BB Man 217 Skrevet 8. Marts, 2020 Besøgte Mimi i Fredericia for nylig. Mimi er hverken petit eller helt ung mere, men opvejer det hele med super service, et sødt væsen, virkelig god massage, og - ikke mindst - rigtig god sex. For mig er det virkelig en kickstarter når pigen tungekysser med det samme jeg kommer ind ad døren Stor fare for gentagelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 623 Skrevet 8. Marts, 2020 Hun er da udstyret med et par (for en thai kvinde) pænt store bryster må man sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 9. Marts, 2020 Max Power skrev, for 6 timer siden: Hun er da udstyret med et par (for en thai kvinde) pænt store bryster må man sige. Jeps - store og dejlig faste. Hvis de er hjulpet, er det flot lavet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 17. Marts, 2020 BB Man skrev, den 9.3.2020 at 05:16: Jeps - store og dejlig faste. Hvis de er hjulpet, er det flot lavet. Store bryster skal da være bløde og ikke faste ;). Havde sq lige håbet på de var ægte :/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kette 30 Skrevet 1. April, 2020 BB Man skrev, den 8.3.2020 at 21:43: Besøgte Mimi i Fredericia for nylig. Mimi er hverken petit eller helt ung mere, men opvejer det hele med super service, et sødt væsen, virkelig god massage, og - ikke mindst - rigtig god sex. For mig er det virkelig en kickstarter når pigen tungekysser med det samme jeg kommer ind ad døren Stor fare for gentagelse. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel du er BB, men hvad mener du med "ikke helt ung" ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 2. April, 2020 kette skrev, for 9 timer siden: Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel du er BB, men hvad mener du med "ikke helt ung" ?? Svært at bedømme præcist, men et sted mellem sidst i trediverne og midt i fyrrerne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovleg1 49 Skrevet 21. April, 2020 Er hun glatbarberet for neden ? Hvad koster en time full pakke og er der nogen der ved om man må komme to gang, jeg har nemlig oplevet ved flere thai at de siger stop efter man er kommet første gang, lidt surt når første gang kommer lidt hurtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lykkelige Dan 30 Skrevet 21. April, 2020 Sjovleg1 skrev, for 1 time siden: Er hun glatbarberet for neden ? Hvad koster en time full pakke og er der nogen der ved om man må komme to gang, jeg har nemlig oplevet ved flere thai at de siger stop efter man er kommet første gang, lidt surt når første gang kommer lidt hurtigt Hvis du oplever flere thaier siger stop efter første gang. Er det måske fordi man betaler for en udløsning. Og ikke for hvor mange gange man kan på 1 time ! Tror jeg ikke kun thai piger tænker sådan. Surt for dig du sprøjter hurtigt ( sarkasme kan forekomme ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg