Hop til indhold
Zaq

Er der medlems flugt i øjeblikket

Recommended Posts

Hejsa her inde.

Jeg synes at der bliver flere og flere, af dem der har været meget aktive herinde som lige pludselig står som gæst, er der medlems flugt her inde fra ?

Er det pga. Måden at forummet bliver kørt eller er det personlige intriger måske noget helt andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg snakker for min egen "deltagelse" herinde. Jeg fornemmer der er sket et drastisk stift i stemning på dette forum. Hver gang jeg læser en tråd er der nedgørende kommentarerer til andre medlemmer og det gør jeg simpelthen ikke ønsker at bidrage særlig meget herinde. :) det er blevet lidt for meget Facebook til min smag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 10 minutter siden:

Jeg snakker for min egen "deltagelse" herinde. Jeg fornemmer der er sket et drastisk stift i stemning på dette forum. Hver gang jeg læser en tråd er der nedgørende kommentarerer til andre medlemmer 

Et af problemerne som jeg ser det, at forumet er blevet et diskussionsklub, og folk  begynder at drage diskussionen over til personlig forfølgelse.

Og lige pludselig har vi 2 fronten der bekriger hinanden. Det må simpelthen stoppe nu ellers dør forummet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk

Tror folk herinde er trætte af at det hele tiden er de samme personer herinde der diskuterer om man træder hinanden over tæerne med diverse indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig. 

Jeg ser en tiltens til, at det begynder at ligne ekstrabladet, hvor mange seriøse spørgsmål i den generelle debat bliver drejer over på muslimer, eller at man skal gøre grin med spørgsmålet. 

Ved efterlysning af en pige bliver man ofte mødt med latterlige kommentarer, og der skrives ikke pænt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke selv muslim, men kan ofte se, at tingene bliver drejer over på muslimer. 

Dette er sket i mindst 2 af min spørgsmål

Del dette indlæg

Link til indlæg
replyy skrev, for 15 minutter siden:

Jeg er ikke selv muslim, men kan ofte se, at tingene bliver drejer over på muslimer. 

Dette er sket i mindst 2 af min spørgsmål

Det undre mig at man ikke bare kan respektere den pågældende tråd starter, der er så meget mistro,  det dræner en for alt energi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Kan man ikke lide lugten i bageriet må man jo gå ud. 

Det er lige sådan nogle kommentarer, der gør at det sjov ryger af, når folk ikke tænker før at de skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg syntes at der er lidt for meget børnehave i gruppen og når indlæg når til side 2 læser jeg dem ikke da der som regel går rigtig børnehave i dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
knallert skrev, for 1 minut siden:

jeg syntes at der er lidt for meget børnehave i gruppen og når indlæg når til side 2 læser jeg dem ikke da der som regel går rigtig børnehave i dem

En diskussion er sundt hvis bare det sker sagligt og ikke begynder at blive personlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor bruger du begrebet børnehave, jeg ved ikke om du evt føler der går børnehavemiljø i konteksten. 

Men jeg ved, bageriet skal bruge noget gær ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zaq skrev, for 17 minutter siden:

En diskussion er sundt hvis bare det sker sagligt og ikke begynder at blive personlig.

Men ok, jeg vil godt sige jeg begik en fejl. Det er menneskeligt at begå frjl og så længe det ikke medvirker større skade, skal folk tilgive. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
C50 skrev, for 1 minut siden:

Men ok, jeg vil godt sige jeg begik en fejl. Det er menneskeligt at begå frjl og så længe det ikke medvirker større skade, skal folk tilgive. 

Jeg er fuldstændig enig i hvad du siger, selvfølgelig skal man lære af sine fejl, og ikke være for stolt til at sige undskyld, om man gør det på en PM eller offentligt det er for mig ligegyldigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Zaq

Nu har Admin lige oplyst hvor mange medlemmer der er herinde og tilsvarende piger, og det vil jeg slet ikke betvivle....!

Vi piger skrifter jo nok ikke sådan handel for sjov skyld....

Men medlemskaren skal vi jo nok sætte et spørgsmål ved...måske er der kun 50 med 100 forskellige handels?

et til at svinde til med?

et til at lege sukker sød med osv?

Så snart de er taget i en eller ukurekt opførsel, så lukker vi bare handelet og starter et nyt...de har måske 80 at tage af!:D

Så faktisk så tror du der er medlemsflukt…..se bare hvor hurtigt der bliver startet et nyt....det er de gamle handels der bare starter et nyt : jeg kan ikke li...., eller jeg vil ...bala bla

Det ville være meget nemmere hvis det kun var tilladt med 1 handel for alle, så passede alle på sit handel og det betød lige meget for alle, drenge som piger.

Pt. som det er nu kan drenge svine til og bare skifte til et andet gratis....man tager bare et nyt.

Ingen respekt for et navn.

Lad os så se hvor mange medlemmer der tilbage og hvor meget man tør svine til når man skal stå ved sit eget navn og handel.

Men det kan være at folk kun er nogle søhelte i kujonhandels opfundene til situationen....!

Internetkriger bag en puterskærm….med et bøllehandel....så tør man angribe.....hvor modigt....mod rigtige personer.

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 14 minutter siden:

Kære Zaq

Nu har Admin lige oplyst hvor mange medlemmer der er herinde og tilsvarende piger, og det vil jeg slet ikke betvivle....!

Vi piger skrifter jo nok ikke sådan handel for sjov skyld....

Men medlemskaren skal vi jo nok sætte et spørgsmål ved...måske er der kun 50 med 100 forskellige handels?

et til at svinde til med?

et til at lege sukker sød med osv?

Så snart de er taget i en eller ukurekt opførsel, så lukker vi bare handelet og starter et nyt...de har måske 80 at tage af!:D

Så faktisk så tror du der er medlemsflukt…..se bare hvor hurtigt der bliver startet et nyt....det er de gamle handels der bare starter et nyt : jeg kan ikke li...., eller jeg vil ...bala bla

Det ville være meget nemmere hvis det kun var tilladt med 1 handel for alle, så passede alle på sit handel og det betød lige meget for alle, drenge som piger.

Pt. som det er nu kan drenge svine til og bare skifte til et andet gratis....man tager bare et nyt.

Ingen respekt for et navn.

Lad os så se hvor mange medlemmer der tilbage og hvor meget man tør svine til når man skal stå ved sit eget navn og handel.

Men det kan være at folk kun er nogle søhelte i kujonhandels opfundene til situationen....!

Internetkriger bag en puterskærm….med et bøllehandel....så tør man angribe.....hvor modigt....mod rigtige personer.

Nu kommer det ikke til at ske med mig, jeg er ærlig, og behandler folk med respekt. Og jeg er så naiv at tro hvis man behandler folk ordenligt så får man igen af samme skuffe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læste en artikel, som rørte mig. Virkelig. 

Og en gang i mellem bevæger der sig dybe ting. Jeg tror der findes fejl alle steder, men til forsvaret af det jeg læste...

Forestil dog en gryde, med popcorn og låget løfter af damp. Det popper og popper, på et tidspunkt kan låget ikke holde noget nede.

Der er ingen som som bør holde folk eller låget nede, så simpel er venskab. 

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
C50 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg læste en artikel, som rørte mig. Virkelig. 

Og en gang i mellem bevæger der sig dybe ting. Jeg tror der findes fejl alle steder, men til forsvaret af det jeg læste...

Forestil dog en gryde, med popcorn og låget løfter af damp. Det popper og popper, på et tidspunkt kan låget ikke holde noget nede.

Der er ingen som som bør holde folk eller låget nede, så simpel er venskab. 

:)

Fin metafor, du har ret, men er det i orden at svine folk til, jeg har da selv haft overvejet at stoppe som aktiv skribent her inde, fordi at folk kom med perfide bemærkninger omkring min stavning og ordsamsætning.

Det slår hårdt når man er ordblind. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zaq skrev, for 47 minutter siden:

Og jeg er så naiv at tro hvis man behandler folk ordenligt så får man igen af samme skuffe.

Ja, det er jo bare at se på Trump.

Jeg mener at der findes to måder at se på EG: Man kan se det som er positivt, fokusere på det og se væk fra det andet.

Eller så kan man fokusere på det negative og bringe det op i forskellige tråde. Det er nemt gjort. Det er vi generelt gode til i samfundet, og herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er en af dem som har følt mig temmeligt forslået. Og tilbragte en hel weekend med at være rigtigt rigtigt ked af det. Jeg kan egentligt godt tåle ikke at få ret, men en decideret shit storm, fandt jeg så ud af jeg ikke har psyke til, jeg bliver simpelthen for ked af det. 

Jeg lærte en lektie....aldrig at deltage i mere end mit sind kan holde til, hvis det evt er en tråd som kan splitte vandene. 
Jeg holder mig til det lidt mere Ehm....lette og uforpligtende herinde. 

For Cherie har ret, vi piger kan ikke lige skifte navn, og alt hvad vi skriver vil ALTID blive brugt imod os, og vores ‘butik’. 
Det er så mega øv at have debatteret et emne med en bruger herinde, for så at opleve at de bliver ‘Guest’ - og så sidde et stykke tid bagefter og debattere det selv samme, med den samme bruger, bare under et nyt navn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zaq skrev, for 4 minutter siden:

Fin metafor, du har ret, men er det i orden at svine folk til, jeg har da selv haft overvejet at stoppe som aktiv skribent her inde, fordi at folk kom med perfide bemærkninger omkring min stavning og ordsamsætning.

Det slår hårdt når man er ordblind. 

Jeg forstår din ordblindhed, eller det gør  jeg ikke da jeg ikke er ordblind. Tilgengæld  forstår jeg det må være hårdt, hvis du føler folk kommer med perfide bemærkninger.

Ord kan være rigtig lede, der kan dog være tider hvor jeg selvfølgelig har været dum, men jeg bliver dummere med forfølgelse af påstande ( ord for dig ) som jeg gerne vil have andre har tillid til. 

Lige så hårdt ordblind kan være, der ønsker jeg du faktisk overføre det metaforisk til andres blinde tilstand i ord. 

Og nej svineri er aldrig ok, men jeg tror der findes mere end envejskommunikation i den forbindelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
C50 skrev, for 7 minutter siden:

Ord kan være rigtig lede, der kan dog være tider hvor jeg selvfølgelig har været dum, men jeg bliver dummere med forfølgelse af påstande ( ord for dig ) som jeg gerne vil have andre har tillid til. 

Lige så hårdt ordblind kan være, der ønsker jeg du faktisk overføre det metaforisk til andres blinde tilstand i ord.

Det er ikke fordi jeg ikke vil, men jeg forstår ikke din point, jeg er i tvivl om det er en sviner til mig eller hvad, eller har jeg været efter dig ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...