  mig  til  at  mærke  skatteinddriverens smæk  og  stød. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 15 minutter siden:

De  chokoladekiks  er farlige  at  indtage  i liggende  tilstand.  Glæder  mig  til  at  mærke  skatteinddriverens smæk  og  stød. 

Mad i sengen er generelt noget rod, undtagelsen er en lækker sild.

Påtager mig gerne rollen som skatteinddriver. Vil du så være “sorte maske” ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
MornFed skrev, for 1 minut siden:

Mad i sengen er generelt noget rod, undtagelsen er en lækker sild.

Påtager mig gerne rollen som skatteinddriver. Vil du så være “sorte maske” ?

Jeg  påtager  mig  gerne enhver  position  -  iført  lidt  klæder  i begge  ender  for at  tilfredsstille den krævende inddriver 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forventer et fyldig referat om jeres rollespil hvis i når længere med det. Min egen fantasi er for længst stukket af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pas nu på^_^ Et tilsyn/inddrivelse fra det offentlige har med at vende tilbage og være ekstra nidkære med varetagelse af opgaven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lauersen skrev, for 4 minutter siden:

Jeg forventer et fyldig referat om jeres rollespil hvis i når længere med det. Min egen fantasi er for længst stukket af.

Det er  kun  fantasi  og  ordleg  jeg  deler.  Den  nydelse det  giver  at  fantasere og  opbygge  legen i ord er  et  lækkert  givende forspil, som kvalificere  legen og  øger  lysten til at  udleve. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Det er  kun  fantasi  og  ordleg  jeg  deler.  Den  nydelse det  giver  at  fantasere og  opbygge  legen i ord er  et  lækkert  givende forspil, som kvalificere  legen og  øger  lysten til at  udleve. 

Fuldstændig enig, selvom jeg måske ikke sætter så mange ord på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Uden at kende min årsopgørelse endnu ved jeg, at jeg får et pænt beløb udbetalt. Det skal bruges på selvforkælelse. Det kan være spændende kulturelle oplevelser, god mad/vin, fræk sex, en rejse eller andet. Det bliver afhængigt af, hvilke spændede muligheder, der byder sig. Det behøver ikke være enten eller, så kombinationer er velkomne. Har nogen et godt bud på noget, må de endelig sige til. ;)

Redigeret af Fætteren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Fætteren skrev, for 17 minutter siden:

Uden at kende min årsopgørelse endnu ved jeg, at jeg får et pænt beløb udbetalt. Det skal bruges på selvforkælelse. Det kan være spændende kulturelle oplevelser, god mad/vin, fræk sex, en rejse eller andet. Det bliver afhængigt af, hvilke spændede muligheder, der byder sig. Det behøver ikke være enten eller, så kombinationer er velkomne. Har nogen et godt bud på noget, må de endelig sige til. ;)

Ved  ikke  om  du  er  til  wellness, men  du  kunne  invitere  en  veninde  med  til  denne  her  oplevelse 

https://pausestudio.dk/floating/?gclid=EAIaIQobChMIzrnd0fGG6AIVxITVCh0ITQjHEAAYAiAAEgIzKfD_BwE

Efterfulgt  af  en  lækker  frokost  hos 

https://www.belli.dk

Begge  dele  i Århus 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Ifølge opgørelsen får jeg til 2,5 time i mit eget selskab :D men det får jeg heldigvis gratis 

Så jeg ved det ikke. Måske vil jeg gå amok i en undertøjsforretning, overføre et års forbrug til rejsekortet, eller bare sætte dem på opsparing. Helt reelt set mangler jeg ikke noget, men hvis det bare skal være noget jeg godt kunne tænke mig , så når vi op i langt større summer penge :rolleyes:

Redigeret af Emmalie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...