Onslow 15847 Skrevet 23. Marts, 2020 Lady C skrev, for 26 minutter siden: Nej Fyn @Onslow: identificerer du dig med Onslow karakteren i " fint skal det være"? Nej! Haha, søde, hvis du læser nogle af mine anmeldelser og indlæg i de forskellige debattråde, så bliver du vist hurtigt afkræftet i den formodning. God aften i det karantæneramte storrige i nord. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
estat92 140 Skrevet 23. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: @estat92 er du en årgang 1992? Nej det er jeg ikke. Hvis du ser på min profil bliver jeg 50 lige om lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 23. Marts, 2020 Borende X skrev, den 21.3.2020 at 20:33: At ævle om hunde? Hahahaha ja måske var det slet ikke det andet jeg var god til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 klinikfuckers skrev, Lige nu: Hahahaha ja måske var det slet ikke det andet jeg var god til Har du haft større bryster imellem dine hænder end mine? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 106 Skrevet 23. Marts, 2020 @Nemtøs Er størrelsen lige så vigtig som gørelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 den stiveste skrev, for 9 minutter siden: @Nemtøs Er størrelsen lige så vigtig som gørelsen Nej, gørelsen er det vigtigste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9648 Skrevet 23. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 55 minutter siden: Nej, gørelsen er det vigtigste Hvad ned smørelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 Lauersen skrev, for 1 minut siden: Hvad ned smørelsen? Nej, har altid naturlig smørelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Evil twin Skrevet 23. Marts, 2020 @Lady C Har du nogensinde leget i en rigtig sm-klub/ smil forening? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Marts, 2020 Evil twin skrev, for 2 minutter siden: @Lady C Har du nogensinde leget i en rigtig sm-klub/ smil forening? ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 24. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 13 timer siden: @lhrn benytter du dig udelukkende af thai massage når du bruger købesex? Nej absolut ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1049 Skrevet 24. Marts, 2020 (edited) @Trinetease @Frække Tanja @Nemtøs @Lady C @Liv Har I som GP oplevet at få besøg af en gæst som I i forvejen kendte fra en anden relation (det ku’ være en nabo, en fra kortklubben, eller en fra bekendtskabskredsen)? Redigeret 24. Marts, 2020 af bigfoot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 24. Marts, 2020 bigfoot skrev, for 13 minutter siden: @Trinetease @Frække Tanja @Nemtøs @Lady C @Liv Har I som GP oplevet at få besøg af en gæst som I i forvejen kendte fra en anden relation (det ku’ være en nabo, en fra kortklubben, eller en fra bekendtskabskredsen)? Nej heldigvis - Men jeg har siddet på vagt med en pige, som fik besøg af min Onkel. Jeg nåede lige at se ryggen af ham, og høre hans stemme. Det var godt nok en sær oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 24. Marts, 2020 Mr_Swingking skrev, for 20 timer siden: Jeg vil også være med @Frække Tanja får du ofte orgasme, når sådan nogen som os besøger dig? @Trinetease er dine bryster blevet mere følsomme i version 2.0? @Mr_Swingking hader du at skrive på din telefon Ja mærkeligt nok, så er de blevet meget mere glade i version 2.0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Marts, 2020 bigfoot skrev, for 15 minutter siden: @Nemtøs Har I som GP oplevet at få besøg af en gæst som I i forvejen kendte fra en anden relation (det ku’ være en nabo, en fra kortklubben, eller en fra bekendtskabskredsen)? Nej men jeg har modtaget henvendelse fra en i min omgangskreds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14250 Skrevet 24. Marts, 2020 bigfoot skrev, for 28 minutter siden: @Trinetease @Frække Tanja @Nemtøs @Lady C @Liv Har I som GP oplevet at få besøg af en gæst som I i forvejen kendte fra en anden relation (det ku’ være en nabo, en fra kortklubben, eller en fra bekendtskabskredsen)? Ja, det er sket flere gange. En fik jeg afværget i telefonen. Andre er dukket op, så har vi grinet lidt af det og drukket en kop kaffe. Jeg vil ikke knalde, hvis jeg kender konen. En gav sig til kende, mens vi var i gang, det var virkelig underligt, men vi har haft flere gode besøg siden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 24. Marts, 2020 bigfoot skrev, for 3 timer siden: @Trinetease @Frække Tanja @Nemtøs @Lady C @Liv Har I som GP oplevet at få besøg af en gæst som I i forvejen kendte fra en anden relation (det ku’ være en nabo, en fra kortklubben, eller en fra bekendtskabskredsen)? Jeg har haft en gæst, som jeg *kendte* fra den by jeg boede i før jeg flyttede. Det tager jeg ganske køligt. Vi har jo den samme *hemmelighed* 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 24. Marts, 2020 @Nemtøs Ser du billeder af dem du hygger med, INDEN et evt møde?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Marts, 2020 Sweetmand skrev, for 4 minutter siden: @Nemtøs Ser du billeder af dem du hygger med, INDEN et evt møde?? Nej - men jeg beder om en beskrivelse af deres udseende og alder. Ved lidt skriveri får jeg også en fornemmelse af, om der er kemi og fælles lyster. Det er afgørende for mig. Der har været et par stykker som har sendt billeder men ikke noget jeg har forlangt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Marts, 2020 Don T skrev, den 21.3.2020 at 12:23: @Nemtøs har du prøvet cam/facetime sex? Hvis det skal prøves så ved jeg at @Indiske Devina tilbyder denne ydelse til rimelige penge. Go for it! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Marts, 2020 @Sweetmand sender du billeder forinden et besøg hos en gp? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 24. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: @Sweetmand sender du billeder forinden et besøg hos en gp? Mit svar er klart NEJ. MEN, dermed ikke sagt det ikke kunne ske, da jeg intet har at skjule da jeg er 100% single. Og havde jeg haft en god dialog med pigen forinden, ja så fred være med at sende et billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 24. Marts, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: @Sweetmand sender du billeder forinden et besøg hos en gp? Kunne du selv finde på det??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 24. Marts, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Hvis det skal prøves så ved jeg at @Indiske Devina tilbyder denne ydelse til rimelige penge. Go for it! Jeg tilbyder desværre ikke facetime da jeg ikke har det men cam på skype;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Marts, 2020 Sweetmand skrev, for 2 minutter siden: Kunne du selv finde på det??? Nej - til ansigtsbillede. Har dog sendt mange kropsbilleder og det er gået op for mig at mange bare vil have onani materiale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg