Big blue 0 Skrevet 19. Marts, 2020 Hej er der nogen der kender denne annoncør?? Er lidt luren når der ikke er billede. https://annoncelight.dk/showad/292773 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big1 39 Skrevet 19. Marts, 2020 Hun er rimelig lige til bestemt en af de bedre hvis man er til en kort fræk dame :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big blue 0 Skrevet 19. Marts, 2020 Lyder fint ....rendte ind i en i april måned sidste år som passer nogenlunde på alder og vægt som tog imod i en kolonihave hun talte alt for meget efter min smag og der ønsker jeg ikke en gentagelse.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zx10 51 Skrevet 19. Marts, 2020 Big blue skrev, for 8 timer siden: Lyder fint ....rendte ind i en i april måned sidste år som passer nogenlunde på alder og vægt som tog imod i en kolonihave hun talte alt for meget efter min smag og der ønsker jeg ikke en gentagelse.. Kalder hun sig ikke Frøken T, hende du mødte i kolonihaven?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big blue 0 Skrevet 19. Marts, 2020 (edited) zx10 skrev, for 6 timer siden: Kalder hun sig ikke Frøken T, hende du mødte i kolonihaven?? Kan jeg ikke huske mener nu det var noget med Milf et eller andet .....heller ikke så vigtigt gentagelse = 0 PGA hendes være måde..lugtede af alkohol og smøger....en skam for kroppen var ellers ok..Lille petit helt glat Redigeret 19. Marts, 2020 af Big blue Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg