kanonkongen 34395 Skrevet 24. Marts, 2013 Hej allesammen er der nogen, der kan anbefale en sød pige i midtjylland til omkring 1000 kr. for en time. Hun må meget gerne tilbyde anal. og alderen fra 20 til 35 år. Håber nogen kan hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Marts, 2013 Det kommer an på, hvad du forstår ved "Midtjylland". Er det ikke så langt fra Bording, ville jeg da prøve Sisse. Jeg ved ikke, om hun er til leg i baggården, men jeg synes, hun har gjort et godt indtryk herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Marts, 2013 Hej allesammen er der nogen, der kan anbefale en sød pige i midtjylland til omkring 1000 kr. for en time. Hun må meget gerne tilbyde anal. og alderen fra 20 til 35 år. Håber nogen kan hjælpe Tror du må af med lidt mere en 1.000 for en hel time hvis der bare skal være lidt kvali over det ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 24. Marts, 2013 Det kommer an på, hvad du forstår ved "Midtjylland". Er det ikke så langt fra Bording, ville jeg da prøve Sisse. Jeg ved ikke, om hun er til leg i baggården, men jeg synes, hun har gjort et godt indtryk herinde. Takker for svar Borende x. Jeg er fra Herning omr. Har været hos Sisse mega sød pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 24. Marts, 2013 Tror du må af med lidt mere en 1.000 for en hel time hvis der bare skal være lidt kvali over det Ja pmikelsen. Det tror jeg også. Har du evt nogen anbefalinger til nogen søde piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Marts, 2013 Ja pmikelsen. Det tror jeg også. Har du evt nogen anbefalinger til nogen søde piger For tiden lidt tamt. Sandrasommer er et godt bud, men er p.t. ikke at træffe. Ellers måske Silvia eller Lærke hos haderuppigerne.dk.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 24. Marts, 2013 Takker pmikelsen dem vil jeg da lige tjekke ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3410 Skrevet 24. Marts, 2013 der er også hende fra hedensted, hun kan bruges i alle huller,hun plejer at have annonce på annoncelight mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg