Hop til indhold
JohnJ

Hvilke blade film er det hun har været i?

Recommended Posts

Der står i hendes tekst at hun er kendt fra diversi ting, så vil bare vide hvad det er hun er så kendt for siden det er en del af salgstalen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej John J

Jeg kan ikke svare dig på dit spørgsmål som sådan, men jeg kan fortælle, at den dame du omtaler har været en del af gamet i nogle år. Jeg gætter på det er nogle år siden hun har været i blade eller film, men ved det ikke.

Som bonus kan jeg oplyse, at hun har flere rigtig gode anmeldelser bag sig og storfavorit hos nogle. Jeg traf hende også for nogle år siden. En udmærket oplevelse, men heller ikke mere. Vi svingede ikke sammen. Det er dog ikke ensbetydende med, at du skal læse disse linier som en dårlig anmeldelse. Bare fordi det ikke var et megahit hos mig, behøver det ikke være tilfældet for andre. Og som skrevet, var flere helt vilde med hende før i tiden.

Og hvis det er hendes udseende du er nysgerrig efter, så husker jeg hende som i den flotte ende af skalaen.

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...