Pussy Lover 189 Skrevet 18. Marts, 2020 Er der mon andre end mig der syntes at der manglede noget i Hendes Majestæt Dronningens tale til nationen forleden ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 18. Marts, 2020 Danmark kan inte vara i någon större fara. Holger Danske slumrar lugnt i kryptan under Kronborgs slott. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2414 Skrevet 18. Marts, 2020 Pussy Lover skrev, for 20 minutter siden: Er der mon andre end mig Det er der sikkert. Men at forfladige situationens alvor med majestætens personlige motto ville nok være pænt dårlig stil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Lover 189 Skrevet 18. Marts, 2020 Lillemand skrev, for 3 minutter siden: Danmark kan inte vara i någon större fara. Holger Danske slumrar lugnt i kryptan under Kronborgs slott. Ja dette er korrekt ... Jeg tænkte nu på at Dronningen ikke som hun plejer afsluttede sin tale med ordene - Gud bevare Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 18. Marts, 2020 Pussy Lover skrev, for 56 minutter siden: Er der mon andre end mig der syntes at der manglede noget i Hendes Majestæt Dronningens tale til nationen forleden ... Ja, de spillede ikke "Kong Christian". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Final Cut Skrevet 18. Marts, 2020 Det er helt i orden Dronningen taler til befolkningen, jeg synes dog det virkede lidt som en rutine præget oplæsning a la en nytårstale, men ok tale. Det der kan pisse mig af er at ligesom efter Dronningens nytårs taler er der en mindre hær af såkaldte eksperter der bruger flere timer på at diskutere hvad hun sagde eller ikke sagde, om det var en god tale eller hvad, lad dog for helvede folk tænke selv istedet for den endeløse palaver. Gud bevare Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 18. Marts, 2020 Final Cut skrev, for 7 minutter siden: Det er helt i orden Dronningen taler til befolkningen, jeg synes dog det virkede lidt som en rutine præget oplæsning a la en nytårstale, men ok tale. Det der kan pisse mig af er at ligesom efter Dronningens nytårs taler er der en mindre hær af såkaldte eksperter der bruger flere timer på at diskutere hvad hun sagde eller ikke sagde, om det var en god tale eller hvad, lad dog for helvede folk tænke selv istedet for den endeløse palaver. Gud bevare Danmark. Jeg synes faktisk hendes tale omhandlede hende selv, med stor egoisme fra flere vinkler. Hun kommer kun ud med så skrappe holdninger da hun har været nødsaget til at aflyse sin 80 års fødselsdag. Hendes retorik var anklagende mod folk som ikke forstår alvoren af egen aflysning. Og undskyld mig, det næste er kronprinseparret på fotoet bag hende og symbolsk værdi fra Henrik med hans hænder knyttet om hjertet. I min optik var talen unødvendig, jeg mangler at se hendes kærlighed til alle på et foto bag hende. Herunder Joachim. Den tale handlede om hensynløs tid til fødselsdag fordi hun som overhoved og den stolte kvinde hun er, må aflyse fødselsdsgsbarnet i centrum. Sig selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Final Cut Skrevet 18. Marts, 2020 C50 skrev, for 8 minutter siden: Jeg synes faktisk hendes tale omhandlede hende selv, med stor egoisme fra flere vinkler. Hun kommer kun ud med så skrappe holdninger da hun har været nødsaget til at aflyse sin 80 års fødselsdag. Hendes retorik var anklagende mod folk som ikke forstår alvoren af egen aflysning. Og undskyld mig, det næste er kronprinseparret på fotoet bag hende og symbolsk værdi fra Henrik med hans hænder knyttet om hjertet. I min optik var talen unødvendig, jeg mangler at se hendes kærlighed til alle på et foto bag hende. Herunder Joachim. Den tale handlede om hensynløs tid til fødselsdag fordi hun som overhoved og den stolte kvinde hun er, må aflyse fødselsdsgsbarnet i centrum. Sig selv. Ja ærgerligt hendes 80 års fødselsdag er aflyst, jeg skulle selv have deltaget. Jeg kan godt følge dine synspunkter, men jeg vil lige sige at talen var koordineret med Statsministeriet, så det var ligesåmeget Mettes tale. I den nuværende situation var der nogen der efterlyste at Dronningen trådte i karakter, men jeg vil give dig ret i at det i bund og grund var en unødvendig tale, intet nyt under solen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 18. Marts, 2020 Final Cut skrev, for 4 minutter siden: Ja ærgerligt hendes 80 års fødselsdag er aflyst, jeg skulle selv have deltaget. Jeg kan godt følge dine synspunkter, men jeg vil lige sige at talen var koordineret med Statsministeriet, så det var ligesåmeget Mettes tale. I den nuværende situation var der nogen der efterlyste at Dronningen trådte i karakter, men jeg vil give dig ret i at det i bund og grund var en unødvendig tale, intet nyt under solen. Nu bliver jeg nysgerrig, hvorfor var du inviteret med? Jeg kunne godt regne ud det var koordineret, alt er jo planlagt i højere lag. Jeg takker for din holdning til hendes unødvendige tale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Final Cut Skrevet 18. Marts, 2020 C50 skrev, for 16 minutter siden: Nu bliver jeg nysgerrig, hvorfor var du inviteret med? Jeg kunne godt regne ud det var koordineret, alt er jo planlagt i højere lag. Jeg takker for din holdning til hendes unødvendige tale. Jeg har haft en stilling hvor man kommer tæt på Kongehuset, men det kan jeg ikke komme nærmere ind på, så vil bare sige Godnat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 18. Marts, 2020 Final Cut skrev, Lige nu: Jeg har haft en stilling hvor man kommer tæt på Kongehuset, men det kan jeg ikke komme nærmere ind på, så vil bare sige Godnat. Godnat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 18. Marts, 2020 Der er da noget der tyder på, at grupper i samfundet, som man ikke havde kunnet nå ind til, med den rette forståelse af situationens alvor. Dem har man nået nu, unger mennesker har hørt dronningens tale, og forstår nu alvoren: Dronningen gav os alle en corona-opsang: 'Nu er hun gået viralt' Dronning Margrethes skrappe formaninger er tilsyneladende blevet taget til efterretning. https://www.dr.dk/nyheder/kultur/dronningen-gav-os-alle-en-corona-opsang-nu-er-hun-gaaet-viralt Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 18. Marts, 2020 Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden: Der er da noget der tyder på, at grupper i samfundet, som man ikke havde kunnet nå ind til, med den rette forståelse af situationens alvor. Dem har man nået nu, unger mennesker har hørt dronningens tale, og forstår nu alvoren: Dronningen gav os alle en corona-opsang: 'Nu er hun gået viralt' Dronning Margrethes skrappe formaninger er tilsyneladende blevet taget til efterretning. https://www.dr.dk/nyheder/kultur/dronningen-gav-os-alle-en-corona-opsang-nu-er-hun-gaaet-viralt Venlig hilsen Rejsenetværk Det er ikke dronningens skyld der findes gode og anstændige unge. Det skyldes gode forældre, bedsteforældre og netværk som de blomstrer vækst med. Dernæst vil jeg sige, at Mette Frederiksen er vokset så utroligt i sin rolle. Hun udviser kontrol, overblik og situationsfornemmelse i så dygtig karakter, så hvis påstanden er at unge ikke lytter til hende, så har monarkiet fået en uønsket placering og autoritet som bør overvejes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 18. Marts, 2020 C50 skrev, for 15 minutter siden: Det er ikke dronningens skyld der findes gode og anstændige unge. Det skyldes gode forældre, bedsteforældre og netværk som de blomstrer vækst med. Dernæst vil jeg sige, at Mette Frederiksen er vokset så utroligt i sin rolle. Hun udviser kontrol, overblik og situationsfornemmelse i så dygtig karakter, så hvis påstanden er at unge ikke lytter til hende, så har monarkiet fået en uønsket placering og autoritet som bør overvejes. Det er første gang i fredstid at en politikker bliver så hårdt prøvet, Mette gør det sku godt, jeg sad med tårer i øjnene da jeg hørte hendes tale, jeg blev dybt rørt. Vi må bare stå sammen som land og medmennesker. Det er noget lort og det kommer til at koste, men jeg vil med glæde betale min skat, hvis det kan hjælpe andre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 19. Marts, 2020 Tja, som knægt fik jeg da også en gang imellem skældud af min far, men det var da først når samme skældud kom fra min mor den for alvor sev ind. Nogle gange er det bare den rigtige der skal sige det, også selv om det der bliver sagt er det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 19. Marts, 2020 Pussy Lover skrev, for 10 timer siden: Er der mon andre end mig der syntes at der manglede noget i Hendes Majestæt Dronningens tale til nationen forleden ... Nej synes ikke der manglede noget og hvis du tænker på det hun plejer at sige til slut i sin nytårstale med "GUD BEVARE DANMARK" ville det ikke være passende i denne krisetid hun gjorde det rigtige ved at undlade den sætning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 216 Skrevet 19. Marts, 2020 C50 skrev, for 8 timer siden: Mette Frederiksen er vokset så utroligt i sin rolle. Hun udviser kontrol, overblik og situationsfornemmelse Det er ikke muligt at det er den hær af folk - spindoctors m.v. - bag Mette der fylder hende med materiale hun siden kan fremstille sig selv som en "fantastisk" statsminister....!?!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Final Cut Skrevet 19. Marts, 2020 badassbluesman skrev, 1 time siden: Det er ikke muligt at det er den hær af folk - spindoctors m.v. - bag Mette der fylder hende med materiale hun siden kan fremstille sig selv som en "fantastisk" statsminister....!?!? Når Mette toner frem på skærmen så tænker Mette og co selvfølgelig også på tiden efter corona, hvis ikke regeringen viser handlekraft vil deres tid være forbi ved næste valg, lykkes det derimod at stoppe smitten vil Mette for altid blive fremstillet som en fantastisk Statsminister, og ja Mette har ansat en hær af spindoctors , langt større end hvad der tidligere er set i Dansk politik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 19. Marts, 2020 Final Cut skrev, for 7 minutter siden: Når Mette toner frem på skærmen så tænker Mette og co selvfølgelig også på tiden efter corona, hvis ikke regeringen viser handlekraft vil deres tid være forbi ved næste valg, lykkes det derimod at stoppe smitten vil Mette for altid blive fremstillet som en fantastisk Statsminister, og ja Mette har ansat en hær af spindoctors , langt større end hvad der tidligere er set i Dansk politik. Selvfølgelig er det udtryk for en holdindsat bag Mette Frederiksen, der gør at hun kan være så velforberedt, og er i stand til at fremstå som så stærk en leder i situationen, som hun fremstår. Men jeg synes ikke at hun forsømmer en lejlighed til, også at fremhæve at det er tilfældet. Både når hun giver ordet til alle de centrale personer ved hendes side, som under denne krise bærer de tungeste byrder på deres skuldre. Og som da hun nævnte samtlige partier i Folketinget ved navn, og fremhævede den kontakt hun til stadighed har med lederne af alle partier, der samlet står bag regeringens indsats. Så jeg synes ikke at nogle bliver glemt, eller forbigået når Mette Frederiksen holder sine pressemøder. Men jo det kan godt være at det hjælper hende til at blive genvalgt, men hvis det sker, så er det fordi folket genvælger hende, og ikke fordi hun har brugt denne krise til at blive genvalgt. Hvis nogle husker en famlende Statsminister Lars Løkke Rasmussen under Cop 15 i København, der viste svagt lederskab for åben skærm, for hele verden. Tror i dette var sket under Mette Frederiksen som Statsminister, jeg kan ikke forestille mig det. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg