Hop til indhold
Guest Nemtøs

Denne tid på året

Recommended Posts

Emmalie skrev, for 39 minutter siden:

Ifølge opgørelsen får jeg til 2,5 time i mit eget selskab :D men det får jeg heldigvis gratis 

Så jeg ved det ikke. Måske vil jeg gå amok i en undertøjsforretning, overføre et års forbrug til rejsekortet, eller bare sætte dem på opsparing. Helt reelt set mangler jeg ikke noget, men hvis det bare skal være noget jeg godt kunne tænke mig , så når vi op i langt større summer penge :rolleyes:

Jeg synes du skal tage konsekvensen og bruge 2,5 time i dit eget gode selskab, måske sammen med en lille snurrebasse og lidt gode minder. På den måde vil de fornuftige penge blive vekslet til funny-money, som du ingen skrupler har med at bruge på undertøj, hovedtelefoner og cafebesøg. Du bliver aldrig lykkelig af faste udgifter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes du skal tage konsekvensen og bruge 2,5 time i dit eget gode selskab, måske sammen med en lille snurrebasse og lidt gode minder. På den måde vil de fornuftige penge blive vekslet til funny-money, som du ingen skrupler har med at bruge på undertøj, hovedtelefoner og cafebesøg. Du bliver aldrig lykkelig af faste udgifter.

Til gengæld skal pengene jo så beskattes en gang til.. :)

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie
Lauersen skrev, for 8 timer siden:

Efter lidt eftertænkning ryger de på min særlige koncert opsparing ;) Der kan man altid bruge en tusse eller fem, og de oplevelser kan være så mindeværdige at det ikke burde være muligt at købe for penge <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fraodense

Har netop tjekket og viser, at jeg får råd til at give mig 2-3 oplevelser hos min favoritkvinde - en kvinde der er unik, gudesmuk, streng og yderst empatisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 16 timer siden:

Hvad skal  evt overskydende skat anvendes til  hos  dig?

Den her.....

D4BF4205-056C-45A7-94C6-128E62050E4C.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Butch skrev, for 29 minutter siden:

Den her.....

D4BF4205-056C-45A7-94C6-128E62050E4C.jpeg

God  investering 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 timer siden:

Ved  ikke  om  du  er  til  wellness, men  du  kunne  invitere  en  veninde  med  til  denne  her  oplevelse 

https://pausestudio.dk/floating/?gclid=EAIaIQobChMIzrnd0fGG6AIVxITVCh0ITQjHEAAYAiAAEgIzKfD_BwE

Efterfulgt  af  en  lækker  frokost  hos 

https://www.belli.dk

Begge  dele  i Århus 

Det ser rigtig lækkert ud.

Jeg går ud fra man skal være glad for at opholde sig i vand. Jeg ved min kone ville være ellevild med det, men jeg lider af vandskræk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker de delvist skal bruges på gode fornøjelser. Drømmer om at finde en ægte god tantrisk oplevelse. Det pg andre gode oplevelser må kunne fås for 15k. Dejlig opsparing.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser

Min opgørelse indikere at jeg må ændre farve og blive gigolo. Hvor mange gæster skal jeg havde for at skrabe 1400 sammen? Jeg gider altså kun kvinder, og gør det kun med gummi, altså med mindre du er jomfru. Kiniky koster ekstra, men møs er gratis. Aftaler kun på PB. Sæt igang. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Den hurtige skrev, for 3 timer siden:

Det ser rigtig lækkert ud.

Jeg går ud fra man skal være glad for at opholde sig i vand. Jeg ved min kone ville være ellevild med det, men jeg lider af vandskræk.

Jeg  har  endnu  ikke  selv  været  afsted  men  ja  det  kræver  at  man  ikke  er  vandskræk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm har lige opdaget at jeg skal af med 4 tusser til skattefar :-(

Det har jeg så fejret med at købe en billet til DR koncert huset og bestilt et tilbud på en safari tur til Tanzania i august.

Man kan ikke holde en god mand nede, og heller ikke mig :-)

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  overvejer  om  jeg  skal  satse  og  bestille  en  pizza  med  det  hele,  regnskab  venter  inden  jeg  kan  se  resultatet  af  min  årsopgørelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 7.3.2020 at 01:13:

Uuh det vil jeg glæde mig til :wub:<3

Hvis jeg havde fået mere tilbage, så skulle vi ha haft @Lina_bbw med ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Gh0st skrev, den 6.3.2020 at 19:10:

Med mindre jeg får et smæk, så skal eventuelle penge retur bruges på :

Safari, safari og safari :-)

Er  du  aktiv  jæger? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Er  du  aktiv  jæger? 

Jæger ????

Jeg kunne aldrig drømme om at skyde et uskyldigt dyr, altså bortset fra de skide krybskytter der huserer snart sagt alle vegne og også her i DK.

Bare se på ulvemorden, der fornylig fik en latterlig mild dom.

Næ nej jeg skyder kun med mit kamera :-)

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Gh0st skrev, for 8 minutter siden:

Jæger ????

Jeg kunne aldrig drømme om at skyde et uskyldigt dyr, altså bortset fra de skide krybskytter der huserer snart sagt alle vegne og også her i DK.

Bare se på ulvemorden, der fornylig fik en latterlig mild dom.

Næ nej jeg skyder kun med mit kamera :-)

Troede  de  fleste  der  drager  afsted  på  safari  var  fordi  de  ville  jage. 

God  tur  og  oplevelse  med  dit  kamara 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Troede  de  fleste  der  drager  afsted  på  safari  var  fordi  de  ville  jage. 

God  tur  og  oplevelse  med  dit  kamara 

Tak Nemtøs

Fotosafari er en også en form for jagt, men heldigvis uden dødsofre (som regel altså) .

Det her bliver min fjerde safari på 5 år, ikke billigt men så meget bedre end en charter tur eller for den sags skyld en sex jagt tur til Thailand (noget jeg har prøvet og heller aldrig kommer til at prøve).

Mon vi skal starte en råd om ferie former? sommeren står jo lige for døren ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...