Hop til indhold
Guest Thaimig

Bagmændene i Danmark burde fjernes i fællesskab

Recommended Posts

Guest Thaimig

Åh jo, måske ønsketænkning så længe alt for mange mænd ser et hul som et hul og vælger østeuropæiske kvinder (ikk fordi der er noget galt i det) 

Men de er, tror jeg, afhængig af en Bagmand, det er så her filmen knækker, altså for mig, det er vel for F pigen som lægger krop og sjæl til 

Som burde få hele beløbet, men deri kommer der nok en Shitstorm, men den tar vi så gerne imod med horn i Panden :rolleyes: åh jo, blot en Søndagstanke, lad os i fællesskab udrydde de mænd som tror de skal tjene på kvindens krop, nu var det så også den rigtige dag jeg valgte :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mange gode grunde til at slette i det mindste én af dine to enslydende tråde. Det er jo ren spam.

En anden grund er, at der lige har været endnu en tråd med præcis samme tema. Bagmænd og baginder af Borende X.

For det tredje. Dit nick antyder en vis hang til thaikvinder. Så jeg forventer ud fra dine erfaringer og din rørende søstesolidaritet en sandsynliggørelse af, at thaikvinder i branchen i modsætning til østeuropæerne, ikke er underlagt bagm/k

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det svarer til at du bekæmper Mafiaen i verden, det kommer aldrig til at ske og det samme er også gældende for piger, danske som udenlandske.

Du skal tænke på der er mange piger som hellere end gerne vil betale et bordel for at skabe kontakt til kunder. De slipper alt for at stå i den sitiution, hvor useriøse kunder booker tid, de har et sted og tage imod kunderne.

Så er der de få kvinder der er tilbage som ikke er tvunget til sex, de er dem selv - ingen bagmænd.

Hvis det en dag sker at dk går svensker og nordmænd i fodspor med at forbyde køb af sex, så sker der en del ting i dk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne MobilePay ikke bare være løsningen ? Digitale spor af cashflow som kan spores. Det vil gøre det dejligt nemt for myndighederne at optrevle rufferi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Styrvolt skrev, for 1 time siden:

Der er mange gode grunde til at slette i det mindste én af dine to enslydende tråde. Det er jo ren spam.

En anden grund er, at der lige har været endnu en tråd med præcis samme tema. Bagmænd og baginder af Borende X.

For det tredje. Dit nick antyder en vis hang til thaikvinder. Så jeg forventer ud fra dine erfaringer og din rørende søstesolidaritet en sandsynliggørelse af, at thaikvinder i branchen i modsætning til østeuropæerne, ikke er underlagt bagm/k

Åh jo, men nu handler det så ej hvor vidt jeg som Ts sexer med, men blot vores holdning til de klamme mænd som tror de ska tjene kassen, hvor end pigerne kommer fra, dk øst Thailand, what ever, det var blot mit budskab :rolleyes: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
2cool skrev, for 2 timer siden:

... Du skal tænke på der er mange piger som hellere end gerne vil betale et bordel for at skabe kontakt til kunder. De slipper alt for at stå i den sitiution, hvor useriøse kunder booker tid, de har et sted og tage imod kunderne.

Denne del af indlægget forstår jeg ganske enkelt ikke. Så vidt jeg har forstået, har bordellerne nøjagtigt de samme problemer med useriøse kunder, der bestiller tid, men udebliver.

Jeg kan heller ikke se, hvorfor lige netop bordelpigerne ikke skulle opleve dette udeblivelsesfænomen, når andre segmenter hyppigt klager over det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Det er ikke kun Østpiger der har bagmænd, eller lignende "hjælpere" 

Thaisteder er styret på samme måde, bare af thaikvinder. Oven i er mange af thaipigerne heroppe på turistvisa, hvilket ikke er lovligt at arbejde på. 

Der er ikke mange at thaistederne der har styr på en skid. 

Østpiger fra EU, har lov til at arbejde som prostitueret her i DK. De skal betale Skat, ja, men det skal vi alle jo, endnu også narkohandlere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 11 minutter siden:

.... Østpiger fra EU, har lov til at arbejde som prostitueret her i DK. De skal betale Skat, ja, men det skal vi alle jo, endnu også narkohandlere :)

Spørgsmålet er så, om de gør det. Hvad tror du selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Borende X skrev, for 11 minutter siden:

Spørgsmålet er så, om de gør det. Hvad tror du selv?

Næææ, lige som de 80 % danske piger heller ikke gør. Snakkede med en østpige sidste år. Hun havde arbejdet et sted, hvor politiet kom på kontrolbesøg. Hun blev bange, men de var ikke interesseret i hende, men bagmand m/k

De opfordrede hende dog til at blive registreret. At være registreret er fint nok, men der kan stadig køres meget ved siden af, intet er nemmere, da det ikke kan spores. 

Grunden til at mange danske piger ikke er registreret, er at deres familie ikke aner et dyt om hvad de laver. 

Vi har før haft en diskussion herinde  med kunder og gper. 

En påstod hårdnakket at hun var registreret, hvortil mit modsvar så var, at så har jeg ret til og hun har pligt til på forespørgesel, at lave en kvittering til mig, hvor cvrnr fremgår. 

Så startede krigen :)

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 8 minutter siden:

En påstod hårdnakket at hun var registreret, hvortil mit modsvar så var, at så har jeg ret til og hun har pligt til på forespørgesel, at lave en kvittering til mig, hvor cvrnr fremgår. 

Det er meget fint, at du har ret til en kvittering med CVR.nr, men med en sådan udleverer vi vores civile navn, adresse mv. Det går ikke i denne branche, der er en grund til at vi arbejder under dæknavn. Jeg er momsregistreret og kører efter bogen, men en kvittering det får du ikke. Hvad vil du også bruge den til? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Det er jo de vilkår der er som virksomhed. Jeg har ret til en kvittering hvis jeg køber en ydelse, ellers må du jo trække momsen ud af prisen, for den kan du jo ikke bruge, hvis min behandling ikke er registreret

Din adresse vil ikke fremgå af registret, kun firmanavn og hvornår det er oprettet. 

Kan det ikke være dig lige meget hvad jeg vil bruge den til, det er jo mit valg. Hvis du fik det spørgsmål fra en behandlet du brugte, ville du ikke synes det var underligt? 

Der råbes op om bedre vilkår for prostituerede, fagforening, sygedagpenge og i den dur, men man kan ikke få det hele til det halve. 

Men vi er på et sidespor, på foranledning af BX, jeg sagde det jo :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med et cvr.nr har du civilt navn, du kan ikke skjule at du ejer et firma. Selvom jeg har navne- og adressebeskyttelse kommer det stadig frem, hvis man har mit firmanavn eller cvr.nr. To klik med musen, så har du alskens info. Din behandling er registreret i mit regnskab, du fik bare ikke en kvittering. Du forstår godt hvorfor, ikke? Det handler om diskretion og sikkerhed for os. Sorry for afsporing.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 3 minutter siden:

Det er jo de vilkår der er som virksomhed. Jeg har ret til en kvittering hvis jeg køber en ydelse, ellers må du jo trække momsen ud af prisen, for den kan du jo ikke bruge, hvis min behandling ikke er registreret

Din adresse vil ikke fremgå af registret, kun firmanavn og hvornår det er oprettet. 

Kan det ikke være dig lige meget hvad jeg vil bruge den til, det er jo mit valg. Hvis du fik det spørgsmål fra en behandlet du brugte, ville du ikke synes det var underligt? 

Der råbes op om bedre vilkår for prostituerede, fagforening, sygedagpenge og i den dur, men man kan ikke få det hele til det halve. 

Men vi er på et sidespor, på foranledning af BX, jeg sagde det jo :)

Forlanger du samme dokumentation af alle andre, fx bankdirektøren for at tjekke at de ikke hvidvasker mafiiapenge eller hjælper rigmænd med at placere penge ulovligt i skattely?

Og er du villig til at vise os alle dine egne dokumenter så vi kan tjekke dig for alle økonomiske ulovligheder?

Jeg græmmes over den slags tankegang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, 1 time siden:

Grunden til at mange danske piger ikke er registreret, er at deres familie ikke aner et dyt om hvad de laver.  

De to ting hænger vist ikke sammen.  Man kan sagtens have et cvr.nr og samtidigt undlade at fortælle sin familie at man er glædespige. 

Citat

Prostitution anerkendes ikke som erhverv,  hvorfor du ikke har krav på en kvittering.  Glædespigen derimod er forpligtet til at betale skat og moms, samt at føre et simpelt regnskab/kassebog.  

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

De to ting hænger vist ikke sammen.  Man kan sagtens have et cvr.nr og samtidigt undlade at fortælle sin familie at man er glædespige. 

Prostitution anerkendes ikke som erhverv,  hvorfor du ikke har krav på en kvittering.  Glædespigen derimod er forpligtet til at betale skat og moms, samt at føre et simpelt regnskab/kassebog.  

Øhm, det du citerer mig for, har jeg aldrig skrevet... :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 1 minut siden:

Øhm, det du citerer mig for, har jeg aldrig skrevet... :shock:

Som du kan se nu, har jeg fjernet det, da citatfunktionen, nogle gange roder rundt i navnene  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Styrvolt skrev, for 8 timer siden:

Forlanger du samme dokumentation af alle andre, fx bankdirektøren for at tjekke at de ikke hvidvasker mafiiapenge eller hjælper rigmænd med at placere penge ulovligt i skattely?

Og er du villig til at vise os alle dine egne dokumenter så vi kan tjekke dig for alle økonomiske ulovligheder?

Jeg græmmes over den slags tankegang.

Hvilke dokumenter mener du? Jeg snakker en kvittering

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
TheVoice skrev, for 8 timer siden:

Ja, ved jeg, men det er derfor

Har skrevet til Skat, om jeg har ret til en kvittering ved købt ydelse. Har du bevis for din påstand, om at jeg ikke har ret? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Denne del af indlægget forstår jeg ganske enkelt ikke. Så vidt jeg har forstået, har bordellerne nøjagtigt de samme problemer med useriøse kunder, der bestiller tid, men udebliver.

Jeg kan heller ikke se, hvorfor lige netop bordelpigerne ikke skulle opleve dette udeblivelsesfænomen, når andre segmenter hyppigt klager over det.

Jeg har ikke siddet og lavet analyse på samtlige bordeller, men har da en ide om at Haderuppigerne ikke lider af useriøse kunder, det er ihvertfald det som frække tanja har givet udtryk for.

Selvfølgelig er der mange som glemmer deres aftale, men det har også konsekvenser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 10 timer siden:

Det er meget fint, at du har ret til en kvittering med CVR.nr, men med en sådan udleverer vi vores civile navn, adresse mv. Det går ikke i denne branche, der er en grund til at vi arbejder under dæknavn. Jeg er momsregistreret og kører efter bogen, men en kvittering det får du ikke. Hvad vil du også bruge den til? 

Øv, der røg min mulighed for at strække min "forretningsmøder" fra i skat :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, 1 time siden:

Hvilke dokumenter mener du? Jeg snakker en kvittering

Det er jo ikke det, der er sagen. Men at du overhovedet føler dig berettiget til at kræve dokumentation for noget som helst, blot fordi du har en mistanke om noget som helst. Du skal jo ikke købe en brugt bil af vedkommende.

Jeg kunne da heller ikke drømme om at forlange, at du viser mig en selfie med din tissemand. Om du så påstod den lignede Trump med en dårlig hårdag.

Det er det jeg kalder æreskrænkelse og det er udtryk for en besynderlig moral. Selvbestaltet politimand...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem er mafiaen som ikke kan stoppes?

Kære folk, vi lever i en oplyst tilværelse, kunderne bliver forhåbentlig mere beviste om pigernes baggrund og forhold. 

Hvilken bestanddel i Danmark har respekt for diverse grupper udnytter pigerne og holder dem som slaveri?

Jeg skal nok omtale de andre emner om bagmændene burde fjernes, jeg kommer tilbage til tråden. Men skal vi blive enige om at problematikken foregår og breder sig til øst og vest, nord og syd mens bagmændene er tæt på os og SKAL fjernes.

De bliver fjernet, men hvilken rolle har danske kunder her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 1 time siden:

Ja, ved jeg, men det er derfor

Har skrevet til Skat, om jeg har ret til en kvittering ved købt ydelse. Har du bevis for din påstand, om at jeg ikke har ret? 

Juridisk har du faktisk ret.   Skat har lavet følgende pjece 

Indkomst ved prostituion

Citat

på side 8 står

Fakturaer/kassebon

• Når du sælger ydelser, skal du enten skrive en forenklet faktura eller bruge kasseapparat og udstede en kassebon, der skal udleveres til kunden. En kassebon, skal mindst indeholde følgende oplysninger:
  •  Virksomhedens navn eller CVR-nr.
  •  Udstedelsesdato (fakturadato)
  •  Leverancens art
  •  Momsbeløbets størrelse

Et kasseapparat må gerne være ”mobilt”. Hvis du ikke benytter kasseapparat, der kan udstede en kassebon, skal du som minimum udstede en forenklet faktura i mindst 2 eksemplarer, et til kunden og et til dit eget regnskab. En forenklet faktura skal mindst indeholde følgende oplysninger:

•  Virksomhedens navn
  • Virksomhedens CVR-nr.
  • Fakturanummer (fortløbende)
  •  Fakturadato
  •  Leverancens art
  •  Momsbeløbets størrelse (kan eventuelt oplyses ved at skrive på fakturaen, at momsen udgør 20 pct. af beløbet)

Benytter du hverken kasseapparat eller forenklet faktura, kan du blive pålagt en bøde på 5.000 kr. Har du tidligere fået en bøde, og det konstateres at du stadig ikke benytter kasseapparat eller faktura, kan du blive pålagt nye bøder. Disse bøder kan blive større end de oprindelige 5.000 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
C50 skrev, for 1 minut siden:

Hvem er mafiaen som ikke kan stoppes?

Kære folk, vi lever i en oplyst tilværelse, kunderne bliver forhåbentlig mere beviste om pigernes baggrund og forhold. 

Hvilken bestanddel i Danmark har respekt for diverse grupper udnytter pigerne og holder dem som slaveri?

Jeg skal nok omtale de andre emner om bagmændene burde fjernes, jeg kommer tilbage til tråden. Men skal vi blive enige om at problematikken foregår og breder sig til øst og vest, nord og syd mens bagmændene er tæt på os og SKAL fjernes.

De bliver fjernet, men hvilken rolle har danske kunder her?

Jeg tror at det er umuligt at kunne gennemskue hvad der er rigtig, også selv om vi tror at vi kan stole på vores faste gp'er. Kan vi det ? det hele er jo en stor forstilling hvor gp'er sex, kæreste oplevelse eller hvad man nu tænder på. 

Er der nogle der styrer dem, det er der i virkeligheden ingen der ved andet end pigerne selv.

De kan fortælle os alt, men hvem siger at det er rigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Juridisk har du faktisk ret.   Skat har lavet følgende pjece 

Indkomst ved prostituion

Jeg havde faktisk en kunde der Krævede en kvittering. Jeg gav ham den ikke fordi så havde han mit navn, men jeg skal fortælle jer at alle kunder som beder om en kvittering må søge den via Skat eller huset pigen arbejder under.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...