Hop til indhold

Recommended Posts

Har gået og sparet mig selv i et lille stykke tid  med forhåbning om at nogle af mine faste darlings vil komme til landet. Med lukkede grænser sker det jo nok ikke foreløbig. Da jeg ikke ville lade min gode opsparing bare blive håndudløst uden noget dejligt at sigte efter:wink: og jeg helt sikker ikke ville kunne vente til grænserne ville åbne igen, måtte jeg finde på noget og heldig var jeg.  Innocent Sofia ser ganske lækker ud på hendes billeder her og det var hende jeg mødte. Sød sjov behagelig pige med en ikke for slank figur gav mig god service og pillow talk så jeg gik glad og tømt derfra.

Pigen er behagelig og sød  8,  gfe 9,5 superfransk 10,  cof/cif  helt perfekt 10 , gentagelses fare 99%

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Hun ser lidt indadvent og mut ud på selfie-billedet og ligner ikke en der sprudler af god karma og charme. Hvordan forholder det sig i virkeligheden - og hvordan er hende engelske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 50 minutter siden:

Hvordan forholder det sig i virkeligheden - og hvordan er hende engelske?

Supplerende info her:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...