Hop til indhold
KristianB1

Vores politi er igang.

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Jeg er klar over hvor vigtigt det er at vi overholder de ting regeringen beder os om. Men jeg synes det er skræmmende, at det er SÅ vigtigt for regeringen at få noget kasteskyts mod branchen, at de tjekker op på det allerede første dag hvor vi direkte er bedt om at holde lukket. :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

De kan jo også have været inde og få et sidste put inden lukketid :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
KristianB1 skrev, Lige nu:

Det var en mand og dame ;-)

Ja, ja men politidamer kan jo godt blive varme under kaskette af en raske multietnings bisex trekant - tror jeg ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er klar over hvor vigtigt det er at vi overholder de ting regeringen beder os om. Men jeg synes det er skræmmende, at det er SÅ vigtigt for regeringen at få noget kasteskyts mod branchen, at de tjekker op på det allerede første dag hvor vi direkte er bedt om at holde lukket. :wacko:

Jeg synes, det er en god idé. Når man kigger på AL, så er der tilsyneladende stadig mange, som ikke har forstået budskabet. Måske forstår de ikke sproget, så det er fint, at der kommer nogen og forklarer dem situationens alvor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan har du fået det billede, har du siddet overfor og taget det?

Var der så lukket inden de kom eller lukkede de stedet ned? Og hvor er billedet fra? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 7 minutter siden:

Det handler ikke om kasteskyts, det handler om at bryde smittekilden. Der foregår kontrol alle vegne, det sagde rigspolitichefen igår, der er sat ekstra bemanding ind. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
C50 skrev, for 2 minutter siden:

Det handler ikke om kasteskyts, det handler om at bryde smittekilden. Der foregår kontrol alle vegne, det sagde rigspolitichefen igår, der er sat ekstra bemanding ind. 

Det håber jeg, men jeg frygter det modsatte. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 10 minutter siden:

Det håber jeg, men jeg frygter det modsatte. :(

https://www.tv2lorry.dk/hvidovre/politiet-lukker-butikker-i-butikscentre

De lukker også andre butikker som ikke overholder de nye regler - Så tror ikke det er kasteskyts .

Del dette indlæg

Link til indlæg
C50 skrev, for 12 minutter siden:

hvor er billedet fra?

Der er adresse på skiltet på billedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 22 minutter siden:

Seriøst !!!

jeg er rystet over hvor langt folk vil gå i andre brancher for at tjene mønt. Og det er brancher hvor man ikke engang smider tøjet !!!

hold afstand

sprit hænder

undgå kontakt

det tiltag er helt og aldeles på sin plads !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 6 minutter siden:

Der er adresse på skiltet på billedet.

Det kan jeg ikke se. Det også ligemeget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
C50 skrev, for 2 minutter siden:

Det kan jeg ikke se. Det også ligemeget. 

Der står Amaliegade 30 - jeg gætter på det ikke er den i København, men i Horsens, hvor der ligger en klinik ved navn Venus.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Der står Amaliegade 30 - jeg gætter på det ikke er den i København.

Jeg gætter på det samme :biggrin:

Du har et imponerende syn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, Lige nu:

Fra Retstat til Politistat - og det tog kun en uge.:(

Formelt er det retsstat, da politiet håndhæver lov vedtaget af Folketinget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 28 minutter siden:

Ja hun var hurtig til at indføre diktatur den kære Mette B)

Staten får meget mere kontrol, og en del af befolkningen får nu ens statsløn

:D

Redigeret af Mr Comeagain

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 18 minutter siden:

https://www.tv2lorry.dk/hvidovre/politiet-lukker-butikker-i-butikscentre

De lukker også andre butikker som ikke overholder de nye regler - Så tror ikke det er kasteskyts .

Præcis. Jeg tror også bare det er venlig vejledning de er ude med. Der er jo en stor risiko for at en del thaibikser ikke lige følger med i den danske nyhedsformidling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Midtby skrev, for 9 minutter siden:

Seriøst !!!

jeg er rystet over hvor langt folk vil gå i andre brancher for at tjene mønt. Og det er brancher hvor man ikke engang smider tøjet !!!

hold afstand

sprit hænder

undgå kontakt

det tiltag er helt og aldeles på sin plads !!!

Jeg tror jeg var en af de første der valgte at lukke pga risikoen for at blive smittet/smitte andre med Corona. Jeg har ikke haft åbent i denne måned. Så ja, seriøst!!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 34 minutter siden:

Jeg vil bare sige det imponerende i din kamp for at bryde smittekæden og alvoren, at ovenstående så skal læses fra dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
C50 skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil bare sige det imponerende i din kamp for at bryde smittekæden og alvoren, at ovenstående så skal læses fra dig. 

At det bliver tjekket i morgen eller om et par dage, det forstår jeg. I dag burde de tjekke op på diverse storcentre, madsteder osv, hvor der vel kommer flere kunder end der gør på diverse bordeller. Det er derfor jeg synes det er lidt skræmmende, at de allerede tjekker sådanne steder i dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, Lige nu:

Sikke en sørgelig kommentar !

Den hører mere hjemme på en bæ-brun bodega end herinde.

Det er jo ikke for sjov skyld eller fordi at en diktator har taget magten, at man man har indført de her stramme regler.

Men typisk dansk opførsel:  Klynk og brok lige så snart noget går en det mindste imod.

Alle uden undtagelse skal bidrage med at få stoppet denne her Pandemi, og vi skal være taknemmelige for at det 'kun' er en influenza og ikke Ebola eller lign.

Dit navn passer meget godt til din kommentar, for vi lever i et smørul og det gør os måske svage og mindre egnede til at modstå en smule modgang ?

Nej du , jeg har ikke ondt af dit klynkeri men derimod har jeg ondt af alle de der har mistet  eller mister job eller  virksomhed, og alle de der frygter fremtiden.

Smørhulsbarnet: Du ved vist ikke hvad en politistat !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...