Hop til indhold
MickeyM

Et (simpelt?) spørgsmål til glædespigerne...

Recommended Posts

Guest Pepsa
Emmalie skrev, for 2 timer siden:

Overraskende nok giver det hele ligepludselig meget mere mening :)

Ærligt synes jeg du skal få overstået dine sager, så er det ude af verden - og du har ret, der er ikke meget for dig på Eroguide. Undertegnede er fx mindre end 1/3 så gammel som den 67 årige du tænker på. 

Du har fri ret til at skrive nærmest alt du ønsker i trådene (indtil du ikke har længere), det der ærger mig er at nogen bliver kede af det og oprevet over ting du skriver. Og ligemeget hvor meget du mener og føler ret i det du skriver, så synes jeg altså at det er synd at din overspringshandling gør andre kede af det, når den er ret ligegyldig for dig - hvis du forstår? 

Det er en svær situation vi alle står i, og når piger bliver dømt og målt og vejet på deres levebrød og håndteringen af det kan det godt ramme rigtig hårdt, og det er altså ikke okay. Måske det havde været en mere sober debat fra alle sider hvis landet ikke lå ned, men det gør det. 

Tak for venligt svar. Ja, man rammer ofte forkert - jeg talte jo egentlig vidt og bredt mht snydetøser - men kom til at gøre Liv ked af det specifikt. Kan kun beklage.

Ligesom når regeringen sætter prisen op på cigaretter - de sofisikerde ryger ikke, så de er ligeglade, men det rammer de fatige, som er dem der ryger. Hmmm 

Men tak for forståelsen - Pepsa er ikke halvt så dumt et svin, som han åbenbart virker til.

Redigeret af Pepsa

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...