Guest Misjo1 Skrevet 22. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: @Misjo1 din fobi var du lukket inde i et latex hylster? Ja/nej airrestriktion jeg har extren klausstrofobi. Det gik kun fordi jeg havde 100%tillid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Marts, 2020 @MickeyM har du gennemført et samleje selvom du fornemmede at kvinden ikke brød sig om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 22. Marts, 2020 Misjo1 skrev, for 20 minutter siden: @Lady C Har du nogensinde givet alm sex i din proff tid ? Ja. En enkelt gang. som slet ikke var planlagt eller meningen. @Evil twin : har du mere end 2 faste Dominaer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 22. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: @MickeyM har du gennemført et samleje selvom du fornemmede at kvinden ikke brød sig om det? Nej! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 22. Marts, 2020 @Nemtøs Har du nogensinde mødt en gæst "ude i virkeligheden" hvor det bare blev super pinligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. Marts, 2020 @Lady Ckunne du tænke dig at dominere @Nemtøs ud fra hendes profil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Marts, 2020 (edited) MickeyM skrev, for 3 minutter siden: @Nemtøs Har du nogensinde mødt en gæst "ude i virkeligheden" hvor det bare blev super pinligt? Nej - men vil altid agere som jeg ikke kendte personen Redigeret 22. Marts, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 22. Marts, 2020 Misjo1 skrev, for 9 minutter siden: @Lady C kunne en kvinde som Nemtøs tænde dig? Pas. Jeg har jo aldrig mødt nem tøs og for at kunne svare et klart ja skal jeg møde hende og mærke om der er kemi. Udseendes mæssigt så ja. Jeg tænder på kvinder der er lidt til den frodige side ( sjovt nok da jeg faktisk selv er ret slank) @Misjo1 : har du mødtes med flere end 5 medlemmer herinde fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. Marts, 2020 Lady C skrev, for 1 minut siden: Pas. Jeg har jo aldrig mødt nem tøs og for at kunne svare et klart ja skal jeg møde hende og mærke om der er kemi. Udseendes mæssigt så ja. Jeg tænder på kvinder der er lidt til den frodige side ( sjovt nok da jeg faktisk selv er ret slank) @Misjo1 : har du mødtes med flere end 5 medlemmer herinde fra? Gp ja . Brødre nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 22. Marts, 2020 Misjo1 skrev, for 2 minutter siden: @Lady Ckunne du tænke dig at dominere @Nemtøs ud fra hendes profil? Ja @Misjo1 : tænder svaret dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. Marts, 2020 Lady C skrev, Lige nu: Ja @Misjo1 : tænder svaret dig? Ja ( hvis jeg måtte være med self.) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Marts, 2020 @MickeyM foretrækker du en ny gp hver gang frem for en fast? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. Marts, 2020 Misjo1 skrev, for 2 minutter siden: Ja ( hvis jeg måtte være med self.) Pyýh der bliver varmt herindr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 22. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: @MickeyM foretrækker du en ny gp hver gang frem for en fast? Nej, slet ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Marts, 2020 Misjo1 skrev, Lige nu: Pyýh der bliver varmt herindr Hvor er det skønt vi tør gå tæt på hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Marts, 2020 @Misjo1 fantasere du om at vi begge bliver domineret af Lady C? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: @Misjo1 fantasere du om at vi begge bliver domineret af Lady C? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 22. Marts, 2020 Nå sorry senge ti))d skal tidligt op. Lad os lege videre imorgen (eller er det leg) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Marts, 2020 Misjo1 skrev, for 2 minutter siden: Nå sorry senge ti))d skal tidligt op. Lad os lege videre imorgen (eller er det leg) Sov dejligt og tak for jeres svar og spørgsmål. Jeg er klar til en omgang mere af ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Evil twin Skrevet 22. Marts, 2020 Lady C skrev, for 44 minutter siden: Ja. En enkelt gang. som slet ikke var planlagt eller meningen. @Evil twin : har du mere end 2 faste Dominaer? Nej. Det har jeg ikke, men besøg gerne to domina på Midtfyn, hvor man få god behandling og service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 22. Marts, 2020 Evil twin skrev, for 51 minutter siden: Nej. Det har jeg ikke, men besøg gerne to domina på Midtfyn, hvor man få god behandling og service. Du skal huske at stille et spørgsmål til et medlem herinde der kan besvares med ja eller nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1049 Skrevet 23. Marts, 2020 Lady C skrev, for 6 timer siden: Misjo1 skrev, for 6 timer siden: @Lady C Har du nogensinde givet alm sex i din proff tid ? Ja. En enkelt gang. som slet ikke var planlagt eller meningen. @Lady C vil det kunne ske igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
visker 13 Skrevet 23. Marts, 2020 Lady C skrev, for 9 timer siden: Ja Jeg er af den overbevisning at man ikke skal udsætte andre for noget man ikke selv har prøvet. @visker : har du nogensinde prøvet seksuel dominans med dig som underkastet? Nej. ( du skal være den første ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
visker 13 Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) Lady C har du haft smag for dominans siden du var helt ung. Redigeret 23. Marts, 2020 af visker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Marts, 2020 visker skrev, for 14 minutter siden: Lady C har du haft smag for dominans siden du var helt ung. Ja Alle seksuelle fantasier har altid haft drejet sig om dominans og kontrol - især psykisk dominans @Bebop: besøger du ofte GP? ( ofte = mere end 6 gange om året) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg