Badboycopenhagen 19 Skrevet 14. December, 2020 SingleCPH skrev, for 15 timer siden: Er det helt galt i forhold til billederne der er på nu? Fuldstændig galt. Der er Intet der ligner. Intet. 100 procent galt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 14. December, 2020 SingleCPH skrev, for 21 timer siden: Er det helt galt i forhold til billederne der er på nu? Det er hende, om der pyntet på billederne ved jeg ikke, besøgte hende for 1,5 år siden, der var hun lidt buttet uden at være fed, hun er ca midt i fyrrene. jeg fik det jeg betalte for, betalte 500kr for en halvtime dengang og blow var uden og sex var med. men hendes priser er lidt mere idag kan jeg se. så jeg syntes du skulle drage din egen konklusion og prøv at kontakte hende og lav en aftale, du har i din gode ret til at gå igen hvis hun ikke lever op til dine forventninger. fraekmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SingleCPH 20 Skrevet 14. December, 2020 Tak - hun virker sød men ligner en +60 årig, så ser hun ældre ud end på billederne er det ikke noget for mig. Så jeg tror jeg undlader at bringe hende og jeg i en lidt ærgerlig situation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg