Hop til indhold
Guest Benja

Lyst til thai massage, men bekymring for Corona ?

Recommended Posts

Guest next

Hørte du ikke hvad damen sagde?

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg

Implementering af nye tiltag. Lyder spændende men hvordan ? og hvorledes ?

Distance-sex, heldragt, kropskondom eller blot med øjnene lukket ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
MornFed skrev, for 9 minutter siden:

Implementering af nye tiltag. Lyder spændende men hvordan ? og hvorledes ?

Distance-sex, heldragt, kropskondom eller blot med øjnene lukket ?

Telefonsex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
next skrev, for 1 minut siden:

Telefonsex

Hvordan foregår telefonmassage? Hun fortæller dig, hvordan hun vil massere dig, og du gør det selv? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
NoobGPexplorer skrev, for 56 minutter siden:

Er fysioterapeuter, frisører mv også lukket nu så?

Mon ikke de fleste faggrupper har ændret adfærd, jeg ved at de fleste tandlæger har aflyst alle eftersyn og ikke akutte behandlinger, de tager kun folk ind med tandpine og andre akutte skader hvor behandling ikke kan udsættes. Men har du de mindste tegn på influenza, må du leve med tandpine.
Mon ikke andre fag, hvor der er direkte kropskontakt har lignende forholdsregler, jeg kan dog forstille mig at frisører og fysioterapeuter kan arbejde med hansker, måske massører også kan.
kun et gæt herfra  

Redigeret af next
rettelse af fortolkning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 39 minutter siden:

Hvordan foregår telefonmassage? Hun fortæller dig, hvordan hun vil massere dig, og du gør det selv? :lol:

Ja, og tilkøber du håndtrold, er der 200,- i rabat på den samlede pris :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Pinkman skrev, Lige nu:

Ja, og tilkøber du håndtrold, er der 200,- i rabat på den samlede pris :)

gælder det også 4 hånds massage ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, for 3 minutter siden:

gælder det også 4 hånds massage ?

Ja... Kræver dog at du stadig bor hjemme...;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 45 minutter siden:

Fysioterapeuter er, og de fleste massører.

Jeg trænger til en klipning. Jeg trænger også til lidt thaimassage. Begge steder er man tættere på hinanden end 1 meter. Der er også hud til hud kontakt. 

Hvad gør man så? Er det for stor en risiko at blive klippet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler

jeg tror allerede om 2-4 uger er sitationen anderledes og mere under kontrol, så vi igen kan få massage, syntes regeringen har håndteret det framragende .

jeg er en af dem som faktisk tror jeg har haft det, har holdt mig hjemme i næsten 2 uger nu, da jeg havde symptomer på mathed i kroppen, hovedpine, let ondt i hals, og let feber men milde symptomer, men har det allerede meget bedre nu .

men går ikke til noget massage el besøger gp eller andre mennesker for den sags skyld, da jeg ikke ønsker at smitte andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
NoobGPexplorer skrev, for 5 minutter siden:

Jeg trænger til en klipning. Jeg trænger også til lidt thaimassage. Begge steder er man tættere på hinanden end 1 meter. Der er også hud til hud kontakt. 

Hvad gør man så? Er det for stor en risiko at blive klippet?

det tror jeg ikke der er, så hen og blive studset med dig hvis du føler dig rask, eller køb en hår trimmer og gør det selv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 35 minutter siden:

det tror jeg ikke der er, så hen og blive studset med dig hvis du føler dig rask, eller køb en hår trimmer og gør det selv :)

Og thaimassagen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
NoobGPexplorer skrev, for 1 minut siden:

Og thaimassagen?

den vil jeg nok vente med, jeg har også selv meget lyst, men jeg gør det ikke før der er kommet mere styr på hele sitationen.

jeg vil heller ikke risikere at smitte nogen .

Del dette indlæg

Link til indlæg
DygtigMaler skrev, 1 time siden:

jeg tror allerede om 2-4 uger er sitationen anderledes og mere under kontrol, så vi igen kan få massage, syntes regeringen har håndteret det framragende .

jeg er en af dem som faktisk tror jeg har haft det, har holdt mig hjemme i næsten 2 uger nu, da jeg havde symptomer på mathed i kroppen, hovedpine, let ondt i hals, og let feber men milde symptomer, men har det allerede meget bedre nu .

men går ikke til noget massage el besøger gp eller andre mennesker for den sags skyld, da jeg ikke ønsker at smitte andre. 

Det kan man da håbe :)  

Der er nok større sandsynlighed for, at Corona spredningen  følger samme mønster som ved almindelig influenza.  Forskellen er måske blot, at man nu føler sig bedre røstet til, at hjælpe svage folk og folk med kroniske lidelser.   Umiddelbart er der vist ingen der har udtalt, at virussen vil død eller forsvinde, af de nuværende tiltag.  meget tyder på alle der er disponible for Corona skal igennem samme forløb, som ved en almindelig influenza epidemi

Men vi  har alle lyst til at håbe, at om 2-3 uger, så skal man være usandsynlig uheldig for at blive smittet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Benja

Jeg blev nødt til at fjerne min oprindelige tekst, da der gik max 2 minutter, før jeg fik den første sviner. Fair nok.

Det, jeg skrev, var, at jeg havde undersøgt, hvad branchen havde gjort i situationen. Min konklusion var, at der ikke var sket så forfærdelig meget, men Kinnaree i Rødovre har lukket i 2 uger, mens Siam Orchid i Virum har indført en række tiltag for at minimere risikoen. Jeg vil derfor ikke være nervøs for at tage en tur til Virum.

Man bør naturligvis holde sig helt væk, men hvis man selv forsøger at minimere risikoen og klinikken gør det samme, er risikoen vel minimal. Især hvis man bor alene, får maden bragt til døren, ikke ser andre og tager bilen frem og tilbage til klinikken.

Eller er det bare mig, der er for vild med thai (jeg taler ikke FP eller SF/MF)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

Du fik ikke en sviner, du blev spurgt om du ikke havde hørt hvad damen sagde.

kort fortalt, "undgå fysisk kontakt"

Det har intet med din eller massørens overlevelse, men din respekt over for andre som ikke tåler at blive smittet. Så at du eller massøren ikke dør af virussen har ikke noget med sagen at gøre, men at du er med til at transportere virussen videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Benja

Så er vi vel grundlæggende enige, så længe jeg ikke har kontakt til butikspersonale, familie, venner, naboer eller andre end massøsen ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Benja skrev, for 13 minutter siden:

Så er vi vel grundlæggende enige, så længe jeg ikke har kontakt til butikspersonale, familie, venner, naboer eller andre end massøsen ....

Nej, vi er ikke enige. Du skal også undgå kontakt til massøren, hvis du vil bidrage til at undgå spredning af vira. 

Som damen sagde "undgå fysisk kontakt"

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker at jeg går til thaimassøsen og nyder alt det jeg kan. Siden har jeg ingen kontakt med andre mennesker overhoved i to uger - andet end den dejlige massøssen, som jeg naturligtvis besøger hver dag disse to uger som jeg alligevel ikke arbejder.

Det kan vel ikke damen have noget imod?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

Tag en spiller, suppler med facetime/skype eller andet (telefonsex) til en GP

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benja skrev, for 2 timer siden:

Jeg blev nødt til at fjerne min oprindelige tekst, da der gik max 2 minutter, før jeg fik den første sviner. Fair nok.

Det, jeg skrev, var, at jeg havde undersøgt, hvad branchen havde gjort i situationen. Min konklusion var, at der ikke var sket så forfærdelig meget, men Kinnaree i Rødovre har lukket i 2 uger, mens Siam Orchid i Virum har indført en række tiltag for at minimere risikoen. Jeg vil derfor ikke være nervøs for at tage en tur til Virum.

Man bør naturligvis holde sig helt væk, men hvis man selv forsøger at minimere risikoen og klinikken gør det samme, er risikoen vel minimal. Især hvis man bor alene, får maden bragt til døren, ikke ser andre og tager bilen frem og tilbage til klinikken.

Eller er det bare mig, der er for vild med thai (jeg taler ikke FP eller SF/MF)

Du er så usympatisk uviden at jeg flover mig over dig og Thaistederne holder åbent. 

Virus, coronavirus overlever 48 timer, du skal stadig tanke bilen op og åbne døren i den opgang du formentlig går ud af, uden at vide om den næste som rør håndtaget ved du kommer fra en klinik hvor massage er højt prioritet over andres helbred. 

Og drop dit uintelligente niveau med take Away mad, du udgør stadig en smitterisiko  efter dit thai besøg når du tager imod maden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 time siden:

Jeg tænker at jeg går til thaimassøsen og nyder alt det jeg kan. Siden har jeg ingen kontakt med andre mennesker overhoved i to uger - andet end den dejlige massøssen, som jeg naturligtvis besøger hver dag disse to uger som jeg alligevel ikke arbejder.

Det kan vel ikke damen have noget imod?

Men du har jo kontakt med andre mennesker.  Du er jo i nærheden af andre i supermarkedet, du bruger en indkøbskurv, du bruger dørhåndtag osv osv.

Du, jeg og alle andre er ikke isoleret i et vakuum.

Hvorfor er det så svært at forstå?

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...