Midtby 209 Skrevet 18. Marts, 2020 oros skrev, for 27 minutter siden: Det bekymrende består i min optik først og fremmest i, at der befinder sig en masse udenlandske piger i landet, der ikke hverken har hørt om eller forstået hvad, budsskabet går ud ud på. De fleste af disse piger er rent ud sagt på herrens mark. Vi ved det godt - små som store pikke. Men der findes jo nogle danske bagmænd, der tjener store penge på andre danske mænds utæmmelige pikhoveder. Det er muligvis politisk kastestyts. Det er ikke bekymrenrende men en del af det danske demokrati. Det er absolut heller ikke bekymrende, at de danske myndigheder kigger forbi. I mange tilfælde burde de gå ind.. Ja det burde de, og det gør de med garanti også i de tilfælde hvor de ikke møder en åben dør. at der overhovedet findes mennesker der kunne finde på at besøge en gp eller deslige er for mit vedkommende en skræmmende tanke. Hvis man er “ fucking ligeglad “ med tingenes tilstand så fatter jeg intet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 908 Skrevet 18. Marts, 2020 Gh0st skrev, for 2 timer siden: Sikke en sørgelig kommentar ! Den hører mere hjemme på en bæ-brun bodega end herinde. Det er jo ikke for sjov skyld eller fordi at en diktator har taget magten, at man man har indført de her stramme regler. Men typisk dansk opførsel: Klynk og brok lige så snart noget går en det mindste imod. Alle uden undtagelse skal bidrage med at få stoppet denne her Pandemi, og vi skal være taknemmelige for at det 'kun' er en influenza og ikke Ebola eller lign. Dit navn passer meget godt til din kommentar, for vi lever i et smørul og det gør os måske svage og mindre egnede til at modstå en smule modgang ? Nej du , jeg har ikke ondt af dit klynkeri men derimod har jeg ondt af alle de der har mistet eller mister job eller virksomhed, og alle de der frygter fremtiden. Smørhulsbarnet: Du ved vist ikke hvad en politistat ! “Forsvaret og politiet står klart til at indlede en massekarantæne, hvis myndighedernes aktuelle strategi for inddæmning af smitten med covid-19 viser sig at være utilstrækkelig. En proces, der om nødvendigt kan sende tusindvis af borgere i karantæne på landets kaserner, indhegnet og bevogtet af politi og militær. Det viser en række dokumenter, som Berlingske har fået indsigt i. Med den hastelov, som Folketinget vedtog sidste torsdag, kan myndighederne tvinge personer med coronavirus eller symptomer på sygdommen til indlæggelse eller karantæne, “ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 18. Marts, 2020 Helt ærligt. Det er sikkert ikke alle de udenlandske massører og GPere der har forstået alvoren og hensigten. Eller har råd til at holde en pause. Men hvis politiet træffer kunder hos dem, bør disse kunder udstyres med et skilt om halsen hvor der står IDIOT. Hver dag der går inden alle smittekæder bliver brugt koster samfundet miliarder og den enkelte tusinder af kroner. Jeg har været stolt over at regeringen og myndighederne har lagt så meget ansvar ud til den enkelte, i forhold til hvordan det er grebet an i de fleste andre lande der er hårdt ramt Det bedrøver mig derfor meget at der, udfra hvad der skrives på diverse fora, dette inklusive, stadig er voksne danskere der ikke formår at forstå alvoren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9510 Skrevet 18. Marts, 2020 Mr Comeagain skrev, for 2 timer siden: Jeg kan også finde et citat.: Det vil ikke være tilladt at samles mere end 10 personer ved arrangementer og begivenheder – hverken udenfor eller indenfor. Ja, men det siger ikke noget om det vi diskuterer, nemlig ting der foregår i private hjem. kanonkongen skrev, for 2 timer siden: Så, kan vi da fluekneppe det Det var dig der skrev, at det stod i loven, men det gør det altså ikke. Det er ikke ulovligt og hverken politi eller militær kan gribe ind. Jeg skrev på forhånd undskyld for min korrektion, men alligevel modsiger du med noget der er helt forkert ... KristianB1 skrev, for 2 timer siden: Jo de kan. Du må ikke samle mere end 10. Det er en god ide at sætte sig ind i fakta, før man påstår noget man har hørt andre påstå ud af det blå. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Billepeter 30 Skrevet 18. Marts, 2020 Smørhulsbarnet skrev, for 3 timer siden: Fra Retstat til Politistat - og det tog kun en uge. Fra tusind smittede til titusindvis smittede og mange døde, det tager kun et par uger. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 18. Marts, 2020 Smørhulsbarnet skrev, for 36 minutter siden: “Forsvaret og politiet står klart til at indlede en massekarantæne, hvis myndighedernes aktuelle strategi for inddæmning af smitten med covid-19 viser sig at være utilstrækkelig. En proces, der om nødvendigt kan sende tusindvis af borgere i karantæne på landets kaserner, indhegnet og bevogtet af politi og militær. Det viser en række dokumenter, som Berlingske har fået indsigt i. Med den hastelov, som Folketinget vedtog sidste torsdag, kan myndighederne tvinge personer med coronavirus eller symptomer på sygdommen til indlæggelse eller karantæne, “ Fint. Forsvaret og militæret er også synlige i andre lande. Jeg læste en artikel i går at der i Serbien kan gives op til 3 års fængsel hvis du ikke respektere lovgivningen med coronavirus. Det kan så diskuteres om deres straffede humane, jeg tror der findes værre straffe rundt i verden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 18. Marts, 2020 (edited) oros skrev, 1 time siden: Det bekymrende består i min optik først og fremmest i, at der befinder sig en masse udenlandske piger i landet, der ikke hverken har hørt om eller forstået hvad, budsskabet går ud ud på. De fleste af disse piger er rent ud sagt på herrens mark. Vi ved det godt - små som store pikke. Men der findes jo nogle danske bagmænd, der tjener store penge på andre danske mænds utæmmelige pikhoveder. Det er muligvis politisk kastestyts. Det er ikke bekymrenrende men en del af det danske demokrati. Det er absolut heller ikke bekymrende, at de danske myndigheder kigger forbi. I mange tilfælde burde de gå ind.. Mon ikke mange af de udenlandske piger er klar over hvad der forgår. De er sikker alle i besiddelse af mobil og internet. Jeg tror ærligtalt at nogle sætter indtægt foran sikkerhed. Derfor skal de naturligvis lukkes ned. Redigeret 18. Marts, 2020 af Frodige Ida 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 18. Marts, 2020 Frodige Ida skrev, for 1 minut siden: Mon ikke de udenlandske piger er klar over hvad der forgår. De er sikker alle i besiddelse af mobil og internet. Jeg tror ærligtalt at nogle sætter indtægt foran sikkerhed. Derfor skal de naturligvis lukkes ned. Jo nogle. En udenlandsk piges prioritet er familien. Det jo derfor hun rejser, men 99% er jeg sikker på hun heller vil være hjemme under de her omstændigheder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9510 Skrevet 18. Marts, 2020 Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden: De er sikker alle i besiddelse af mobil og internet. Men tjekker de nødvendigvis nyheder om Danmark? Det tror jeg ikke alle gør. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 491 Skrevet 18. Marts, 2020 Citat Dem / de kunne ikke få flybillet hjem for en uge siden. Sådan skriver en pige ikke. Og selvfølgelig kunne en pige rejse hjem for en uge siden. Netop! Som voksne, ansvarlige mænd bør vi også tage det ansvar på os. Jeg gider ikke stå i kø ved hånsvasken. Hvad kan vi gøre for at hjælpe dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 18. Marts, 2020 I Sydkorea sætter de gps på folk med coronavirus. Hvis det kommer til Nordkorea vil han måske henrette smittede. Så folk i Danmark bør være lettet over vores lovgivning og forstå, hvor heldige de egentlig er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 18. Marts, 2020 Bebop skrev, for 20 minutter siden: Men tjekker de nødvendigvis nyheder om Danmark? Det tror jeg ikke alle gør. Er der ikke Covid19 i stort set hele Europa ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 18. Marts, 2020 oros skrev, for 6 minutter siden: Netop! Som voksne, ansvarlige mænd bør vi også tage det ansvar på os. Jeg gider ikke stå i kø ved hånsvasken. Hvad kan vi gøre for at hjælpe dem? Godt spørgsmål. Stoppe netværket og bliv væk. Også efter virussen. Det brutalt, men nødvendigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 18. Marts, 2020 Trinetease skrev, for 2 minutter siden: Er der ikke Covid19 i stort set hele Europa ? Det er i hele verden. Kun Nordkorea siger de ikke har et eneste tilfælde. Men det er Nordkorea, så man kan ikke stole på, hvad diktatoren har sagt de skal sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 491 Skrevet 18. Marts, 2020 Frodige Ida skrev, for 26 minutter siden: Mon ikke mange af de udenlandske piger er klar over hvad der forgår. De er sikker alle i besiddelse af mobil og internet. Jeg tror ærligtalt at nogle sætter indtægt foran sikkerhed. Derfor skal de naturligvis lukkes ned. Jeg bekymrer mig mindre om de mange, der ved, havd der foregår, end de få, der ikke gør! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 18. Marts, 2020 Trinetease skrev, for 3 minutter siden: Er der ikke Covid19 i stort set hele Europa ? Jo, det er der. Men der kan være kontrol med pigerne og herunder deres adgang til egen mobil. Det er i hvertfald ikke utænkeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 18. Marts, 2020 Dem og de adresser der fortsat annoncerer om nogle dage burde kunderne vel bare boycutte både nu og når virussen er væk igen. Det kunne ramme bagmændene lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 491 Skrevet 18. Marts, 2020 mr. sving skrev, for 5 minutter siden: Dem og de adresser der fortsat annoncerer om nogle dage burde kunderne vel bare boycutte både nu og når virussen er væk igen. Det kunne ramme bagmændene lidt. Hmm.. Bagmændene finder nye adresser og nye piger. Og så skal vi bruge det største hoved.. Det er den virkelige udfordring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 18. Marts, 2020 oros skrev, for 7 minutter siden: Hmm.. Bagmændene finder nye adresser og nye piger. Og så skal vi bruge det største hoved.. Det er den virkelige udfordring. Det største hoved er faktisk kunderne. Dets større overbevisning i handlende kvinder dets større etiske overvejelser bør kunden have/ mærke inden de støtter et netværk som består af grådighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 18. Marts, 2020 Hotshot7000 skrev, for 2 minutter siden: Det kan du da ikke udtale dig om. Selvfølgelig følger de med på deres mobiler. De er sku ds ikke dumme pigerne. Jeg har desværre siddet på et bordel med udenlandske piger. Stik mod alt på et dansk bordel og jeg har aldrig tilgodeset andet end pigen her. Du skal vide, der står en pimp som ringer og spørger til deres antal af besøg. Hvis pigen har haft 0 kunder kommer der en chauffør og henter hende til gaden eller hvor han nu har kørt hende hen. !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 18. Marts, 2020 Hotshot7000 skrev, for 5 minutter siden: Det kan du da ikke udtale dig om. Selvfølgelig følger de med på deres mobiler. De er sku ds ikke dumme pigerne. Så venligst drop din naive tilgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9510 Skrevet 18. Marts, 2020 Trinetease skrev, for 39 minutter siden: Er der ikke Covid19 i stort set hele Europa ? Jo, men det er landenes regulering der er nødvendig at kende. Danmark er ikke Polen, eller Rusland eller Thailand og deres landes nyheder dækker nok ikke Danmark så hurtigt eller omfattende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 18. Marts, 2020 Det var et dansk bordel jeg sad på med udenlandske piger i ny og næ. Som en handelsvare. Iskoldt foretagende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9510 Skrevet 18. Marts, 2020 Hotshot7000 skrev, for 15 minutter siden: Det kan du da ikke udtale dig om. Jeg stiller bare spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 491 Skrevet 18. Marts, 2020 C50 skrev, for 18 minutter siden: Det største hoved er faktisk kunderne. Dets større overbevisning i handlende kvinder dets større etiske overvejelser bør kunden have/ mærke inden de støtter et netværk som består af grådighed. Enig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg