Hop til indhold
selberdo

Går al hyggehandel nu i stå?

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Min  påstand  er  at  alle kvinder  kan  finde  en  mand  til  sex.   Tykke, tynde, unge, ældre  og  gamle.  

Havnebumsen skrev, for 5 timer siden:

hmm tænker da nok du kan finde en Mand til sex :?:

Pointen med at lukke med er at undgå selv at blive smittet, og undgå at smitte videre. Så giver det ingen mening at finde en til sex :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Anna - fræk og sexet skrev, for 1 time siden:

Pointen med at lukke med er at undgå selv at blive smittet, og undgå at smitte videre. Så giver det ingen mening at finde en til sex :-o

Lige  netop  - pointen  er  at  undlade  at  blive  smittet  og  smitte  andre.  Så  er det  vel  heller  ikke  verdens  undergang  at  undvære  sex  i 14 dage.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk

Hvis du kun tror det varer 14 dage,er du godt nok optimistisk,de løntiltag regeringen indfører nu er berammet til 3 mdr,så sex er et fremtids ønske.desvære.

Del dette indlæg

Link til indlæg
norisk skrev, for 6 minutter siden:

Hvis du kun tror det varer 14 dage,er du godt nok optimistisk,de løntiltag regeringen indfører nu er berammet til 3 mdr,så sex er et fremtids ønske.desvære.

Hmmm. Tal for dig selv. 

Næsten al sex foregår uden prostitueredes involvering, så langt de fleste får al den sex de vil have ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
Nemtøs skrev, for 34 minutter siden:

Lige  netop  - pointen  er  at  undlade  at  blive  smittet  og  smitte  andre.  Så  er det  vel  heller  ikke  verdens  undergang  at  undvære  sex  i 14 dage.  

Nemlig. Og også selv om det skulle tage 2-3 måneder, så er der vigtigere ting end sex med fremmede kvinder/mænd. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk
Lasselarseb skrev, for 4 minutter siden:

Hmmm. Tal for dig selv. 

Næsten al sex foregår uden prostitueredes involvering, så langt de fleste får al den sex de vil have ;)

Med hensyn til sex har du ret,det var nu også længden af krisen jeg lagde hovedvægten på og alvoren i den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, den 15.3.2020 at 08:08:

Jeg har lukket ned i 14 dage, men @Val Venis det kan også være hårdt som kvinde at skulle undvære sex. Er du klar over, hvor lang tid 14 dage kan føles.:wacko::P  

Le Male skrev, den 15.3.2020 at 08:52:

Heldige asen der bliver den første, når du åbner op igen :wub:

Jeg Tror Bamsen skal være den første...Står klar med stiv P.. og tilbagestrøget hår:P

Redigeret af Bamsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 9 timer siden:

Jeg Tror Bamsen skal være den første...Står klar med stiv P.. og tilbagestrøget hår:P

Nu må vi se, må indrømme at efter hun har smækket nye billeder op, så er lysten til at besøge hende steget en hel del :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
C50 skrev, den 14.3.2020 at 11:02:

Helt enig. 

Alt det med stoffer, ved jeg ikke så meget om andet end hash lugter. 

Og grise kan vel så også flyve!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...