Hop til indhold
Klodendrejer

Store boller

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Nu bliver jeg forvirret. Skriver du om små eller store boller? :wacko::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm aner ikke hvor mange der gør, men jeg gør ikke. Vil ærligt indrømme at jeg sjældent har været mere lystig og måttet tale lidt fornuft ind i mig selv end i disse dage hvor vi ikke må.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Kanon1 skrev, Lige nu:

Hmmm aner ikke hvor mange der gør, men jeg gør ikke. Vil ærligt indrømme at jeg sjældent har været mere lystig og måttet tale lidt fornuft ind i mig selv end i disse dage hvor vi ikke må.....

Tak for du talte dig selv til fornuft. <3

Når noget er forbudt, så er det altid mest fristende. Men vi skal huske det her ikke er resten af vores liv. Det er kun en kort periode. Så kan vi gennemkneppe hinanden igen. Og det bliver så meget bedre, når vi endelig får lov. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 2 minutter siden:

Sådan har jeg det også , banke hovedet ind i væggen og tænke på noget helt andet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Tak for du talte dig selv til fornuft. <3

Når noget er forbudt, så er det altid mest fristende. Men vi skal huske det her ikke er resten af vores liv. Det er kun en kort periode. Så kan vi gennemkneppe hinanden igen. Og det bliver så meget bedre, når vi endelig får lov. :D

Du får lige et kryds i min bog 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Altså jeg indrømmer blankt, at jeg er ved at være lidt trængende, men hvad fanden - den har holdt længere pauser tidligere, og den virker stadig sådan da. Dog ingen tvivl om at den skal luftes, når det her er ovre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Klodendrejer skrev, for 19 minutter siden:

Sådan har jeg det også , banke hovedet ind i væggen og tænke på noget helt andet 

Hvilket hoved? Ikke det længst nede, vel? :huh:

Husk det skal fungere fint om 1-3 uger, når vi forhåbentlig må gå amok i hinanden igen. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Alle mænd og kvinder her på forummet burde aftale, at når vi får frit spil igen, så mødes vi til et kæmpe bunkepul for at få afløb for vores opsparede lyster. Sikke en uforglemmelig påskefrokost det ville blive. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Alle mænd og kvinder her på forummet burde aftale, at når vi får frit spil igen, så mødes vi til et kæmpe bunkepul for at få afløb for vores opsparede lyster. Sikke en uforglemmelig påskefrokost det ville blive. :lol:

Hvorfor vidste jeg du var med på den @Nemtøs:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hvorfor vidste jeg du var med på den @Nemtøs:lol:

Jeg  bliver  pulet  og  du får  lov  til  at  tage  hånd  om  de  udkørte  mænd  i  bunken.

Har  vi en  deal?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Jeg  bliver  pulet  og  du får  lov  til  at  tage  hånd  om  de  udkørte  mænd  i  bunken.

Har  vi en  deal?

Neeeeej. :( Og mig der troede vi skulle være bunkepul-veninder. :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Klarer det hele selv, holder bollerne små.

I mit øverste hoved tror jeg det bliver noget med 4-5 uger, desværre.

Der bliver planlagt godt og i det øverste hoved :D så det bliver med glæde når tiden er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I får smilet frem, I er gode:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Jeg  efterlader  dig  de  mænd  som  trænger  til  omsorg  - det  har  jeg  hørt  du  er  suveræn til.  Synes  det  er  en  god  arbejdsdeling  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  efterlader  dig  de  mænd  som  trænger  til  omsorg  - det  har  jeg  hørt  du  er  suveræn til.  Synes  det  er  en  god  arbejdsdeling  

Hvad fanden snakker du om ???????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
KnudSan skrev, for 5 minutter siden:

I får smilet frem, I er gode:lol:

Jeg tror vi er endnu bedre irl. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Klodendrejer skrev, for 5 minutter siden:

Min tråd startede vist med Hej drenge ??? 

Jeg har da noget stift mellem benene nogle gange. :P Jeg skal nok lade din tråd være nu. Undskyld afsporingen. Du må have en god aften. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klodendrejer skrev, for 10 minutter siden:

Min tråd startede vist med Hej drenge ??? 

Ja men pyt, de to skøn "jomfruer" pynter godt i tråden, :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Klodendrejer skrev, for 12 minutter siden:

Hvad fanden snakker du om ???????

Jeg snakker  ikke  - er  fuldstændig  tavs 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Normalt tænker jeg som George Michael synger “sex is Best when it is one on one”, men jeg er sgu frisk på en gang bunkepul når dette er overstået..... :-D

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123
Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

Jeg er alvorligt bange for, at det nok snarere bliver en pinsefrokost. Min lokale köbmand sälger påskebajerne til 2 kr stykket - jeg tror han har set skriften på väggen. 

Jeg kan desvärre ikke deltage, da jeg har timet min exit optimalt - jeg stopper simpelthen 1. april (det blev så lidt tidligere). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...