Frække Tanja 3633 Skrevet 7. Marts, 2020 Allan37 skrev, for 28 minutter siden: Jeg får 1800,- tilbage, jeg tror jeg vil bruge dem på en fræk gp, måske @Frække Tanja Uuh det vil jeg glæde mig til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 7. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 39 minutter siden: Ifølge opgørelsen får jeg til 2,5 time i mit eget selskab men det får jeg heldigvis gratis Så jeg ved det ikke. Måske vil jeg gå amok i en undertøjsforretning, overføre et års forbrug til rejsekortet, eller bare sætte dem på opsparing. Helt reelt set mangler jeg ikke noget, men hvis det bare skal være noget jeg godt kunne tænke mig , så når vi op i langt større summer penge Jeg synes du skal tage konsekvensen og bruge 2,5 time i dit eget gode selskab, måske sammen med en lille snurrebasse og lidt gode minder. På den måde vil de fornuftige penge blive vekslet til funny-money, som du ingen skrupler har med at bruge på undertøj, hovedtelefoner og cafebesøg. Du bliver aldrig lykkelig af faste udgifter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 7. Marts, 2020 Lauersen skrev, for 5 timer siden: Jeg synes du skal tage konsekvensen og bruge 2,5 time i dit eget gode selskab, måske sammen med en lille snurrebasse og lidt gode minder. På den måde vil de fornuftige penge blive vekslet til funny-money, som du ingen skrupler har med at bruge på undertøj, hovedtelefoner og cafebesøg. Du bliver aldrig lykkelig af faste udgifter. Til gengæld skal pengene jo så beskattes en gang til.. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 7. Marts, 2020 Lauersen skrev, for 8 timer siden: Jeg synes du skal tage konsekvensen og bruge 2,5 time i dit eget gode selskab, måske sammen med en lille snurrebasse og lidt gode minder. På den måde vil de fornuftige penge blive vekslet til funny-money, som du ingen skrupler har med at bruge på undertøj, hovedtelefoner og cafebesøg. Du bliver aldrig lykkelig af faste udgifter. Efter lidt eftertænkning ryger de på min særlige koncert opsparing Der kan man altid bruge en tusse eller fem, og de oplevelser kan være så mindeværdige at det ikke burde være muligt at købe for penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 7. Marts, 2020 Har netop tjekket og viser, at jeg får råd til at give mig 2-3 oplevelser hos min favoritkvinde - en kvinde der er unik, gudesmuk, streng og yderst empatisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 7. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 16 timer siden: Hvad skal evt overskydende skat anvendes til hos dig? Den her..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. Marts, 2020 Butch skrev, for 29 minutter siden: Den her..... God investering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den hurtige 18 Skrevet 7. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 12 timer siden: Ved ikke om du er til wellness, men du kunne invitere en veninde med til denne her oplevelse https://pausestudio.dk/floating/?gclid=EAIaIQobChMIzrnd0fGG6AIVxITVCh0ITQjHEAAYAiAAEgIzKfD_BwE Efterfulgt af en lækker frokost hos https://www.belli.dk Begge dele i Århus Det ser rigtig lækkert ud. Jeg går ud fra man skal være glad for at opholde sig i vand. Jeg ved min kone ville være ellevild med det, men jeg lider af vandskræk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 7. Marts, 2020 Tænker de delvist skal bruges på gode fornøjelser. Drømmer om at finde en ægte god tantrisk oplevelse. Det pg andre gode oplevelser må kunne fås for 15k. Dejlig opsparing. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 7. Marts, 2020 Min opgørelse indikere at jeg må ændre farve og blive gigolo. Hvor mange gæster skal jeg havde for at skrabe 1400 sammen? Jeg gider altså kun kvinder, og gør det kun med gummi, altså med mindre du er jomfru. Kiniky koster ekstra, men møs er gratis. Aftaler kun på PB. Sæt igang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. Marts, 2020 Den hurtige skrev, for 3 timer siden: Det ser rigtig lækkert ud. Jeg går ud fra man skal være glad for at opholde sig i vand. Jeg ved min kone ville være ellevild med det, men jeg lider af vandskræk. Jeg har endnu ikke selv været afsted men ja det kræver at man ikke er vandskræk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 7. Marts, 2020 (edited) Hmm har lige opdaget at jeg skal af med 4 tusser til skattefar Det har jeg så fejret med at købe en billet til DR koncert huset og bestilt et tilbud på en safari tur til Tanzania i august. Man kan ikke holde en god mand nede, og heller ikke mig Redigeret 7. Marts, 2020 af Gh0st Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. Marts, 2020 Jeg overvejer om jeg skal satse og bestille en pizza med det hele, regnskab venter inden jeg kan se resultatet af min årsopgørelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 450 Skrevet 8. Marts, 2020 Frække Tanja skrev, den 7.3.2020 at 01:13: Uuh det vil jeg glæde mig til Hvis jeg havde fået mere tilbage, så skulle vi ha haft @Lina_bbw med 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 8. Marts, 2020 Allan37 skrev, for 22 minutter siden: Hvis jeg havde fået mere tilbage, så skulle vi ha haft @Lina_bbw med Hun er ls dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Marts, 2020 Gh0st skrev, den 6.3.2020 at 19:10: Med mindre jeg får et smæk, så skal eventuelle penge retur bruges på : Safari, safari og safari Er du aktiv jæger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 8. Marts, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 8 timer siden: Er du aktiv jæger? Jæger ???? Jeg kunne aldrig drømme om at skyde et uskyldigt dyr, altså bortset fra de skide krybskytter der huserer snart sagt alle vegne og også her i DK. Bare se på ulvemorden, der fornylig fik en latterlig mild dom. Næ nej jeg skyder kun med mit kamera Redigeret 8. Marts, 2020 af Gh0st Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Marts, 2020 Gh0st skrev, for 8 minutter siden: Jæger ???? Jeg kunne aldrig drømme om at skyde et uskyldigt dyr, altså bortset fra de skide krybskytter der huserer snart sagt alle vegne og også her i DK. Bare se på ulvemorden, der fornylig fik en latterlig mild dom. Næ nej jeg skyder kun med mit kamera Troede de fleste der drager afsted på safari var fordi de ville jage. God tur og oplevelse med dit kamara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 8. Marts, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Troede de fleste der drager afsted på safari var fordi de ville jage. God tur og oplevelse med dit kamara Tak Nemtøs Fotosafari er en også en form for jagt, men heldigvis uden dødsofre (som regel altså) . Det her bliver min fjerde safari på 5 år, ikke billigt men så meget bedre end en charter tur eller for den sags skyld en sex jagt tur til Thailand (noget jeg har prøvet og heller aldrig kommer til at prøve). Mon vi skal starte en råd om ferie former? sommeren står jo lige for døren ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg