Klodendrejer 55 Skrevet 19. Marts, 2020 Halløj drenge . Hvor mange går egentlig stadig ud og betaler for at få tømt de små boller i den her Corona tid ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. Marts, 2020 Nu bliver jeg forvirret. Skriver du om små eller store boller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klodendrejer 55 Skrevet 19. Marts, 2020 De starter jo med at være små Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 19. Marts, 2020 Hmmm aner ikke hvor mange der gør, men jeg gør ikke. Vil ærligt indrømme at jeg sjældent har været mere lystig og måttet tale lidt fornuft ind i mig selv end i disse dage hvor vi ikke må..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. Marts, 2020 Kanon1 skrev, Lige nu: Hmmm aner ikke hvor mange der gør, men jeg gør ikke. Vil ærligt indrømme at jeg sjældent har været mere lystig og måttet tale lidt fornuft ind i mig selv end i disse dage hvor vi ikke må..... Tak for du talte dig selv til fornuft. Når noget er forbudt, så er det altid mest fristende. Men vi skal huske det her ikke er resten af vores liv. Det er kun en kort periode. Så kan vi gennemkneppe hinanden igen. Og det bliver så meget bedre, når vi endelig får lov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klodendrejer 55 Skrevet 19. Marts, 2020 Kanon1 skrev, for 2 minutter siden: Hmmm aner ikke hvor mange der gør, men jeg gør ikke. Vil ærligt indrømme at jeg sjældent har været mere lystig og måttet tale lidt fornuft ind i mig selv end i disse dage hvor vi ikke må..... Sådan har jeg det også , banke hovedet ind i væggen og tænke på noget helt andet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klodendrejer 55 Skrevet 19. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Tak for du talte dig selv til fornuft. Når noget er forbudt, så er det altid mest fristende. Men vi skal huske det her ikke er resten af vores liv. Det er kun en kort periode. Så kan vi gennemkneppe hinanden igen. Og det bliver så meget bedre, når vi endelig får lov. Du får lige et kryds i min bog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Marts, 2020 Altså jeg indrømmer blankt, at jeg er ved at være lidt trængende, men hvad fanden - den har holdt længere pauser tidligere, og den virker stadig sådan da. Dog ingen tvivl om at den skal luftes, når det her er ovre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. Marts, 2020 Klodendrejer skrev, for 19 minutter siden: Sådan har jeg det også , banke hovedet ind i væggen og tænke på noget helt andet Hvilket hoved? Ikke det længst nede, vel? Husk det skal fungere fint om 1-3 uger, når vi forhåbentlig må gå amok i hinanden igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. Marts, 2020 Alle mænd og kvinder her på forummet burde aftale, at når vi får frit spil igen, så mødes vi til et kæmpe bunkepul for at få afløb for vores opsparede lyster. Sikke en uforglemmelig påskefrokost det ville blive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Alle mænd og kvinder her på forummet burde aftale, at når vi får frit spil igen, så mødes vi til et kæmpe bunkepul for at få afløb for vores opsparede lyster. Sikke en uforglemmelig påskefrokost det ville blive. Hvorfor vidste jeg du var med på den @Nemtøs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Hvorfor vidste jeg du var med på den @Nemtøs? Jeg bliver pulet og du får lov til at tage hånd om de udkørte mænd i bunken. Har vi en deal? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 10 minutter siden: Jeg bliver pulet og du får lov til at tage hånd om de udkørte mænd i bunken. Har vi en deal? Neeeeej. Og mig der troede vi skulle være bunkepul-veninder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 19. Marts, 2020 Klarer det hele selv, holder bollerne små. I mit øverste hoved tror jeg det bliver noget med 4-5 uger, desværre. Der bliver planlagt godt og i det øverste hoved så det bliver med glæde når tiden er der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 19. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Neeeeej. Og mig der troede vi skulle være bunkepul-veninder. I får smilet frem, I er gode Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klodendrejer 55 Skrevet 19. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden: Neeeeej. Og mig der troede vi skulle være bunkepul-veninder. Min tråd startede vist med Hej drenge ??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden: Neeeeej. Og mig der troede vi skulle være bunkepul-veninder. Jeg efterlader dig de mænd som trænger til omsorg - det har jeg hørt du er suveræn til. Synes det er en god arbejdsdeling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klodendrejer 55 Skrevet 19. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Jeg efterlader dig de mænd som trænger til omsorg - det har jeg hørt du er suveræn til. Synes det er en god arbejdsdeling Hvad fanden snakker du om ??????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. Marts, 2020 KnudSan skrev, for 5 minutter siden: I får smilet frem, I er gode Jeg tror vi er endnu bedre irl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 19. Marts, 2020 Klodendrejer skrev, for 5 minutter siden: Min tråd startede vist med Hej drenge ??? Jeg har da noget stift mellem benene nogle gange. Jeg skal nok lade din tråd være nu. Undskyld afsporingen. Du må have en god aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 19. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Jeg tror vi er endnu bedre irl. Jeg er Ikke i tvivl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 19. Marts, 2020 Klodendrejer skrev, for 10 minutter siden: Min tråd startede vist med Hej drenge ??? Ja men pyt, de to skøn "jomfruer" pynter godt i tråden, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Marts, 2020 Klodendrejer skrev, for 12 minutter siden: Hvad fanden snakker du om ??????? Jeg snakker ikke - er fuldstændig tavs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 19. Marts, 2020 Normalt tænker jeg som George Michael synger “sex is Best when it is one on one”, men jeg er sgu frisk på en gang bunkepul når dette er overstået..... :-D K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 19. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden: Alle mænd og kvinder her på forummet burde aftale, at når vi får frit spil igen, så mødes vi til et kæmpe bunkepul for at få afløb for vores opsparede lyster. Sikke en uforglemmelig påskefrokost det ville blive. Jeg er alvorligt bange for, at det nok snarere bliver en pinsefrokost. Min lokale köbmand sälger påskebajerne til 2 kr stykket - jeg tror han har set skriften på väggen. Jeg kan desvärre ikke deltage, da jeg har timet min exit optimalt - jeg stopper simpelthen 1. april (det blev så lidt tidligere). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg