Guest Røvslikker Skrevet 20. Marts, 2020 (edited) Christina ssbbw skrev, 1 time siden: Men jeg kan ikke forestille mig, at jeg vil deltage. @Christina ssbbw ok....så er du ikke liderlig nok, kan da fornemme at ALLE GP'ere er mega liderlige lige pt ,...eller fake promovering JA/NEJ ? Redigeret 20. Marts, 2020 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9648 Skrevet 20. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, 1 time siden: Men helt seriøst, så tror jeg ikke et gangbang er noget for mig. Det er vildt frækt at fantasere om, men jeg er jo til intim sex. Jeg ved ikke hvor intimt det er med flere mænd om mig? Har du overvejet at det ikke behøver at være vild pulen fra første færd, men måske kan starte med 6-8 håndflader der kæler blidt overalt på din krop på en gang, og så kan du måske få mændene en ad gangen i det tempo du selv beder om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 20. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, 1 time siden: Nej. Jeg ville ikke få så meget som en centimeter pik. @Nemtøs ville snuppe det hele, og knurre af mig hvis jeg gjorde andet end at kigge på. Men helt seriøst, så tror jeg ikke et gangbang er noget for mig. Det er vildt frækt at fantasere om, men jeg er jo til intim sex. Jeg ved ikke hvor intimt det er med flere mænd om mig? Hvis I en dag får overtalt Nemtøs til at holde et gangbang på Sjælland, så kommer jeg gerne, og serverer drikkelse og snacks, og kigger på. Men jeg kan ikke forestille mig, at jeg vil deltage. Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at møde dig @Nemtøs. Det var rent faktisk RIGTIG sødt skrevet af jer begge to...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 20. Marts, 2020 Røvslikker skrev, for 39 minutter siden: @Christina ssbbw ok....så er du ikke liderlig nok, kan da fornemme at ALLE GP'ere er mega liderlige lige pt ,...eller fake promovering JA/NEJ ? Så ifølge dig, må jeg ikke have nogle grænser? Jeg skal bare gå med til ALT, ellers er det fake promovering? Har du overvejet at nogle af os rent faktisk er liderlige, men ikke går over vores grænser, uanset hvor meget eller lidt vi kan tjene ved at gøre det? At vi elsker sex, men gerne vil kunne leve med os selv bagefter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 20. Marts, 2020 Lauersen skrev, for 39 minutter siden: Har du overvejet at det ikke behøver at være vild pulen fra første færd, men måske kan starte med 6-8 håndflader der kæler blidt overalt på din krop på en gang, og så kan du måske få mændene en ad gangen i det tempo du selv beder om. Fantasien er lækker, men hvis jeg overvejer det irl, så tror jeg ikke jeg vil bryde mig om det. Jeg er absolut ikke genert, eller holder mig tilbage, når det er en til en, men tanken om så mange mænd i virkeligheden.... Det ville jeg ikke kunne. Så jeg nøjes med at fantasere lidt om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 20. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 16 timer siden: Håber I er friske på en sjov lille en. Lad os begynde en spørgetråd hvor vi sender et spørgsmål videre til en valgfri bruger når vi har svaret på et spørgsmål. Der skal kunne svares ja/nej eller pas på spørgsmålet. Svarer man pas, må den der stillede spørgsmål vælger en ny bruger der stilles et spørgsmål Jeg starter med det første spørgsmål herinde. @GIANT COCK er dit nick name svarende til det du gemmer i dine bukser? Svaret er: Ja...og hold kæft hvor ville jeg dog gerne gennemkneppe dig, Nemtøs med min Giant Cock.....håber snart, at det kan lade sig gøre . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2020 GIANT COCK skrev, for 10 minutter siden: Svaret er: Ja...og hold kæft hvor ville jeg dog gerne gennemkneppe dig, Nemtøs med min Giant Cock.....håber snart, at det kan lade sig gøre . Fuck ja - kunne være rigtig godt med en god pik i både min mund og fisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 20. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Fuck ja - kunne være rigtig godt med en god pik i både min mund og fisse. Yes, Nemtøs...ville elske at pumpe løs i din mund og fisse med min store pik...Fuck jeg er liderlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2020 GIANT COCK skrev, for 1 minut siden: Yes, Nemtøs...ville elske at pumpe løs i din mund og fisse med min store pik...Fuck jeg er liderlig. Siger bestemt ikke nej til dit forslag. Jeg er klar til en ordentlig omgang når vi igen kan være fysisk tætte med andre mennesker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 20. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, 1 time siden: Har du overvejet at nogle af os rent faktisk er liderlige uhaaa ...godt du lige fik præciseret min pointe , og ikke fik resten med. @Borende X….husk at give en sørgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2020 Røvslikker skrev, for 3 minutter siden: uhaaa ...godt du lige fik præciseret min pointe , og ikke fik resten med. @Borende X….husk at give en sørgelig Jeg er nu sikker på du vil kunne mærke min liderlighed, når du engang får taget dig sammen til at mødes med mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 20. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 57 minutter siden: Jeg er nu sikker på du vil kunne mærke min liderlighed, når du engang får taget dig sammen til at mødes med mig. Jeg tror han er en der er en fandens karl når han skriver, men han er en lille genert dreng der ikke tør noget irl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, Lige nu: Jeg tror han er en der er en fandens karl når han skriver, men han er en lille genert dreng der ikke tør noget irl. Jeg vil faktisk gerne møde @Røvslikker til en fræk givende omgang sex. Men det er ikke lykkes endnu, venter på hans invitation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 20. Marts, 2020 Røvslikker skrev, 1 time siden: uhaaa ...godt du lige fik præciseret min pointe , og ikke fik resten med. Jeg er klar over der er mange kvinder i denne branche der siger en hel masse for at lokke mænd ind. Og så risikerer I at blive skuffede når I besøger dem. Sådan er jeg ikke. Jeg er ærlig. Så der er ingen fake promovering her! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 20. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 17 timer siden: Mændene gider ikke lege med os @Nemtøs. De er nok for trætte. Jeg håber de er mere friske i morgen. Nej vi har bare andre ting at tænke på end gp,r der keder sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6925 Skrevet 20. Marts, 2020 (edited) Kære nemtøs Tak for din invitation (For at sætte lidt gang i tråden beder jeg @fraodense, @Nye tider, samt @Christina ssbbw om at I hver stiller en anden bruger et spørgsmål.) Mine spørgsmål er foranlediget af den aktuelle situationen med stilstand, herunder også EG Det er i pausen guldkornene falder. - Det er sundt at keeeeede sig, - så kan man jo tænke. Her på EG er det skrevne udtryk for : tanker og holdninger om alverdens ting; og mest omkring sex. Mit spørgsmål er om de tanker ( og spørgsmål) du godt kunne tænke dig at dele med andre her på EG Hvis det ikke skal ende som det rene "hanbal" så er det til GPérne som jeg lige kan huske er aktive herinde netop nu f.eks @Nemtøs @Liv @Trinetease @Christina ssbbw @Frække Tanja @JenniferRomantica@Indiske Devina @Emmalie+ alle andre er velkomne - selvfølgelig. Jeg er helt klar at i skal være meget forsigtige med hvad i skriver her på EG, det er også OK hvis i ikke vil være, det er også OK hvis i ikke kan fordrage mig. I kan også spørge mig - det kan også være i en PM Håber i vil bidrage med et eller andet så tråden"Ja/nej tråd" ikke helt dør ud- - der kan jo komme nyt på bordet - tiltrængt nyt - endda noget som er særdeles velkomment -- det er i pausen guldkornene falder Mange hilsner Nye tider Redigeret 20. Marts, 2020 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14250 Skrevet 20. Marts, 2020 @Nye tider Øh, hvad var spørgsmålet? Venligst Liv, der ikke keder sig det mindste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 20. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 8 timer siden: @Æ´Synderjyde tænder du på kvinder på din egen alder +/- 5 år? Nej Men alt er jo nuanceret, også min verden. Jeg har skam også sex med kvinder i den aldersgruppe du henviser til. Men så skal det være noget specielt - Enten total vild og hed GFE med alt hvad der høre til her. Ellers er vi ovre i den mørke afdeling, hvor jeg sagtens kan agerer den relativ hårde men retfærdige herre/master. Godt nok ikke så ofte jeg leger i SM verdenen. Svært at finde det rigtige match. Undskyld - Men jeg måtte uddybe, da jeg ellers ville skrive en usandhed. Og jeg hader løgne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Marts, 2020 Æ´Synderjyde skrev, for 2 minutter siden: Nej Men alt er jo nuanceret, også min verden. Jeg har skam også sex med kvinder i den aldersgruppe du henviser til. Men så skal det være noget specielt - Enten total vild og hed GFE med alt hvad der høre til her. Ellers er vi ovre i den mørke afdeling, hvor jeg sagtens kan agerer den relativ hårde men retfærdige herre/master. Godt nok ikke så ofte jeg leger i SM verdenen. Svært at finde det rigtige match. Undskyld - Men jeg måtte uddybe, da jeg ellers ville skrive en usandhed. Og jeg hader løgne. Tak for svaret og din uddybning - interessant med dine lyster. Har du lyst til at stille en anden bruger et spørgsmål? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 20. Marts, 2020 Lauersen skrev, for 18 timer siden: Det kan jeg da ikke svare ja eller nej til (eller måske det sidste, hvilken pige: Ja!). Men skal man kombinere mad og fræk ting må det blive Habanero chili eller stærkere så jeg endelig kan få opfyldt min fantasi om at blive chili-tortureret. Skulle jeg vælge en pige frem for andre håber jeg da at mødes igen med Kamille fra Pure-Passion. @Frækkert666 Fik du øje på noget spændende i Dybt blow og hård gagging - Århus tråden? Lauersen ja det gjorde jeg. Hende kunne jeg godt tænke mig at besøge ligesom Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 20. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Tak for svaret og din uddybning - interessant med dine lyster. Har du lyst til at stille en anden bruger et spørgsmål? Skal jeg nok. Er desværre lige lidt ophængt i disse dage. Så jeg vil tænke over et godt spørgsmål, og få det smidt afsted asap. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Marts, 2020 Røvslikker skrev, for 6 timer siden: @Christina ssbbw ok....så er du ikke liderlig nok, kan da fornemme at ALLE GP'ere er mega liderlige lige pt ,...eller fake promovering JA/NEJ ? Nu er Christina vist mest til pik og ikke røvslik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 20. Marts, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 21 timer siden: For at sætte lidt gang i tråden beder jeg @fraodense, @Nye tider, samt @Christina ssbbw om at I hver stiller en anden bruger et spørgsmål. Så spørger jeg @Nemtøs : det er godt nok et spørgsmål der ikke kan svares ja/nej til, men prøver alligevel. Hvad er der mest besynderlige sted du har haft sex? Redigeret 20. Marts, 2020 af fraodense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 20. Marts, 2020 Nye tider skrev, for 3 timer siden: Kære nemtøs Tak for din invitation (For at sætte lidt gang i tråden beder jeg @fraodense, @Nye tider, samt @Christina ssbbw om at I hver stiller en anden bruger et spørgsmål.) Mine spørgsmål er foranlediget af den aktuelle situationen med stilstand, herunder også EG Det er i pausen guldkornene falder. - Det er sundt at keeeeede sig, - så kan man jo tænke. Her på EG er det skrevne udtryk for : tanker og holdninger om alverdens ting; og mest omkring sex. Mit spørgsmål er om de tanker ( og spørgsmål) du godt kunne tænke dig at dele med andre her på EG Hvis det ikke skal ende som det rene "hanbal" så er det til GPérne som jeg lige kan huske er aktive herinde netop nu f.eks @Nemtøs @Liv @Trinetease @Christina ssbbw @Frække Tanja @JenniferRomantica@Indiske Devina @Emmalie+ alle andre er velkomne - selvfølgelig. Jeg er helt klar at i skal være meget forsigtige med hvad i skriver her på EG, det er også OK hvis i ikke vil være, det er også OK hvis i ikke kan fordrage mig. I kan også spørge mig - det kan også være i en PM Håber i vil bidrage med et eller andet så tråden"Ja/nej tråd" ikke helt dør ud- - der kan jo komme nyt på bordet - tiltrængt nyt - endda noget som er særdeles velkomment -- det er i pausen guldkornene falder Mange hilsner Nye tider Du må være lidt mere specifik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 20. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 21 timer siden: For at sætte lidt gang i tråden beder jeg @fraodense, @Nye tider, samt @Christina ssbbw om at I hver stiller en anden bruger et spørgsmål. @Lady C tror du du får din novelle udgivet en dag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg