2cool 215 Skrevet 16. Marts, 2020 På FB er jeg medlem af en gruppe som advare imod netbutikker som lover de sender ting, men det sker aldrig og derfor blev butikken udstillet på TrustPilot og sikke en hulens massenegative kommentar der dukker op. Jeg prøvede for sjov skyld og skrive Eroguide.dk og her er hvad der dukkede op https://www.trustpilot.com/review/eroguide.dk >Der er da vist en som fik afløb for sine indre dæmoner 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 16. Marts, 2020 (edited) B.jarnerøv har opdaget Trustpilot. Han er snart inde i vores årtusinde på nogle områder (og SÅ LANGT bagude på andre). Redigeret 16. Marts, 2020 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 16. Marts, 2020 2cool skrev, for 36 minutter siden: På FB er jeg medlem af en gruppe som advare imod netbutikker som lover de sender ting, men det sker aldrig og derfor blev butikken udstillet på TrustPilot og sikke en hulens massenegative kommentar der dukker op. Jeg prøvede for sjov skyld og skrive Eroguide.dk og her er hvad der dukkede op https://www.trustpilot.com/review/eroguide.dk >Der er da vist en som fik afløb for sine indre dæmoner Det er da iøvrigt lidt pudsigt at det ser ud som om at EG har 2½ stjerne i snit, når det eneste der er givet er 5 gange 1 stjerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 23 minutter siden: B.jarnerøv har opdaget Trustpilot. Han er snart inde i vores årtusinde på nogle områder (og SÅ LANGT bagude på andre). Jeg synes, det minder mere om Rolands galde – ham med massageplus. Holdningen til moderationen og klagepunkterne er de samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 16. Marts, 2020 (edited) Bear skrev, for 16 minutter siden: Det er da iøvrigt lidt pudsigt at det ser ud som om at EG har 2½ stjerne i snit, når det eneste der er givet er 5 gange 1 stjerne. Det er helt sikkert en samensværgelse rettet mod NoBS - så nu er det kun spørgsmål om tid før han skriver en dårlig anmeldelse af TrustPilot... de er jo inkompetente og korrupte Nogle mennesker kan bare ikke tåle ikke at få deres vilje PS. i øvrigt dejligt at se at han ikke glemte at bruge ordet Nationalkonservative Redigeret 16. Marts, 2020 af Montezi PS. tilføjet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 16. Marts, 2020 Der jo bare tale om sure opstød fra folk der har svært ved at forstå, at man dels skal overholde et regelsæt og dels i sine skriv skal udvise respekt for andre holdninger. Før kunne man sidde og klynke og føle sig som et uskyldigt offer på andre site, der nu er lukket. Generelt er det mit indtryk, at moderationen både er fair og gør et fint stykke arbejde. Der vil altid være personer, der starter med at svine alle til, og efterfølgende tuder når det pudsigt nok får konsekvenser. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 16. Marts, 2020 Borende X skrev, for 14 minutter siden: Jeg synes, det minder mere om Rolands galde – ham med massageplus. Holdningen til moderationen og klagepunkterne er de samme. Det ved jeg ikke hvem er. Men dvs B.jarnerøv stadig ikke er kommet ind i 2000? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 16. Marts, 2020 Hold da op. Der er godt nok nogle sure mennesker der er sluppet ud..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 16. Marts, 2020 Montezi skrev, for 2 timer siden: Det er helt sikkert en samensværgelse rettet mod NoBS - så nu er det kun spørgsmål om tid før han skriver en dårlig anmeldelse af TrustPilot... de er jo inkompetente og korrupte Nogle mennesker kan bare ikke tåle ikke at få deres vilje PS. i øvrigt dejligt at se at han ikke glemte at bruge ordet Nationalkonservative Ja, det lugter lidt af, at nogen (Roland?) vil sende en sviner og samtidigt miskreditere NOBS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. Marts, 2020 (edited) Onslow skrev, for 20 minutter siden: Ja, det lugter lidt af, at nogen (Roland?) vil sende en sviner og samtidigt miskreditere NOBS. Du finder Roland mange steder i mange forklædninger. Han er ikke en bitter gammel mand - han er vist ikke så gammel Men han er en meget dygtig IT nørd, med fingrene langt nede i massage suppedasen. Redigeret 16. Marts, 2020 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 16. Marts, 2020 Det lyder som om det er de helt rigtige, der er blevet smidt ud. Godt gået admin og mod 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 16. Marts, 2020 Det lugter langt væk af Roland med hans sølvpapirshat og harme mod alle andre. Han sidder med ondt i måsen og hans TOR browser og fabler om ip adresser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg