Hop til indhold
Bamsen

Når corona er Historie ..Drømmepigen.

Recommended Posts

Lad os se fremad og drømme lidt.

Nu hvor de dejlige piger er uopnåelige , og vi må nøjes med at drømme om at møde en dejlig G.P. er 

Hvem drømmer i om at møde som den første.

Jeg drømmer om at møde Jessica Rabbit eller måske en der bare ligne lidt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bamsen skrev, for 17 minutter siden:

Lad os se fremad og drømme lidt.

Nu hvor de dejlige piger er uopnåelige , og vi må nøjes med at drømme om at møde en dejlig G.P. er 

Hvem drømmer i om at møde som den første.

Jeg drømmer om at møde Jessica Rabbit eller måske en der bare ligne lidt

Så  du  er  ikke  gået  på  pension  som  du  tidligere har  skrevet? Du  skrev i en tråd at du ikke ville  foretage  nye  gp  besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Så  du  er  ikke  gået  på  pension  som  du  tidligere har  skrevet? Du  skrev i en tråd at du ikke ville  foretage  nye  gp  besøg.

Hej Nemtøs. Jo jeg er gået i cølibat, men jeg Drømmer alligevel, og nu er vi mange der må nøjes med at drømme, så det kunne være spændende at høre hvem de andre herre i dette forum drømmer om

Og min Drømmepige Jessica Rabbit er alligevel uopnåelig... Så jeg Drømmer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bamsen skrev, for 6 minutter siden:

Hej Nemtøs. Jo jeg er gået i cølibat, men jeg Drømmer alligevel, og nu er vi mange der må nøjes med at drømme, så det kunne være spændende at høre hvem de andre herre i dette forum drømmer om

Og min Drømmepige Jessica Rabbit er alligevel uopnåelig... Så jeg Drømmer

Drømme og  fantasier  er  vigtige  at  holde  fast  i.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nemtøs kunne jeg rigtig godt tænke mig at møde, når tiderne skifter igen... Dina.g står også meget højt på listen, ligesom frodige Ida også gør...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Horsensfyr skrev, Lige nu:

Nemtøs kunne jeg rigtig godt tænke mig at møde, når tiderne skifter igen... Dina.g står også meget højt på listen, ligesom frodige Ida også gør...

Ja Dinag, er bare skøn og der er lidt frk Rabbit over hende, kan være lidt rødblond , lille talje ,lille røv og et par pragtfulde bryster.

Så hun er i min lille hemmelige top 3 ...Har heldigvis mødt den skønne flere gange..Så jeg drømmer lidt om Dinag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Hardkårn skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har længe tænkt på at opleve Nemtøs men jeg må jo desværre vente til jeg fylder 40.

endnu en af de gamle nye bruger ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uhhh der er mange drømmepiger......

I Den realistiske afdeling er Naya, @Trine Tease, @Sweet Mia, Tiffany, Nikoline, @Lucy Black, Lisbeth, Kelly helt klart øverst på en lang liste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

gider ikke engang kommenterer på hans tråde, han er nok en af de mest utroværdige herinde, var det ik ham som var helt uerfaren med GP sex med sin profil nr 2 rørlægger/smed  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
DygtigMaler skrev, for 7 minutter siden:

gider ikke engang kommenterer på hans tråde, han er nok en af de mest utroværdige herinde, var det ik ham som var helt uerfaren med GP sex med sin profil nr 2 rørlægger/smed  :D

Jo, det er i min  verden at  tage  pis  på  andre og deres tid  ved  at  spørge  til  råds  som  uerfaren  bruger  (når  det  ikke  er  sandt).

Der  findes  måske  en  god  forklaring  i form  af dissociativ lidelse...hvem  ved  :-) :-)

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Jo, det er i min  verden at  tage  pis  på  andre og deres tid  ved  at  spørge  til  råds  som  uerfaren  bruger  (når  det  ikke  er  sandt).

Der  findes  måske  en  god  forklaring  i form  af dissociativ lidelse...hvem  ved  :-) :-)

Helt enig, jeg kommer aldrig til at ta denne bruger seriøs, men ved jo ikke om det er sandt det han siger og han ændre forklaring hele tiden, nu det han sidste anmeldelse, nu går han på pension, bla,bla...kommer ik andet en lort ud af munden på den Bamse el lille bamse el hvem nu han i bund og grund er :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
DygtigMaler skrev, for 1 minut siden:

Helt enig, jeg kommer aldrig til at ta denne bruger seriøs, men ved jo ikke om det er sandt det han siger og han ændre forklaring hele tiden, nu det han sidste anmeldelse, nu går han på pension, bla,bla...kommer ik andet en lort ud af munden på den Bamse el lille bamse el hvem nu han i bund og grund er :D

Desværre  mange  som  ikke  er  seriøse. 

Jeg  har  også  selv  et  par  gange  overreageret  i  vrede  og  skrevet  at  jeg  ville  lukke  min  profil  herinde, når  jeg  så  er  nedkølet  og  kommet  nogenlunde  fornuftig igen  har  jeg  set  anderledes  på  tingene. 

Men  direkte  smidt  en  løgn herinde - nope!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Desværre  mange  som  ikke  er  seriøse. 

Jeg  har  også  selv  et  par  gange  overreageret  i  vrede  og  skrevet  at  jeg  ville  lukke  min  profil  herinde, når  jeg  så  er  nedkølet  og  kommet  nogenlunde  fornuftig igen  har  jeg  set  anderledes  på  tingene. 

Men  direkte  smidt  en  løgn herinde - nope!

Du er ligesom Christina, lige ud af landevejen, formemmer hvor man har jer henne, ik så meget pis, ka jeg godt lide.

Redigeret af DygtigMaler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
DygtigMaler skrev, Lige nu:

Du er ligesom Christina, lige ud af landevejen, formemmer hvor man har jer hende, ik så meget pis, ka jeg godt lide.

Nejer  og  løfter  lidt  op  i  kjolen  - tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Drømme og  fantasier  er  vigtige  at  holde  fast  i.  

Hej. Ja drømme skal man have. Og jeg har ikke sagt at jeg vil nedlægge min profil, men mere anmeldelser.

Det med en anden profil var en fejl og det beklager jeg. Den var der kun i 4 dage. Beklager

Lad os heller se fremad og glæde os til at pigerne kommer tilbage. og dermed en smiley til dig Nemtøs

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah, jeg har altid sagt lidt, men godt. Og overført til glædespiger ..........

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 3 timer siden:

Så skal jeg hygge mig med Sweet Sophie igen❤️❤️❤️❤️

Har du ikke et link så vi andre kan drømme med

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...