Hop til indhold
Klodendrejer

Store boller

Recommended Posts

Sniper123 skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er alvorligt bange for, at det nok snarere bliver en pinsefrokost. Min lokale köbmand sälger påskebajerne til 2 kr stykket - jeg tror han har set skriften på väggen. 

Jeg kan desvärre ikke deltage, da jeg har timet min exit optimalt - jeg stopper simpelthen 1. april (det blev så lidt tidligere). 

Endelig noget brugbar information. Hvor er det, de sælger påskebajere til 2 kr stykket? :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123
Fætteren skrev, for 23 minutter siden:

Endelig noget brugbar information. Hvor er det, de sælger påskebajere til 2 kr stykket? :-o

Nu må vi jo desvärre ikke oplyse adresser i dette forum; men det er en Rema 1000 ;)  Der er desvärre så mange i sommerhus, så mobilnettet körer megalangsomt - men bajerne er billige. Det er jo en tröst, når naturfilmen ikke rigtigt streamer.

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har noteret mig nogle Glædes piger som holder lukket og syntes at De fortjener et besøg når karentæne og påbud ophører. Undre mig også over, at der ikke bliver lukket mere ned og tænker at hvis De piger som køre videre som intet var hændt og potentielt holder smittekæden igang, hvordan mon De så takler almindelig forkøelse, kønsygdomme mm. som kræver et imidlertidig stop.

Det var helt perfekt at få sendt små 200 skibumser ned og lege i sneen og bytte mundvand på afterskiing med bordtennins bolde og øl krus. Hvad var galt med den klassiske Pussy Ping-Pong, næ nej der skulle noget andet smart til :-).

Redigeret af giraffen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 4 timer siden:

Alle mænd og kvinder her på forummet burde aftale, at når vi får frit spil igen, så mødes vi til et kæmpe bunkepul for at få afløb for vores opsparede lyster. Sikke en uforglemmelig påskefrokost det ville blive. :lol:

Skal det foregå i Royal Arena ?? Tror vi kan blive mange <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Fætteren skrev, for 13 timer siden:

Netto. men du skal nok skynde dig, det er kun i denne uge. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Onkel Reje

Tag en tur forbi et velassorteret landbrug, man får måske også en hånd .......

926327976_tyrimages.jpg.2c9ac81836c2af9f56a5eef84e96f628.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...