Anna - fræk og sexet 885 Skrevet 23. Marts, 2020 Mr_Swingking skrev, den 20.3.2020 at 10:43: Jamen jeg vil også være med @Anna - fræk og sexet er det rigtig at du var lettere tændt, da du fik taget dine nye.. Meget frække og lækre... Billeder? JA @Mr_Swingking jeg var lettere tændt, måske endda meget. Og det havde en stor del at gøre med dig og de beskeder, du sendte mig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17602 Skrevet 23. Marts, 2020 Lady C skrev, den 21.3.2020 at 09:15: @Bananas: har du mere end en profil her på sitet? Nej, har du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet 23. Marts, 2020 Misjo1 skrev, for 5 timer siden: @Allan37Er du BI? Tjaee, måske, jeg har ikke prøvet noget med en fyr endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Marts, 2020 Bananas skrev, 1 time siden: Nej, har du? Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Marts, 2020 Borende X skrev, for 2 timer siden: Du kan jo se, at jeg er født i 1914. Tak for svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Marts, 2020 Misjo1 skrev, for 6 timer siden: @bigfootTænder du på dominans og smerte? @viskerEr du bange for at miste kontrol? @Lady C har du nogensinde domineret en kvinde som du også kunne tænke at forføre? Pas. For jeg har kun domineret kvinder jeg allerede havde forført Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 23. Marts, 2020 @Lady C kan du kurere liderlighed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 @lhrn benytter du dig udelukkende af thai massage når du bruger købesex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 @Frække Tanja har du solgt sex i mere end 7 år? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 @pussycatman har du fået strap-on efter jeg har givet dig for lang tid siden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 @estat92 er du en årgang 1992? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 168 Skrevet 23. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: @pussycatman har du fået strap-on efter jeg har givet dig for lang tid siden? Nej desværre ikke, @Nemtøs har du brugt den siden på andre mænd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 pussycatman skrev, Lige nu: Nej desværre ikke, @Nemtøs har du brugt den siden på andre mænd? Ja jeg gjorde et forsøg på en enkelt, men han kunne ikke tage imod. Mit ekstra vedhæng er godt gemt i min frække taske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 168 Skrevet 23. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Ja jeg gjorde et forsøg på en enkelt, men han kunne ikke tage imod. Mit ekstra vedhæng er godt gemt i min frække taske. Jeg er vild med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) fraodense skrev, 1 time siden: @Lady C kan du kurere liderlighed? Ha ha Ja. Jeg prøver ihærdigt men jeg bliver også nødt til at erkende at det er en meget svær opgave og at der ofte skal MANGE behandlinger til og der sker mange tilbagefald hos den behandlede @fraodense: savner du at blive domineret? @Visti-Vistisen: ligner du dit profilbillede? Redigeret 23. Marts, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 106 Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) Nu kan mine fingre ikke holde sig tilbage. @Nemtøs er du til pirringsbondage i den blide ende af skalaen som den givende? Redigeret 23. Marts, 2020 af den stiveste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) Lady C skrev, for 1 time siden: Ha ha Ja. Jeg prøver ihærdigt men jeg bliver også nødt til at erkende at det er en meget svær opgave og at der ofte skal MANGE behandlinger til og der sker mange tilbagefald hos den behandlede @fraodense: savner du at blive domineret? @Visti-Vistisen: ligner du dit profilbillede? Ja, meget - tror jeg har haft et tilbagefald Redigeret 23. Marts, 2020 af fraodense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 den stiveste skrev, for 13 minutter siden: Nu kan mine fingre ikke holde sig tilbage. @Nemtøs er du til pirringsbondage i den blide ende af skalaen som den givende? Ja/nej som givende har det været forbeholdt en enkelt mand i købesex regi. Privat har jeg leget mere med det. Jeg har den fejl at jeg i den rolle er særlig grænsesøgende og måske for meget igen. Har én "grim" side hvor jeg nyder at tilføre smerte, derfor gemmer jeg den side væk. Håber det giver mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 23. Marts, 2020 Lady C skrev, for 1 time siden: @Visti-Vistisen: ligner du dit profilbillede? Ja, nogenlunde. Manglende hårpragt, næse og ører er meget rigtig. Men min trøje er ikke grøn. Jeg kan jo meget passende sende et spørgsmål tilbage... @Lady C Den maske i dit profilbillede, bruger du den på jobbet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 106 Skrevet 23. Marts, 2020 @Lady C holder du til i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 23. Marts, 2020 @Lady Char du nogensinde overskredet din egen grænse for at tilfredsstille et ønske fra en slave?.her tænker jeg på smerte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Marts, 2020 Misjo1 skrev, for 1 minut siden: @Lady Char du nogensinde overskredet din egen grænse for at tilfredsstille et ønske fra en slave?.her tænker jeg på smerte? Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) den stiveste skrev, for 7 minutter siden: @Lady C holder du til i Jylland Nej Fyn @Onslow: identificerer du dig med Onslow karakteren i " fint skal det være"? Redigeret 23. Marts, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Marts, 2020 Visti-Vistisen skrev, for 16 minutter siden: Ja, nogenlunde. Manglende hårpragt, næse og ører er meget rigtig. Men min trøje er ikke grøn. Jeg kan jo meget passende sende et spørgsmål tilbage... @Lady C Den maske i dit profilbillede, bruger du den på jobbet? Nej - dog ikke. Men bruger indimellem andre masker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 23. Marts, 2020 @Lady C Ved du,at jeg skal, men næsten ikke kan vente med at mødes med dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg