Sweetmand 346 Skrevet 24. Marts, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Nej - til ansigtsbillede. Har dog sendt mange kropsbilleder og det er gået op for mig at mange bare vil have onani materiale Ja det kan du godt bilde mig ind. Du har da ellers rigelig med billeder herinde de kan " gokke " til.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Marts, 2020 Sweetmand skrev, for 1 minut siden: Ja det kan du godt bilde mig ind. Du har da ellers rigelig med billeder herinde de kan " gokke " til.. Mere vil have mere... ville have været millionær hvis jeg havde fået betaling for de billeder jeg har sendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Marts, 2020 Sweetmand skrev, for 32 minutter siden: Ja det kan du godt bilde mig ind. Du har da ellers rigelig med billeder herinde de kan " gokke " til.. @Sweetmand har du gokket til billeder af mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 24. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: @Sweetmand har du gokket til billeder af mig? NEJ..............Dog ikke, men har DRØMT om at nyde dig IRL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Marts, 2020 Sweetmand skrev, for 4 minutter siden: NEJ..............Dog ikke, men har DRØMT om at nyde dig IRL Nu er jeg sku skuffet Det er tæt på at jeg sender dig et billede hvor jeg giver et gudeblowjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 24. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Nu er jeg sku skuffet Det er tæt på at jeg sender dig et billede hvor jeg giver et gudeblowjob Ja se, det mangler jeg dog at se fra dig. Men kan det ikke vente til jeg en dag SELV tager billedet??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 24. Marts, 2020 Sweetmand skrev, for 6 minutter siden: Ja se, det mangler jeg dog at se fra dig. Men kan det ikke vente til jeg en dag SELV tager billedet??? Skal man være "åleslank" for at komme gennem "nåleøjet" hvis du forstår sådan en?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Marts, 2020 Sweetmand skrev, for 2 minutter siden: Skal man være "åleslank" for at komme gennem "nåleøjet" hvis du forstår sådan en?? Nej - jeg er selv buttet/tyk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 24. Marts, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Nej - jeg er selv buttet/tyk. Uhmmmmm......mums. Det er jo lige det jeg GODT vil have....;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 168 Skrevet 24. Marts, 2020 @Nemtøs har du nogensinde onaneret, mens du har forestillet dig en fræk scene, du har haft med en af dine gæster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Marts, 2020 pussycatman skrev, for 7 minutter siden: @Nemtøs har du nogensinde onaneret, mens du har forestillet dig en fræk scene, du har haft med en af dine gæster? Ja - mange gange. Har en god evne til at genskabe billeder og følelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 24. Marts, 2020 Hej Nemtøs Har du været i forhold/ kæreste . Mens du serviceret andre mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 24. Marts, 2020 (edited) @Nemtøs, er du træt af alle de spørgsmål i din EGEN tråd, som er rettet mod dig selv?? Redigeret 24. Marts, 2020 af Sweetmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Marts, 2020 Sweetmand skrev, for 9 minutter siden: @Nemtøs, er du træt af alle de spørgsmål i din EGEN tråd, som er rettet mod dig selv?? Nej - men jeg håber at der er andre som byder ind også med spørgsmål. Tråden er til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Marts, 2020 (edited) @pussycatman har du onaneret til minderne om tidligere købesex oplevelser? Redigeret 24. Marts, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 106 Skrevet 24. Marts, 2020 @Lady C Leger du med nybegyndere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 24. Marts, 2020 @Nemtøs tænder det dig at du ved vi gokker den af til dine billeder ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 168 Skrevet 24. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 16 minutter siden: @pussycatman har du onaneret til minderne om tidligere købesex oplevelser? Ja - blandt andet dig faktisk også til billeder af dig, hvis jeg skal være helt ærlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 106 Skrevet 24. Marts, 2020 @Indiske Devina Skal du have sex på samme dag som Mette Frederiksen åbner Danmark igen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Marts, 2020 Captain skrev, for 2 minutter siden: @Nemtøs tænder det dig at du ved vi gokker den af til dine billeder ?? Nej/ja - tænder mig i de tilfælde at jeg har mødt manden og vi skriver frækt eller vi skal mødes og det er et slags forspil. Det kræver en relation for at jeg bliver tændt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 24. Marts, 2020 den stiveste skrev, 1 time siden: @Indiske Devina Skal du have sex på samme dag som Mette Frederiksen åbner Danmark igen? JAAA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 24. Marts, 2020 den stiveste skrev, for 5 timer siden: @Lady C Leger du med nybegyndere Ja. Nybegyndere har jeg et særligt blødt punkt for, hvilket der iøvrigt også står i min annonce ( som ikke er aktiv for tiden) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afn2206 89 Skrevet 25. Marts, 2020 Nemtøs skrev, den 24.3.2020 at 13:40: Nej - til ansigtsbillede. Har dog sendt mange kropsbilleder og det er gået op for mig at mange bare vil have onani materiale Kære Nemtøs fordi mange savner dine frække billeder at gokke til og bare nyde mums håber du har det godt fan fra Nørresundby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. Marts, 2020 afn2206 skrev, for 2 minutter siden: Kære Nemtøs fordi mange savner dine frække billeder at gokke til og bare nyde mums håber du har det godt fan fra Nørresundby Så du synes det er i orden at mænd lader som om at de vil lave en aftale med mig, jeg bruger tid på snak og planlægning. Får oplevelsen af at de er seriøse, de får et par billeder, og derefter sletter de deres profil eller deres ægtefælle er blive mistænksomme og derfor kan de ikke mødes alligevel. Det er sku for lavt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 25. Marts, 2020 @Nemtøs hvis du kunne modtage penge uden at man kunne identificere dig, ville du så tage penge for dine billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg