Hop til indhold
Dewalt

Urinsex... Hvor og hvordan??

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg er helt ny i dette forum, har dog været med et stykke tid som "lurer" men nu er jeg så medlem..

Er her nogen som har erfaring med urinsex?? Hvor får man den bedste? Og hvordan foregår det?

Jeg mener, hvordan gør man det? Er det i sengen eller på toilettet? I badet eller noget helt andet?

Jeg forestiller mig i et badekar, men det er jo ikke alle det har sådan et?

Del ud af jeres store fantastiske viden...

Hilsen en novice..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Dewalt!

Det kan være alle de steder du nævner, ofte medbringer pigen et stykke plastik, som hun breder ud med et håndklæde over, typisk på gulvet. Men hvis du gerne vil starte med de gyldne dråber, er badet eller brusekabinen at foretrække... :)

Det bedste urinsex, får man hos den pige som formår at styre sin opsparing, således at din nydelse vare længst. Alt efter hvor du ønsker at modtage og afslutte.

Hvor i landet bor du ?

Søg efter urinsex på div. forums, og du vil med garanti blive inspireret af en masse muligheder. Find en pige som på sin hjemmeside tilbyder urinsex og som du kan kontakte over mail. Vær ærlig og fortæl om dine ønsker, og lade den kommende tilbagemelding, være ledetråd.

God fornøjelse. ;)

P.S Var jeg dig startede jeg her:http://legelyst.dk/..Tør godt anbefale Susanne, uden at ha' besøgt hende.. :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Først. Sørg for at bestille i god tid så pigen har mulighed for at fylde blæren godt op og have det rette udstyr med. Gerne minimum 4 timer før.. Der ud over så bruges der ofte en del håndklæder og evt et latex lagen.

Jo bedre tid du giver til at jeg kan forberede mig jo bedre bliver oplevelsen da der som ludvig også siger kommer det bedste resultat for begge parter hvis der er styr på det. Og pigen kan stoppe og starte igen og igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle.

Tak for jeres svar, det var meget nyttige.

Jeg kommer fra nordsjælland men er villig til at køre efter det..

Jeg har aldrig prøvet det, men der er sikkert og vist at det skal prøves.

Sisse.. Måske vi skulle snakke lidt nærmere :-) desværre er jylland nok lidt for langt desværre.

Jeg kunne dog godt tænke mig at vide..

Når nu i skriver "starte med" vil det så sige at man srarter med urin og så sex bagefter?

Går man i bad inden?

Er det fysisk muæigt for kvinden at gøre det mens man er inde i hende??

Tusind tak...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej alle.

Tak for jeres svar, det var meget nyttige.

Jeg kommer fra nordsjælland men er villig til at køre efter det..

Jeg har aldrig prøvet det, men der er sikkert og vist at det skal prøves.

Sisse.. Måske vi skulle snakke lidt nærmere :-) desværre er jylland nok lidt for langt desværre.

Jeg kunne dog godt tænke mig at vide..

Når nu i skriver "starte med" vil det så sige at man srarter med urin og så sex bagefter?

Går man i bad inden?

Er det fysisk muæigt for kvinden at gøre det mens man er inde i hende??

Tusind tak...

ja jylland er nok lige langt nok væk. men jeg er også sikker på at du sagtens vil kunne finde en pige at lege med over hos dig. ;):D men ellers er du altid velkommen her også - :lol:

men nu spørger du jo ind til det mere tekniske og til det har jeg desværre ikke noget endeligt svar. for det er næsten kun fantasien der sætter grænser.. dog er det ikke helt utraditionelt at starte med at hav almindelig sex. hygge sig og køre en stemning op og få pulsen godt op og køre også afslutte med et GS hvor begge parter hjælper hinanden til finalen *gf* herefter kan man så bade sammen og hygge sig lidt med det.. ;)

jeg tror egentlig godt en kvinde kan tisse imens en fyr er oppe i hende - det er ikke noget jeg har prøvet.. men tvivler på der er mange de gør det på denne måde - da en stor del af det frække ligger i at se de gyldne væsker komme - mærke varmen når de rammer osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo også Miss H ved Nørrebro Station.

Der ligger en anmeldelse af bkg1394 af hende samt et link. Hun sprøjter, og, som jeg har forstået på bkg tisser hun også. Så behøver du ikke tage helt til Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle..

Nørrebro.. Det er super..

Nu tror jeg at jeg vil gå lidt på jagt på div sider og finde mig en der matcher nogenlunde det jeg tror je gerne vil ha.. Jeg skal nok komme med en anmeldelse når min fantasi er udlevet...

Tusind tak for velkomsten og alle svarene...

Skrives ved

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...