Fausto 334 Skrevet 9. Marts, 2020 Lena er anmeldt positivt mange gange, men af en eller anden grund har jeg altid været lidt skeptisk omkring, hvorvidt hun var noget for mig. I dag skulle det afprøves, og al skepsis blev manet til jorden! I har ret: hun er fantastisk! Jeg tog en halv time med anal, og det fortrød jeg på ingen måde! Jeg vil ikke gå i detaljer, men blot sige, at jeg er en kæmpe fan!! En enkelt lille note: Jeg er vild med hendes bryster! De er fyldige og naturlige. Hun synes vist selv, at de hænger lidt, men de er bare påvirket af tyngdekraften på den helt rigtige måde! I det hele taget har hun noget nær den bedste krop og det skønneste sind, jeg har oplevet hos en gp. Og hun forstår at tage en pik i røven ;) 8 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 8. Juli, 2020 Så er Lena retur. Den pige jeg har haft de absolut bedste oplevelser med. Nyd hende @Lauersen hun er noget for dig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9627 Skrevet 8. Juli, 2020 Rust in Peace skrev, for 3 minutter siden: Så er Lena retur. Den pige jeg har haft de absolut bedste oplevelser med. Nyd hende @Lauersen hun er noget for dig! Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Jeg er tændt på det hun skriver i annoncen, og ikke mindst hvad der er blevet sagt om hende herinde. Jeg tror dog ikke jeg får et alibi her i sommerperioden, så nogen andre må ud og holde hende varm indtil da. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnBlow 301 Skrevet 9. Juli, 2020 Lauersen skrev, for 9 timer siden: Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Jeg er tændt på det hun skriver i annoncen, og ikke mindst hvad der er blevet sagt om hende herinde. Jeg tror dog ikke jeg får et alibi her i sommerperioden, så nogen andre må ud og holde hende varm indtil da. Uha - den med sommer alibi kender jeg alt for godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1165 Skrevet 9. Juli, 2020 Jeg har egentlig gerne ville besøge Lena, pga. alle de begejstrede anmeldelser, men een ting afholder mig. Hvorfor koster kys 400 (!!) Kroner ekstra? Hun reklamerer med GFE i alle standard pakkerne, men hvordan kan man levere en kæresteoplevelse uden kys? Det hænger ikke rigtig sammen i min verden, og så synes jeg bare 400 er ret grov malkning af kunderne. Hvis kys er ekstra betaler jeg gerne 100-200 kr. Helst går jeg efter dem som har kys inkluderet i standard servicen, såsom Aisha, Ava mf.. Min erfaring er at dem som iberegner kys som en del af den normale sexpakke, også er dem som nyder deres job mest, og derfor giver den bedste GFE. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1452 Skrevet 9. Juli, 2020 Ebden_jj skrev, for 11 minutter siden: Jeg har egentlig gerne ville besøge Lena, pga. alle de begejstrede anmeldelser, men een ting afholder mig. Hvorfor koster kys 400 (!!) Kroner ekstra? Hun reklamerer med GFE i alle standard pakkerne, men hvordan kan man levere en kæresteoplevelse uden kys? Det hænger ikke rigtig sammen i min verden, og så synes jeg bare 400 er ret grov malkning af kunderne. Hvis kys er ekstra betaler jeg gerne 100-200 kr. Helst går jeg efter dem som har kys inkluderet i standard servicen, såsom Aisha, Ava mf.. Min erfaring er at dem som iberegner kys som en del af den normale sexpakke, også er dem som nyder deres job mest, og derfor giver den bedste GFE. Ebden, jeg er enig i meget af det du skriver, det er også hvad der afholder mig fra at besøge hende, jeg tvivler ærlig talt på at hun har lyst til at kysse, men at hun kan gøre det for 400 (Men det er min spekulation og lidenskabelige kys er vigtige for mig) men at kalde det malkning synes jeg er meget uretfærdigt, jeg sætter stor pris på hendes ærlighed og kan holde mig væk hvis jeg vil (som jeg så gør, selv om jeg tror jeg ville få en lige så god oplevelse med hende som med de andre bedste GFE'er), Lena er skam rost herinde de eneste som siger bare lidt grimt om hende er de folk som ikke har besøgt hende på grund af prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OneGuy 138 Skrevet 9. Juli, 2020 Ebden_jj skrev, for 41 minutter siden: Jeg har egentlig gerne ville besøge Lena, pga. alle de begejstrede anmeldelser, men een ting afholder mig. Hvorfor koster kys 400 (!!) Kroner ekstra? Hun reklamerer med GFE i alle standard pakkerne, men hvordan kan man levere en kæresteoplevelse uden kys? Det hænger ikke rigtig sammen i min verden, og så synes jeg bare 400 er ret grov malkning af kunderne. Hvis kys er ekstra betaler jeg gerne 100-200 kr. Helst går jeg efter dem som har kys inkluderet i standard servicen, såsom Aisha, Ava mf.. Min erfaring er at dem som iberegner kys som en del af den normale sexpakke, også er dem som nyder deres job mest, og derfor giver den bedste GFE. Jeg er enig. Jeg har haft fornøjelsen af at møde hende, før hun begyndte at tage ekstra for kys og SF, og jeg kan fuldt ud tilslutte mig de mange rosende ord, hun har fået herinde. Men 2 x 400 ekstra er altså alligevel i overkanten, synes jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 9. Juli, 2020 @Ebden_jj @Hulbror @OneGuy - brug nu jeres forhandlerevner. Mit indtryk er at Lena leverer rigtigt meget mere end det du betaler for. Se bare på alt det hun tilbyder uden beregning. Giv hende et udspil med den tid og de ydelser I gerne vil have - så er min oplevelse at Lena skruer en fornuftig pris sammen til jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 16. Juli, 2020 Arbejder hun "independant" og hvor godt er hendes engelsk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danvik 118 Skrevet 17. Juli, 2020 People Pleaseren skrev, for 58 minutter siden: Arbejder hun "independant" og hvor godt er hendes engelsk? Det er jeg ret sikker på at hun gør og hendes engelsk er glimrende ift. mit brug Hun har en lidt underlig prissætning ift kys sammenlignet med andre, men damn hun kysser godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andrew P Skrevet 18. Juli, 2020 (edited) Hulbror skrev, den 9.7.2020 at 17:04: Ebden, jeg er enig i meget af det du skriver, det er også hvad der afholder mig fra at besøge hende, jeg tvivler ærlig talt på at hun har lyst til at kysse, men at hun kan gøre det for 400 (Men det er min spekulation og lidenskabelige kys er vigtige for mig) men at kalde det malkning synes jeg er meget uretfærdigt, jeg sætter stor pris på hendes ærlighed og kan holde mig væk hvis jeg vil (som jeg så gør, selv om jeg tror jeg ville få en lige så god oplevelse med hende som med de andre bedste GFE'er), Lena er skam rost herinde de eneste som siger bare lidt grimt om hende er de folk som ikke har besøgt hende på grund af prisen. Hi, I had the same assumption (don’t want to kiss) and had the talk over sms with her some months ago when I saw her, but I was wrong, Luckily I did go and see her and luckily she did accept my “kissing money” - kisses one do remember + fun and lots of laughs..... crazy wonderful meeting. An extra yes, but something one should hope she accepts and an extra you don’t want to miss. Kiss Redigeret 18. Juli, 2020 af Andrew P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1452 Skrevet 18. Juli, 2020 Andrew P skrev, for 3 timer siden: Hi, I had the same assumption (don’t want to kiss) and had the talk over sms with her some months ago when I saw her, but I was wrong, Luckily I did go and see her and luckily she did accept my “kissing money” - kisses one do remember + fun and lots of laughs..... crazy wonderful meeting. An extra yes, but something one should hope she accepts and an extra you don’t want to miss. Kiss Jeg vil ikke udelukke at besøge hende en dag, men jeg har det svært med det, havde helt sikkert mødt hende hvis 1 time GFE kostede 1900 for alle uanset om man ønskede kys eller ej, om jeg ville se hende flere gange, ville komme an på oplevelsen, ud fra anmeldelserne forestiller jeg mig at hun er i Sweet Mia / Emilly Brazil ligaen, de har en GFE time til 1800 / 1700 og der er kys inkl. og kan ikke fravælges, de er vigtige for Emilly og Mia, men Lenas model skræmmer mig, stod der tunge kys 100 eller 200 så havde jeg tænkt fair nok hun vil gerne tjene lidt på en ydelse, men at vide hun skal have 400 for at at kysse er et stort turnoff for mig - jeg er i øvrigt vild med græsk også, men gør det kun når det er med i prisen eller noget billigere end standarden og det er sjældent, for typisk skal pigerne have 500 for den ydelse, og det kan jeg kun tolke som at de ikke rigtig har lyst, men uanset hvad vil jeg ikke give 500 for græsk, tunge kys er meget vigtigere for mig, men endnu vigtigere er det at pigen har oprigtigt lyst til det, og det tror jeg på at Mia og Emilly har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 23. Juli, 2020 Er der nogen der ved om hun er aktiv for tiden? Har prøvet at kontakte hende men der kommer intet svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg