Hop til indhold
Midtby

Webcam shows, billeder og videoer

Recommended Posts

I disse tider må vi nøjes, men det er faktisk ikke så skidt endda.

jeg nyder af og til frække oplevelser uden fysisk kontakt, syntes det er pivfrækt.

anbefaler jer som er sultne efter en flot og fræk kvinde at kigge forbi her:

http://www.nemmehjemmesider.dk/side/MariasUnivers/index.asp?loadContent=372629

skulle nogle have kendskab til andre spændende sider der kan udforskes må i gerne poste det i tråden her :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske jeg lige skal fortælle at det er danske udbydere i stil med det jeg postede i tråden jeg efterlyser.

de der udenlandske platforme siger mig ikke det store :)

danske piger der taler dansk mens de viser sig frem og leger. De må dog gerne stønne på amerikansk og sige fuck me istedet for knep mig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MRBD
IceMan46 skrev, den 18.3.2020 at 19:23:

Her er også et bud på et frækt par eller Q der leverer lidt af det samme ;-)

Webcampar

Øv øv profilen på det link er udløbet.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogle som har erfaring med sexlir.dk og evt. kan fortælle lidt om det? Jeg har lidt kig på Molly derinde, men før jeg gør det så vil jeg gerne høre lidt om siden, da jeg endnu ikke har brugt den til webcam. Hvordan er kvaliteten derinde? Jeg foretrækker danske piger når jeg gerne vil bruge webcam og det eneste sted jeg ellers kender til er dkwebcam. Kender ikke ret meget til alle de udenlandske webcam sider der findes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wolfman skrev, for 2 minutter siden:

Er der nogle som har erfaring med sexlir.dk og evt. kan fortælle lidt om det? Jeg har lidt kig på Molly derinde, men før jeg gør det så vil jeg gerne høre lidt om siden, da jeg endnu ikke har brugt den til webcam. Hvordan er kvaliteten derinde? Jeg foretrækker danske piger når jeg gerne vil bruge webcam og det eneste sted jeg ellers kender til er dkwebcam. Kender ikke ret meget til alle de udenlandske webcam sider der findes.

Hver pige kører egen butik derinde, så kvaliteten afhænger af pigen. Der er kommet nyt camsystem, der efter min mening virker bedre end det gamle. Betalingen er uproblematisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Hver pige kører egen butik derinde, så kvaliteten afhænger af pigen. Der er kommet nyt camsystem, der efter min mening virker bedre end det gamle. Betalingen er uproblematisk. 

Tak for dit svar :) Ok tænker bare jeg må springe ud i det på det tidspunkt og prøve det af? Hvordan fungere camsystemet derinde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wolfman skrev, for 4 minutter siden:

Tak for dit svar :) Ok tænker bare jeg må springe ud i det på det tidspunkt og prøve det af? Hvordan fungere camsystemet derinde?

Ja, bare gi’ den gas :) Du klikker på det link, du får af pigen, så kommer du ind i et “rum med hende”

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...