AalborgLook 5177 Skrevet 9. Marts, 2020 Zaq skrev, for 2 minutter siden: Det er ikke fordi jeg ikke vil, men jeg forstår ikke din point, jeg er i tvivl om det er en sviner til mig eller hvad, eller har jeg været efter dig ? Hvis du er i tvivel om C50's indlæg er en sviner til dig forstår jeg godt at du kan have det svært på EG. Og det er ikke en sviner til dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 9. Marts, 2020 Trinetease skrev, for 21 minutter siden: Jeg er en af dem som har følt mig temmeligt forslået. Og tilbragte en hel weekend med at være rigtigt rigtigt ked af det. Jeg kan egentligt godt tåle ikke at få ret, men en decideret shit storm, fandt jeg så ud af jeg ikke har psyke til, jeg bliver simpelthen for ked af det. Jeg lærte en lektie....aldrig at deltage i mere end mit sind kan holde til, hvis det evt er en tråd som kan splitte vandene. Jeg holder mig til det lidt mere Ehm....lette og uforpligtende herinde. For Cherie har ret, vi piger kan ikke lige skifte navn, og alt hvad vi skriver vil ALTID blive brugt imod os, og vores ‘butik’. Det er så mega øv at have debatteret et emne med en bruger herinde, for så at opleve at de bliver ‘Guest’ - og så sidde et stykke tid bagefter og debattere det selv samme, med den samme bruger, bare under et nyt navn. Hej Trine....Jeg forstår godt du ikke orker , at debattere herinde, fulgte med i den tråd, hvor du blev angrebet groft.. Det var ikke fair, du er virkelig en af dem der gør en forskel og er spændende at følge. Har selv prøvet lidt stormvejr, men det var kun en lille brise i forhold til den orkan du røg ind i Op på hesten Trine og frem med humøret, vi er mange der holder af dig... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 9. Marts, 2020 Zaq skrev, for 13 minutter siden: Det er ikke fordi jeg ikke vil, men jeg forstår ikke din point, jeg er i tvivl om det er en sviner til mig eller hvad, eller har jeg været efter dig ? Nej, du har aldrig været efter mig eller omvendt. Jeg beklager du ikke forstår mine ord. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 9. Marts, 2020 C50 skrev, Lige nu: Nej, du har aldrig været efter mig eller omvendt. Jeg beklager du ikke forstår mine ord. Det skal du ikke tænke på, det er bare mig. Det er mig der beklager 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 9. Marts, 2020 Trinetease skrev, for 36 minutter siden: Jeg er en af dem som har følt mig temmeligt forslået. Og tilbragte en hel weekend med at være rigtigt rigtigt ked af det. Jeg kan egentligt godt tåle ikke at få ret, men en decideret shit storm, fandt jeg så ud af jeg ikke har psyke til, jeg bliver simpelthen for ked af det. Jeg lærte en lektie....aldrig at deltage i mere end mit sind kan holde til, hvis det evt er en tråd som kan splitte vandene. Jeg holder mig til det lidt mere Ehm....lette og uforpligtende herinde. For Cherie har ret, vi piger kan ikke lige skifte navn, og alt hvad vi skriver vil ALTID blive brugt imod os, og vores ‘butik’. Det er så mega øv at have debatteret et emne med en bruger herinde, for så at opleve at de bliver ‘Guest’ - og så sidde et stykke tid bagefter og debattere det selv samme, med den samme bruger, bare under et nyt navn. Trine, hvilken shitstorm var det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 9. Marts, 2020 C50 skrev, for 2 minutter siden: Trine, hvilken shitstorm var det? Jeg tror ikke at vi behøver at bringe den tråd på banen igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 9. Marts, 2020 Zaq skrev, Lige nu: Jeg tror ikke at vi behøver at bringe den tråd på banen igen. Hvorfor ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 9. Marts, 2020 C50 skrev, Lige nu: Hvorfor ikke? Af respekt for Trine, hun behøver ikke at gennemleve det igen, hun har jo selv skrevet i denne tråd hvordan hun havde det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 9. Marts, 2020 Zaq skrev, Lige nu: Af respekt for Trine, hun behøver ikke at gennemleve det igen, hun har jo selv skrevet i denne tråd hvordan hun havde det ikke. Jo det rigtigt. Håber hun trods alt er ok. Jeg ikke spørger til mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 9. Marts, 2020 (edited) Jeg blev for nylig kaldt mentalt retarderet eller noget i den retning af en bruger, og indlægget var der flere der likede. Selvfølgelig er tonen for grov nogle gange. Men jeg har også lagt mærke til, at jo mere nuanceret, jo mere saglig, jo mindre personlig man selv er, jo bedre og mere konstruktiv bliver den respons man får fra andre. Og jo mere provokerende, jo mere firkantet, jo mere personlig man selv er, jo større er risikoen for, at svarene til ens indlæg bliver derefter. Selvom man kan blive udsat for en urimelig respons, og det kan man og vi alle, så tror jeg dog stadig, at man også skal tænke over, om man selv havde formuleret sig på en fornuftig nok måde. Og jeg skal blankt erkende, at jeg ikke altid formulere alle mine indlæg på en fornuftig nok måde, jeg forsøger men lykkedes ikke altid, det er mit ansvar, og derfor er jeg ikke altid uden skyld i den respons jeg får tilbage, selvom igen at det ikke er nogen undskyldning for at give en en urimelig grov personlig respons. Min pointe er blot, at nogle gange, kan man have et delansvar for den respons man får fra andre. Det gælder for mig selv og andre også. Og hverken jeg eller andre skal være sarte heller, hvis vi selv giver lidt med grovfilen. Lidt selvkritik er aldrig at foragte, det kunne ende med at forbedre en og den dialog andre giver en, selvom det måske presser lidt en på egoet Og bare lige for at slå det fast. Jeg taler generelt, ud fra egne erfaringer og har ikke til formål at angribe nogen indirekte med mit indlæg. Redigeret 9. Marts, 2020 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 9. Marts, 2020 I skulle bare opleve min bror og mig, når vi diskuterer fodbold. Det får forsamlingen herinde til at minde om en flok konfliktsky spejderdrenge i sammenligning. Men selvfølgelig skal man forsøge at være ordentlige overfor hinanden. Ikke at man ikke skal kunne vise uenighed ellers vil det jo blive kedeligt at læse. Men så vidt muligt at gå efter bolden i stedet for efter manden. Noget min bror aldrig har fattet en pind af 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 9. Marts, 2020 Zaq skrev, for 7 timer siden: Hejsa her inde. Jeg synes at der bliver flere og flere, af dem der har været meget aktive herinde som lige pludselig står som gæst, er der medlems flugt her inde fra ? Er det pga. Måden at forummet bliver kørt eller er det personlige intriger måske noget helt andet. Jeg har været medlem med profil et lille års tid nu, og føler ikke at der lige nu er en kæmpe medlemsflugt. Til gengæld har jeg fulgt med et par år forinden som "lurker", og for et par år tilbage var der rigtigt mange der forlod sitet grundet tonen herinde. Det var også grunden til at jeg ventede med at tilmelde mig til jeg rent faktisk havde debuteret som sexkøber. noget jeg synes virkede ret godt var da der blev oprettet et særskilt underforum for politik. Så kan man jo bare undgå at gå derind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 9. Marts, 2020 Zaq skrev, for 8 timer siden: Jeg synes at der bliver flere og flere, af dem der har været meget aktive herinde som lige pludselig står som gæst, er der medlems flugt her inde fra ? Næppe. Når man har været her længe nok opdager man, at forummet kører i bølger; der kommer en ny der skriver en masse indlæg om alt muligt og svarer på en masse indlæg om alt muligt, på et tidspunkt dør interessen, eller der kommer en ny ny, der gør det samme. Når alle emner har været oppe at vende adskillige gange vælger nogle at hoppe af, andre bliver her, men skriver kun, hvis det handler om netop deres kæphest. Nogle bliver sikkert også kede af alt det ævl og kævl her sommetider er, og smutter på det grundlag. Og så er der dem, der får kærester, stopper med købesex eller bare ikke gider at høre mere om det. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 9. Marts, 2020 Zaq skrev, for 8 timer siden: Hejsa her inde. Jeg synes at der bliver flere og flere, af dem der har været meget aktive herinde som lige pludselig står som gæst, er der medlems flugt her inde fra ? Er det pga. Måden at forummet bliver kørt eller er det personlige intriger måske noget helt andet. Svaret er NEJ. Der er kommet 31 nye medlemmer siden lørdag. Hvis du er på "forum" siden, findes der et medlemstal nederst på siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 9. Marts, 2020 norisk skrev, for 9 timer siden: Tror folk herinde er trætte af at det hele tiden er de samme personer herinde der diskuterer om man træder hinanden over tæerne med diverse indlæg. helt enig, mega trættende at opleve de samme profiler, der har travlt med at fortælle hvad der er god moral i dette købesex univers, samt konstant skal pege fingre....mere kant, og ikke mindst accepten af rummeligheden vil klæde forummet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 9. Marts, 2020 C50 skrev, for 6 timer siden: Jeg forstår din ordblindhed, eller det gør jeg ikke da jeg ikke er ordblind. Tilgengæld forstår jeg det må være hårdt, hvis du føler folk kommer med perfide bemærkninger. Ord kan være rigtig lede, der kan dog være tider hvor jeg selvfølgelig har været dum, men jeg bliver dummere med forfølgelse af påstande ( ord for dig ) som jeg gerne vil have andre har tillid til. Lige så hårdt ordblind kan være, der ønsker jeg du faktisk overføre det metaforisk til andres blinde tilstand i ord. Og nej svineri er aldrig ok, men jeg tror der findes mere end envejskommunikation i den forbindelse Kan sagtens genkende mobberiet mod os der er ordblinde, en af de m e g e t i v r i g e debattører i politik Forum var så grov at moderator lukkede vedkommende ude og låste tråden, det bør ikke være virkelighed! Skriv til andre og om andre som du gerne vil omtales selv og på trods af uenighed, det er min vinkel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 9. Marts, 2020 Aros skrev, for 7 timer siden: Men jeg har også lagt mærke til, at jo mere nuanceret, jo mere saglig, jo mindre personlig man selv er, jo bedre og mere konstruktiv bliver den respons man får fra andre. ...... Lidt selvkritik er aldrig at foragte, det kunne ende med at forbedre en og den dialog andre giver en, selvom det måske presser lidt en på egoet Du har så evigt ret. Jeg er desværre en af dem som er altfor nem at lokke ind i afsporinger og latterlige kommentarer - men jeg øver mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 9. Marts, 2020 Skrev selv en anmeldelse hvor jeg ikke var tilfreds med forløbet, det endte ud i en diskussion der fik mig til at overveje om jeg egentlig gad at bruge tid på det. Den næste anmeldelse blev kort og ikke særlig udførligt beskrevet. Nogle gange skal man bare lukke røven i stedet for at slæbe sine facebook vaner med herind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. Marts, 2020 Bananas skrev, for 1 time siden: Du har så evigt ret. Jeg er desværre en af dem som er altfor nem at lokke ind i afsporinger og latterlige kommentarer - men jeg øver mig. Hvorfor det er blevet sådan, ved jeg ikke helt...måske antallet af indlæg og brugere ? mere anonyme brugere, som ikke har et profil billede på ? Når man læser sine gamle indlæg, så synes jeg at de var bedre...andres og mine egne. Ja jeg har selv fjernet mit billede engang Ja dette er en gentagelse, af et tidligere indlæg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 9. Marts, 2020 (edited) Jeg ved ikke om tonen er blevet værre. På nogle punkter måske. Men det er også næsten opskriften på liv og kævl med den sammensætning af brugerne. Vi har en ting til fælles, og det er købesex. Og vi er næsten alle sammen mænd med et eller andet antal mg testosteron i blodet. Og det er i sig selv opskriften på problemer Jeg er bange for, det ville være langt værre på Eroguide, hvis her ingen kvinder var (der vil givetvis være samme problematik på kvindeligt dominerede fora). Se blot på politikrummet. Næsten aldrig kvinder, så det er rent værtshusslagsmål. Udenfor forsøger de fleste at opføre sig bedre, så damerne ikke tror vi er nogle gamle sure mænd med podagra, for højt blodtryk og svigtende potens som vi må kompensere for. Redigeret 9. Marts, 2020 af Styrvolt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 9. Marts, 2020 Jeg er faktisk glad for hvordan denne diskussion har forløbet sig, og der har været en rigtig god tone, jeg håber at vi kan holde det på dette niveau, så er der ingen der il blive skræmt væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 984 Skrevet 10. Marts, 2020 For mit eget vedkommende, stoppede jeg fordi der var lige lovlig mange sager med folk der blev taget i at udgive sig for almindelige folk, men i virkeligheden var pimp eller lign. For piger de skrev positivt om. Enkelte blev ovenikøbet taget i at udnytte deres position her på siden. Det store problem med det, var at det var anerkendte brugere, som man havde stolet på i lang tid. Så mister man sku lidt troen på at noget af det der bliver skrevet om pigerne er sandt. Jeg meldte mig dog på banen igen, da en bruger skrev en lang sviner om en pige jeg har mødt virkelig mange gange. Jeg skrev et nogenlunde Sobert modsvar og sjovt nok var det, det første og eneste indlæg brugeren havde. Og det er lige præcist det jeg syntes er sket. Virkelig mange nye brugere der skriver virkelig rosene eller negative indlæg om en pige og så hører man aldrig mere fra dem. Det er bare ikke spændende mere og nu bruger jeg kun siden for at se om en pige jeg finder interessant, skulle have en anmeldelse af nogle af dem jeg stoler på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 10. Marts, 2020 Jeg har været her før, og en af grundende til jeg ikke gad mere var at tonen indimellem var direkte ubehagelig bruger imellem. Ville man også tale sådan til hinanden hvis man stod overfor hinanden i virkeligheden ? Noget jeg også har har lagt mærke til, det er at der bliver talt anderledes høfligt, når man kommenterer på en GP samt at mændende nærmest står i kø for at give like når en GP har kommenteret på noget, det er lidt skægt syntes jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 10. Marts, 2020 Jeg har virkeligt ofte overvejet at lave en profil herinde, som ikke er i mit arbejdsnavn. Det virker umiddelbart smart, for så rammer en shitstorm ikke min butik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 10. Marts, 2020 BiBlowKbh skrev, 1 time siden: Jeg har været her før, og en af grundende til jeg ikke gad mere var at tonen indimellem var direkte ubehagelig bruger imellem. Ville man også tale sådan til hinanden hvis man stod overfor hinanden i virkeligheden ? Noget jeg også har har lagt mærke til, det er at der bliver talt anderledes høfligt, når man kommenterer på en GP samt at mændende nærmest står i kø for at give like når en GP har kommenteret på noget, det er lidt skægt syntes jeg. Det er du ikke den eneste der har lagt mærke til, og nej jeg tror du forveksler skægt med ynkeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg