Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Corona virus, diskretion hvad gør man?

Recommended Posts

Guest BiBlowKbh
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Han er Svensker. Fordi vi lukker vores land, er det ikke ensbetydende med de gør det samme i Sverige. ;)

Derfor kan han godt se news hvis han er bosat i danmark, så gælder vores regler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
BiBlowKbh skrev, for 1 minut siden:

Derfor kan han godt se news hvis han er bosat i danmark, så gælder vores regler.

Men hvis der pludseligt er et pressemøde i ens naboland, så er det ikke noget jeg vil være opmærksom på, før der bliver skrevet en artikel om det i mit lands nyheder. Det kan være han har det på samme måde. Derfor kan det være at han ikke er klar over hvad der sker i Danmark lige nu mens vi skriver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BiBlowKbh

Men hvis der pludseligt er et pressemøde i ens naboland, så er det ikke noget jeg vil være opmærksom på, før der bliver skrevet en artikel om det i mit lands nyheder. Det kan være han har det på samme måde. Derfor kan det være at han ikke er klar over hvad der sker i Danmark lige nu mens vi skriver. 

nevermind, sittuation er alvorlig nu, så at joke høre ikke hjemme mere om corona ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
BiBlowKbh skrev, for 3 minutter siden:

nevermind, sittuation er alvorlig nu, så at joke høre ikke hjemme mere om corona ..

Det var ikke en joke fra min side. 

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BiBlowKbh

Det var ikke en joke fra min side. 

nej fra svenskeren 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Hvis man forlænger kredittiden for indbetaling af moms,  for eksempelvis mindre virksomheder, så vil det jo nok også gælde for GP´er med et CVR.nr.   Debatten omkring flere rettigheder m.v er bestemt interessant, dog tror jeg så ikke at det er en Corona virus, der skulle sætte politisk gang i ændring af lovgivningen, således at prostitution vil blive anerkendt som erhverv eller blot at yde særlige økonomiske tilskud til GP´er under "Corona-krisen". 

Ja, og de har faktisk forlænget tiden overfor mindre virksomheder. 

Jeg tror faktisk at der efter det pressemøde vil være nye muligheder for økonomisk tilskud. Det er bare et åbent læserbrev med kritiske spørgsmål til smitterisiko i sexbranchen, de må være forpligtet til at hjælpe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

For mit vedkommende har jeg lukket ned de næste 14 dage for vagter. Vil passe på mig selv og mine gæster samt vores familier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 3 timer siden:

Okay så corona er et forstadie til covid-19 er det rigtig forstået?

Nej.

"Corona" eller "Corona-virus" (officielle navn er: SARS-CoV-2) er navnet på et virus, som for nogen mennesker kan medføre, at de udvikler sygdommen: Covid-19.

-Så Corona er (det folkelige) navn på selve virus, hvor Covid-19 er navnet på den sygdom som kan udvikle sig, hvis man er inficeret med Corona-virus.

Navnet "Covid-19" kommer fra: Corona virus disease - first detected in 2019

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...