Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Han er Svensker. Fordi vi lukker vores land, er det ikke ensbetydende med de gør det samme i Sverige. Derfor kan han godt se news hvis han er bosat i danmark, så gælder vores regler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 11. Marts, 2020 BiBlowKbh skrev, for 1 minut siden: Derfor kan han godt se news hvis han er bosat i danmark, så gælder vores regler. Men hvis der pludseligt er et pressemøde i ens naboland, så er det ikke noget jeg vil være opmærksom på, før der bliver skrevet en artikel om det i mit lands nyheder. Det kan være han har det på samme måde. Derfor kan det være at han ikke er klar over hvad der sker i Danmark lige nu mens vi skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Men hvis der pludseligt er et pressemøde i ens naboland, så er det ikke noget jeg vil være opmærksom på, før der bliver skrevet en artikel om det i mit lands nyheder. Det kan være han har det på samme måde. Derfor kan det være at han ikke er klar over hvad der sker i Danmark lige nu mens vi skriver. nevermind, sittuation er alvorlig nu, så at joke høre ikke hjemme mere om corona .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 11. Marts, 2020 (edited) BiBlowKbh skrev, for 3 minutter siden: nevermind, sittuation er alvorlig nu, så at joke høre ikke hjemme mere om corona .. Det var ikke en joke fra min side. Redigeret 11. Marts, 2020 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Det var ikke en joke fra min side. nej fra svenskeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 11. Marts, 2020 TheVoice skrev, 1 time siden: Hvis man forlænger kredittiden for indbetaling af moms, for eksempelvis mindre virksomheder, så vil det jo nok også gælde for GP´er med et CVR.nr. Debatten omkring flere rettigheder m.v er bestemt interessant, dog tror jeg så ikke at det er en Corona virus, der skulle sætte politisk gang i ændring af lovgivningen, således at prostitution vil blive anerkendt som erhverv eller blot at yde særlige økonomiske tilskud til GP´er under "Corona-krisen". Ja, og de har faktisk forlænget tiden overfor mindre virksomheder. Jeg tror faktisk at der efter det pressemøde vil være nye muligheder for økonomisk tilskud. Det er bare et åbent læserbrev med kritiske spørgsmål til smitterisiko i sexbranchen, de må være forpligtet til at hjælpe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 11. Marts, 2020 Eller som minimum arbejde på forbedring af deres arbejdsvilkår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 11. Marts, 2020 For mit vedkommende har jeg lukket ned de næste 14 dage for vagter. Vil passe på mig selv og mine gæster samt vores familier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 11. Marts, 2020 (edited) Indiske Devina skrev, for 3 timer siden: Okay så corona er et forstadie til covid-19 er det rigtig forstået? Nej. "Corona" eller "Corona-virus" (officielle navn er: SARS-CoV-2) er navnet på et virus, som for nogen mennesker kan medføre, at de udvikler sygdommen: Covid-19. -Så Corona er (det folkelige) navn på selve virus, hvor Covid-19 er navnet på den sygdom som kan udvikle sig, hvis man er inficeret med Corona-virus. Navnet "Covid-19" kommer fra: Corona virus disease - first detected in 2019 Redigeret 11. Marts, 2020 af MickeyM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg