Hop til indhold
Guest DygtigMaler

Kære venner

Recommended Posts

Guest DygtigMaler

vi så alle statministerens og Droningses pressemøde samt lille opsang til os i går, formoder jeg.

Jeg tror nu godt jeg kan sige at alle ansvarlige og fornuftige mennesker ved at der er forbud, indtil videre til 31 marts og måske længere mod at gå til frisør, gå til tattovøren, få ordnet negle, gå på massage klinik, få thai massage osv osv ....

Hvorfor så stadig enkelte med opslag såsom at gøre opmærksom at det er ulovligt at annoncere osv osv ....og de skal ha bøder ... pas jeres selv !

Hvad får i ud at alle de opslag herinde ????

Er det får at i kan få jer til at føle det bedre med jer selv ????

Ring dog til politiet  istedet for, selvom de nok ik har tid til at ta sig af det istedet for alle de opslag hvis det pisser jer af ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 1 minut siden:

Hvad får du ud af dit, kan man spørge?

Det er gennem dialog vi påvirker hinanden. Men jeg enig med dig i, at de fleste tråde om emnet ikke påvirker på en gavnlig måde - det bliver mere flueknepperi og opdeling i lejre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
DygtigMaler skrev, for 1 minut siden:

vi så alle statministerens og Droningses pressemøde samt lille opsang til os i går, formoder jeg.

Jeg tror nu godt jeg kan sige at alle ansvarlige og fornuftige mennesker ved at der er forbud, indtil videre til 31 marts og måske længere mod at gå til frisør, gå til tattovøren, få ordnet negle, gå på massage klinik, få thai massage osv osv ....

Hvorfor så stadig enkelte med opslag såsom at gøre opmærksom at det er ulovligt at annoncere osv osv ....og de skal ha bøder ... pas jeres selv !

Er det får at i kan få jer til at føle det bedre med jer selv ????

Ring dog til politiet  istedet for, selvom de nok ik har tid til at ta sig af det istedet for alle de opslag hvis det pisser jer af ...

Dem, som skriver, får vel det samme ud af det - som dig...

Føle sig som Kongen af Uzbekistan - i hele syv sekunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
WhoKnowsWhat skrev, for 4 timer siden:

Dem, som skriver, får vel det samme ud af det - som dig...

Føle sig som Kongen af Uzbekistan - i hele syv sekunder.

ligesom du åbenbart gør nu , fatter du ikke det er så trættende med alle de moralske opfordringer ?

Vi er jo alle enige om at det er no go nogen former for seksuel aktivitet i disse tider .

Del dette indlæg

Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 9 minutter siden:

fatter du ikke det er så trættende med alle de moralske opfordringer

Jamen så lad dog være med at læse alle trådene DygtigMaler. Dette her et generel debat forum, hvor man har lov og ytre sig om, hvad man vil så længe, at vi har respekt for hinanden. Og ja selvfølgelig er Coronavirus et emne, som er ligeså relevant indenfor massage og købesex som andre brancher. Selv mange danske gp´ er kommer med input, meninger og holdninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
DygtigMaler skrev, for 1 time siden:

ligesom du åbenbart gør nu , fatter du ikke det er så trættende med alle de moralske opfordringer ?

Vi er jo alle enige om at det er no go nogen former for seksuel aktivitet i disse tider .

Nej, vi er ikke enige om, at sex med én fast partner er "No go".

Eller;

https://www.berlingske.dk/aok/catharina-siger-nej-til-maendene-paa-tinder-paa-grund-af-coronafaren-nej-jeg

Redigeret af WhoKnowsWhat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...