Guest Misjo1 Skrevet 30. Marts, 2020 fraodense skrev, for 2 minutter siden: Har absolut ikke noget mod lidt smæk af @Lady C Ditto. Blot ikke lidt, men mange smæk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 11. April, 2020 Nemtøs skrev, den 23.3.2020 at 16:40: @Frække Tanja har du solgt sex i mere end 7 år? Nej har jeg ikke endnu omkring 4 har jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 11. April, 2020 @Nemtøs har du et arbejde ved siden af jobbet som gp? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. April, 2020 fraodense skrev, for 6 minutter siden: @Nemtøs har du et arbejde ved siden af jobbet som gp? Ja - det har jeg. Har kun været gp når lyst og tid har været tilstede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. April, 2020 (edited) @fraodense når du betaler for sex/leg, er det udelukkende en domina du opsøger? Redigeret 11. April, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 11. April, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: @fraodense når du betaler for sex/leg, er det udelukkende en domina du opsøger? Nej, men må indrømme, at da jeg blev introduceret til bdsm for små to år siden har jeg fået nogle oplevelser som er helt uovertrufne. Den indlevelse og empati @Lady C har vist og givet mig har blæst mig bagover. Faktisk er jeg lidt af en novice på området og mine erfaringer er ikke mange - har dog også mødtes med @Miss Pixi, @Madame Illona og Madame Sandy som også har været berigende. Men @Lady C har helt klart givet mig uforglemmelige oplevelser som jeg ofte med stor glæde tænker tilbage på. Men som svar på dit spørgsmål må være, at jeg også har erfaring med andre end dominaer. Er dog blevet klar over at kemi med det modsatte køn er alt afgørende for en god oplevelse. Er nok derfor blevet ret kræsen når jeg skal betale for en oplevelse :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet 12. April, 2020 @Nemtøs er du nogensinde blevet opdaget når du har sexet offentlige steder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. April, 2020 (edited) Allan37 skrev, for 9 minutter siden: @Nemtøs er du nogensinde blevet opdaget når du har sexet offentlige steder? Ja en enkelt gang hvor det ikke faldt i god jord af 2 kvinder på gåtur i skoven. Flere gange af mænd som har kigget på med stor fornøjelse Redigeret 12. April, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 16. April, 2020 @Nemtøs Vil du kunne få sprøjteorgasme med helt almindelig Pik i stedet for finger? Hvis jat, hvordan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. April, 2020 anon skrev, for 1 minut siden: @Nemtøs Vil du kunne få sprøjteorgasme med helt almindelig Pik i stedet for finger? Hvis jat, hvordan? Ja - jeg har oplevet at få sprøjteorgasme en enkelt gang ved at blive kneppet, det er sket her i 2020. Tror det var stemningen, blev overrasket over måden at blive kneppet på, en pik over gennemsnittet som virkelig kan kneppe og kneppede mig godt igennem. Kunne mærke orgasmen bygge sig stille og roligt op, han fortsatte i samme tempo, kunne ikke holde tilbage og overraskende begynde jeg at sprøjte. Det var så givende og intens en følelse for mig. Håber jeg får den oplevelse igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. April, 2020 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Ja - jeg har oplevet at få sprøjteorgasme en enkelt gang ved at blive kneppet, det er sket her i 2020. Tror det var stemningen, blev overrasket over måden at blive kneppet på, en pik over gennemsnittet som virkelig kan kneppe og kneppede mig godt igennem. Kunne mærke orgasmen bygge sig stille og roligt op, han fortsatte i samme tempo, kunne ikke holde tilbage og overraskende begynde jeg at sprøjte. Det var så givende og intens en følelse for mig. Håber jeg får den oplevelse igen Mon ikke bare er dig, der er ved at blive moden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. April, 2020 Borende X skrev, Lige nu: Mon ikke bare er dig, der er ved at blive moden? Har været moden i lang tid, men det er ikke nok. Jeg tvivler på at alle kvinder er i stand til at få sprøjteorgasme når de bliver kneppet. Er det da din erfaring? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. April, 2020 Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: Har været moden i lang tid, men det er ikke nok. Jeg tvivler på at alle kvinder er i stand til at få sprøjteorgasme når de bliver kneppet. Er det da din erfaring? Min erfaring? Det er ikke normalt i denne sammenhæng. Måske privat? Det ved jeg ikke. Jeg har oplevet en enkelt helt tilbage i 2012: Det var mit eneste besøg hos Miss H på Ørnevej, en moden kvinde, der helt klart nød, hvad hun lavede. Og hold da op, hvor hun kunne sprøjte. Jeg oplevede det fem gange på en halv time under høje lyde. Hun var fantastisk. Jeg har oplevelsesbeskrevet det både på Gimel og her.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 16. April, 2020 Nemtøs skrev, for 21 minutter siden: Ja - jeg har oplevet at få sprøjteorgasme en enkelt gang ved at blive kneppet, det er sket her i 2020. Tror det var stemningen, blev overrasket over måden at blive kneppet på, en pik over gennemsnittet som virkelig kan kneppe og kneppede mig godt igennem. Kunne mærke orgasmen bygge sig stille og roligt op, han fortsatte i samme tempo, kunne ikke holde tilbage og overraskende begynde jeg at sprøjte. Det var så givende og intens en følelse for mig. Håber jeg får den oplevelse igen Perfekt! Han må være ret heldig. Men det er da en oplevelse alle bør prøve mindst en gang i livet. Både som giver og modtager 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. April, 2020 anon skrev, for 3 timer siden: Perfekt! Han må være ret heldig. Men det er da en oplevelse alle bør prøve mindst en gang i livet. Både som giver og modtager Det var en helt unik oplevelse for mig . Ved ikke hvordan han oplevede det og om han har prøvet det før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 17. April, 2020 Nemtøs skrev, for 8 timer siden: Det var en helt unik oplevelse for mig . Ved ikke hvordan han oplevede det og om han har prøvet det før. Jeg har oplevet det ganske få gange, altså at pigen fik sprøjteorgasme ved samleje, og det er en absolut overvældende oplevelse! Første gang var i sidste årtusinde med min dengang 18årige kæreste i min (nu pensionerede) vandseng. Vi råhyggede voldsomt i en doggy, da hun kom så voldsomt, at jeg blev våd helt op til hagen. Faktisk blev vi begge meget overraskede, og min første tanke var om sengen var sprunget læk :-) men væsken duftede lidt salt og sødligt som jeg husker det. Alt sengetøj måtte en tur i vaskemaskinen. Senere har jeg prøvet det med en veninde, der gerne sprøjtede når hun blev slikket og/eller fingerkneppet, og altså en enkelt gang i en missionær. Så det er vel et spørgsmål om stemningen og evnen til at slippe sig selv og give los? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. April, 2020 Gh0st skrev, for 39 minutter siden: g min første tanke var om sengen var sprunget læk :- Det var altid min store frygt dengang jeg havde en. Men de var suseme dejlige at ligge i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Domina Ginz 34 Skrevet 16. Maj, 2020 Evil twin skrev, den 29.3.2020 at 22:13: @Domina Ginz er du blevet færdig med domicilet der hjemme? Det er virkelig ved at være tæt på nu! Mureren sætter klinker op i næste uge, så kommer VVS'eren forbi og installere bad, wc og håndvast. Til sidst slutter vi af med elektrikeren der sætter de sidste spots og stikkontakter på og WUPTI et 100% ny renoveret domicil :P Jeg lægger en fed video på hjemmesiden der viser det hele når det er klart :) Miss Ginz 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 16. Maj, 2020 @Lady C slaven ligger spændt fast på maven, men en pulleret under underlivet, således at slavefissen er hævet og frit tilgængelig. Vil De pirre / varme slavefissen op med en spids støvlesnude og slutte af med at kneppe slavefissen med en starpon ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Domina Ginz 34 Skrevet 19. Maj, 2020 Evil twin skrev, den 29.3.2020 at 22:13: @Domina Ginz er du blevet færdig med domicilet der hjemme? Jeg tror aldrig at det bliver helt færdigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 19. Maj, 2020 Domina Ginz skrev, for 16 minutter siden: Jeg tror aldrig at det bliver helt færdigt Nej, der er altid noget der kan fintunes i sådan et Domicil, og typiske finder man først ud af det hen af vejen Ide katalog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 623 Skrevet 19. Maj, 2020 @Nemtøs forudsat dine forudsætninger mht alder og kropsbygning er opfyldt/mødt og datoen og tiden afstemt med fyren. har du så nogen sinde prøvet følgende scenarie, Fået besked på at møde op let udfordrende klædt og efter den første kontakt begivet dig hen sammen med ham til et afsides liggende sted, hvor du stiller dig til rådighed for ham i et forud aftalt tidsrum, og i dette tidsrum må du kun tage imod? Det skal for en god ordens skyld nævnes at indholdet i legen vil være afstemt på forhånd, det pirrende vil være følelsen af magtesløshed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Maj, 2020 (edited) Max Power skrev, for 21 minutter siden: @Nemtøs forudsat dine forudsætninger mht alder og kropsbygning er opfyldt/mødt og datoen og tiden afstemt med fyren. har du så nogen sinde prøvet følgende scenarie, Fået besked på at møde op let udfordrende klædt og efter den første kontakt begivet dig hen sammen med ham til et afsides liggende sted, hvor du stiller dig til rådighed for ham i et forud aftalt tidsrum, og i dette tidsrum må du kun tage imod? Det skal for en god ordens skyld nævnes at indholdet i legen vil være afstemt på forhånd, det pirrende vil være følelsen af magtesløshed. Ja det har jeg , lige netop sådan et set-up tænder mig voldsomt. Jeg giver slip på mit behov for kontrol og overblik. Det er en meget intens oplevelse for mig. Redigeret 19. Maj, 2020 af Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dkm 410 Skrevet 30. Juli, 2020 Denne streng døde lidt, prøver at starte den igen, så må vi se om den kan leve videre. @Nemtøs, du er en af de mere aktive her på siden, og derfor rammer jeg dig med et spørgsmål. Når du i billede tråde giver billeder et “like” er det fordi du har lyst til hvad du ser, har prøvet, gerne vil prøve ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Juli, 2020 Dkm skrev, for 15 minutter siden: @Nemtøs, du er en af de mere aktive her på siden, og derfor rammer jeg dig med et spørgsmål. Når du i billede tråde giver billeder et “like” er det fordi du har lyst til hvad du ser, har prøvet, gerne vil prøve ? Ja, det kan være alle 3 dele, eller blot fordi jeg synes billedet er super frækt og indgår i mine (onani)- fantasier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg