anon 885 Skrevet 21. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: @anon har du vendt om i døren hos en gp idet hun ikke var det som du forventede? Ja, en gang hvor virkeligheden slet ikke var som på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 392 Skrevet 21. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: @Esbjerghanhund har du haft en seksuel oplevelse eller fantasi med en anden mand? Hej. Nej, det har jeg ikke. Hvad går den her tråd ud på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Marts, 2020 Esbjerghanhund skrev, for 3 minutter siden: Hej. Nej, det har jeg ikke. Hvad går den her tråd ud på? Blot en sjov leg hvor vi kan stille hinanden spørgsmål som kan besvares med ja, nej eller pas. Hvis du vil være med i legen, kan du stille en bruger ét spørgsmål. Håber du har lyst til at deltage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 21. Marts, 2020 Kanon1 skrev, for 16 timer siden: Lad is få gang denne tråd: @Nemtøs: har du prøvet noget en gæst ønskede, som du ikke normalt ville have tilbudt, som efterfølgende viste sig at være et “ Big turn on “? @Trine Tease: Er du blevet slikket så fuglene sang? Og er sex blevet bedre af rygestop? @Cobham: er du bange for en GP der er højere end dig? @Millers Crossing: samme spm. som til Broder Cobham. Brødre generelt: er i også blevet mere liderlige sf at blive spærret inde? @Kanon1 Ja! ♥️ Intet slår en mand som tænder på at slikke mig så jeg er på vej ud over sengekanten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Marts, 2020 Trinetease skrev, for 14 minutter siden: @Kanon1 Ja! ♥️ Intet slår en mand som tænder på at slikke mig så jeg er på vej ud over sengekanten @Trinetease vil du ikke være med i legen og stille en bruger et spørgsmål? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 21. Marts, 2020 @Nemtøs Jo da. @klinikfuckers Har du nogensinde deltaget i en trekant ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 21. Marts, 2020 Trinetease skrev, for 1 time siden: @Kanon1 Ja! ♥️ Intet slår en mand som tænder på at slikke mig så jeg er på vej ud over sengekanten Lyder sku lækkert Trine. Vil gerne give et forsøg eller 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 21. Marts, 2020 Trinetease skrev, 1 time siden: @Nemtøs Jo da. @klinikfuckers Har du nogensinde deltaget i en trekant ? Ja det har jeg faktisk, som ganske ung, Borgergade 30 i Aalborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 21. Marts, 2020 klinikfuckers skrev, Lige nu: Ja det har jeg faktisk, som ganske ung, Borgergade 30 i Aalborg. Og kommer lige til at tænke på vores møde i Støvring, der var du ganske tilfreds med den måde jeg slikkede dig på, og vi ævlede løs om hunde osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 21. Marts, 2020 klinikfuckers skrev, for 2 minutter siden: Og kommer lige til at tænke på vores møde i Støvring, der var du ganske tilfreds med den måde jeg slikkede dig på, og vi ævlede løs om hunde osv. Du var Konge til det! ♥️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 21. Marts, 2020 (edited) Trinetease skrev, for 17 minutter siden: Du var Konge til det! ♥️ Bla bla, det siger du til alle, men tak min selvtillid steg lige Redigeret 21. Marts, 2020 af klinikfuckers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. Marts, 2020 Trinetease skrev, for 18 minutter siden: Du var Konge til det! ♥️ At ævle om hunde? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbe 264 Skrevet 21. Marts, 2020 @Trinetease bruger du tit din strap on? Og tænder det dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. Marts, 2020 (edited) @Frække Tanja kunne du tænke dig at være med i en trekant i SM regi med en kvindelig domina? Misjo1 Redigeret 22. Marts, 2020 af Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 22. Marts, 2020 Misjo1 skrev, for 52 minutter siden: @Frække Tanja kunne du tænke dig at være med i en trekant i SM regi med en kvindelig domina? Misjo1 Som *slave*? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. Marts, 2020 Frække Tanja skrev, for 2 timer siden: Som *slave*? Det var ikke ja/nej mkk den ene k er domina din rolle er valgfri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. Marts, 2020 @Lady C Har du nogensinde stået i den " forkerte" ende af pisken, altså som modtager? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. Marts, 2020 Sjov leg i fyre bare løs på mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Marts, 2020 @Misjo1 har du udlevet fantasier, hvor du efterfølgende har fortrudt udlevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 22. Marts, 2020 Misjo1 skrev, for 57 minutter siden: Sjov leg i fyre bare løs på mig Ja, sjov leg. Nu skal det være et ja/nej spørgsmål, så: @Misjo1 var du over 40 da du første gang benyttede dig af købesex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. Marts, 2020 MickeyM skrev, for 19 minutter siden: Ja, sjov leg. Nu skal det være et ja/nej spørgsmål, så: @Misjo1 var du over 40 da du første gang benyttede dig af købesex? Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 23 minutter siden: @Misjo1 har du udlevet fantasier, hvor du efterfølgende har fortrudt udlevelsen? NEJ ( men nogen skulle ikke gentages) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. Marts, 2020 @NemtøsTænder du på pigesex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. Marts, 2020 @MickeyM Har du prøvet sex med en mand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg