massagefyr20 10 Skrevet 18. Marts, 2020 (edited) hejsa jeg kan godt lide at købe billeder og videoer af kvinder på snapchat. Men syntes generelt der er ret mange falske profiler. Jeg har ikke umildbart kunne finde en liste eller anmeldelser af snapchatprofiler. så jeg tænkte det kunne være smart at lave en tråd med alle de falske profiler :) Her er ihvertfald et par stykker med høj snapchat score jeg har erfaret enten blokerer en efter betaling eller ikke er ægte: -Clarat666 -snadra456 -rikkesalg -Varmpige i må meget gerne kommentere med flere brugere, hvis i selv har oplevet nogle der ikke er ægte Redigeret 18. Marts, 2020 af massagefyr20 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tothestars 0 Skrevet 20. Marts, 2020 Kender du nogle, der IKKE snyder? Så må du megt gerne smide et par navne.. :) Synes e fleste fusker! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rh24 2 Skrevet 23. Marts, 2020 - Lena milf - Studerende Babe - Stephanie Dalo er alle 3 nogle jeg har smidt lidt mønt efter, og har fået fine film fra dem. Fin tråd for øvrigt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tothestars 0 Skrevet 24. Marts, 2020 Der er flere, der hedder Stephanie Dalo. Har du hendes snap-navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tothestars 0 Skrevet 25. Marts, 2020 Kan jeg få dig til at skrive til studerende babe, at hun skal åbne for min blokering igen? Hun var igang med at rydde op i profilen, og jeg fik ikke svaret på hendes henvendelse hurtigt nok, og blev derfor blokeret. Min snap er tothestarsdk. Det ville være super fedt! Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massagefyr20 10 Skrevet 5. April, 2020 I skal ikke overføre penge til dette nr. 91253291 hun hedder “Cecilie cess” og blokerer en når der er betalt. Hendes snapnavn forsvandt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobberenfra2610 1 Skrevet 22. April, 2020 Har netop oplevet det samme med en der kalder siger jegerjosefine1 eller ungogvild123 på tlf 52724196 (!!! HOLD JER VÆK !!!) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rh24 2 Skrevet 11. Maj, 2020 tothestars skrev, den 24.3.2020 at 21:26: Der er flere, der hedder Stephanie Dalo. Har du hendes snap-navn? Hendes snapnavn er stefaniedalo6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbesøkende 1 Skrevet 10. Juni, 2020 Noen der har erfaring med beskidtebeks eller latiiinaaababe på snap eller irl? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massagefyr20 10 Skrevet 24. Juli, 2020 (edited) Igen snappen: “ topigeri9000 ” er en scam købte en video, men fik den ikke, når jeg spurgte til den var den på vej. Efter 10 min blev jeg blokeret. nummeret er 50342751 Redigeret 24. Juli, 2020 af massagefyr20 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jeole 2 Skrevet 24. September, 2020 Slemmekatt er også en snyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massagefyr20 10 Skrevet 1. Marts, 2021 Snapchat: Sarahmoshin Florere på annoncelight.dk i øjeblikket. Jeg vil ikke anbefale at overføre nogle penge til “hendes” MobilePay 91848188. Hun ignorere og blokerer når der er blevet overført et beløb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg