Guest Emmalie Skrevet 20. Marts, 2020 (edited) Det her er et skud i tågen, og ikke noget jeg har indsigt eller viden omkring, men måske relevant og endda en god idé? Så hvorfor ikke Flere piger har valgt i denne periode at sælge billeder, telefonsex, webcamsex osv - hvilket er fedt, go! go! go! Så langt, så godt. Men så kom jeg i tanke om et forudbetalingsmetode som nogen piger (under kritik dog) kørte med, nemlig et online gavekort - jeg kan ikke huske hvorfra, eller hvortil, men det er egentlig ikke så tosset endda. Især ikke lige nu. Hvis man tog betaling i form af et gavekort til en eksisterende butik, restaurant, m.m - og gavekort har som regel en relativ lang udløbsdato, vil det både være sød tilføjelse til vores dagligdag (eller kommende dagligdag ihverfald), plus at det faktisk kan hjælpe nogen større og mindre virksomheder på både kortere og længere sigt. Jeg er klar over at ikke alle har mulighed for, eller råd til at lade deres betaling komme i form af goder, og heller ikke til at vente på det, men måske er det ikke en helt skidt tanke? Fx har webshoppen sendentanke.dk gavekort til Ticketmaster! Altså hvor fedt er det lige? Jeg tænker win-win, men kom med jeres tanker Redigeret 20. Marts, 2020 af Emmalie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9710 Skrevet 21. Marts, 2020 Jeg synes det lyder som en super ide med gavekort. Det vil i hvert fald tænde mig lidt at jeg har haft lidt indflydelse på hvilke ting/fornøjelser jeg har bidraget til, og så kan der jo evt. efterfølgende sendes billeder fra koncerten, af undertøjet på eller hvad man nu finder ud af. Jeg tror jeg nævnte wishlists i en anden tråd, og det er jo noget der virkeligt er populært ude i verden (pigerne herhjemme er måske lidt beskedne). Mange modeller og camgirls smider gerne beskeder ud om "If you jerked off to me, you fucking owe me a Valentines gift" med link til deres wishlist. Det er jo ret anonymt begge veje, og en måde jeg gerne brugte noget af det mønt jeg alligevel havde tænkt mig at hæve som kontanter og aflevere til en pige her i forårsmånederne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 21. Marts, 2020 Sød ide men det betaler jo ikke vores regninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 21. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 4 timer siden: Sød ide men det betaler jo ikke vores regninger arbejder du selvstændigt som gp på fuld tid ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 21. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 5 timer siden: Sød ide men det betaler jo ikke vores regninger Hvis du har registreret firma, så er du med i lønkompensations-ordningen fra staten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 21. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 6 timer siden: Det her er et skud i tågen, og ikke noget jeg har indsigt eller viden omkring, men måske relevant og endda en god idé? Så hvorfor ikke Flere piger har valgt i denne periode at sælge billeder, telefonsex, webcamsex osv - hvilket er fedt, go! go! go! Så langt, så godt. Men så kom jeg i tanke om et forudbetalingsmetode som nogen piger (under kritik dog) kørte med, nemlig et online gavekort - jeg kan ikke huske hvorfra, eller hvortil, men det er egentlig ikke så tosset endda. Især ikke lige nu. Hvis man tog betaling i form af et gavekort til en eksisterende butik, restaurant, m.m - og gavekort har som regel en relativ lang udløbsdato, vil det både være sød tilføjelse til vores dagligdag (eller kommende dagligdag ihverfald), plus at det faktisk kan hjælpe nogen større og mindre virksomheder på både kortere og længere sigt. Jeg er klar over at ikke alle har mulighed for, eller råd til at lade deres betaling komme i form af goder, og heller ikke til at vente på det, men måske er det ikke en helt skidt tanke? Fx har webshoppen sendentanke.dk gavekort til Ticketmaster! Altså hvor fedt er det lige? Jeg tænker win-win, men kom med jeres tanker sender du så ikke mig et gavekort også ? jeg er også uden arbejde pt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 21. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 33 minutter siden: sender du så ikke mig et gavekort også ? jeg er også uden arbejde pt ? Ej nu synes jeg du strammer den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 21. Marts, 2020 Angelina Angel skrev, for 37 minutter siden: Hvis du har registreret firma, så er du med i lønkompensations-ordningen fra staten ja, hvis man har husket at opgive omsætningen, så er det faktisk en fin hjælpepakke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 21. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 11 minutter siden: Ej nu synes jeg du strammer den please Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 21. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 6 timer siden: Sød ide men det betaler jo ikke vores regninger Det er jo lige det nok ikke et tidspunkt hvor der er plads til at blive betalt i forbrugsgoder. måske en idé for sugarbabes, eller andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 2 minutter siden: Det er jo lige det nok ikke et tidspunkt hvor der er plads til at blive betalt i forbrugsgoder. måske en idé for sugarbabes, eller andre Idéen fungere fint irl, har haft kontakt med en som gav mig beløb til præcise ting. Fx et par sko og lingeri. Jeg sendte ham et billede af det aftalte indkøbte. Faktisk en fræk form for leg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. Marts, 2020 Vær opmærksom på flg. ved køb af gavekort.. Der er INGEN garanti for, at de virksomheder ikke lukker på et tidspunkt, hvis de er pressede nok. Og så har det udstedte gavekort INGEN værdi lige pludseligt. Og der er ingen kompensation fra staten mod den slags.. Så vælg alene store virksomheder, hvor du tænker, at driften er sikret pga et stort økonomisk bagland. Risikoen er KÆMPE ved køb af gavekort til små virksomheder.. Jeg ville være varsom med at sætte mine penge i gavekort disse dage.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Marts, 2020 FrokostUartig skrev, for 2 minutter siden: Vær opmærksom på flg. ved køb af gavekort.. Der er INGEN garanti for, at de virksomheder ikke lukker på et tidspunkt, hvis de er pressede nok. Og så har det udstedte gavekort INGEN værdi lige pludseligt. Og der er ingen kompensation fra staten mod den slags.. Så vælg alene store virksomheder, hvor du tænker, at driften er sikret pga et stort økonomisk bagland. Risikoen er KÆMPE ved køb af gavekort til små virksomheder.. Jeg ville være varsom med at sætte mine penge i gavekort disse dage.. Mindre virksomheder er så småt begyndt med nye tiltag fx internet handel, salg af produkter ved den lukkede frisør, omlægning af menuer til take away. Det kan kun være en god ide for os forbrugere at støtte disse virksomheder, således deres muligheder for at overleve sikres bedst muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Mindre virksomheder er så småt begyndt med nye tiltag fx internet handel, salg af produkter ved den lukkede frisør, omlægning af menuer til take away. Det kan kun være en god ide for os forbrugere at støtte disse virksomheder, således deres muligheder for at overleve sikres bedst muligt. Kære Nem - vi bidrager ALLE lige nu som samfund i fællesskab med de pakker, som regeringen og et enigt folketing har vedtaget. Hvordan vi så hver især vælger at disponere over pengene, som vi har til disposition ud over det - well, det er hver især vores eget ansvar. Jeg bidrager her med en vinkel. Og du bidrager med en anden. Den ene er ikke mere rigtig end den anden. Vi har alle bidraget med 100 milliarder for at støtte alle i det danske samfund. Det er jo også værdi. Selv for selvstændige. Men faktum er, at nogle virksomheder ikke overlever. Og her er de små i stor risiko. Og får man et gavekort, så er det som at sende penge ud, som man ikke mener, har værdi for egen husholdning. Mit indlæg går på, at man skal handle - som i alle aspekter af livet - agtpågivent. Altså være opmærksom på, at risikoen for en evt konkurs og dermed et tab af ens indkøbte gavekorts værdi - og at det måske ikke er så fedt, hvis man som GPer har regnet med at kunne bruge de penge post-covid19-krise.. Altså vær opmærksom på, at man måske skal vælge solide virksomheder, når man køber gavekort til sin GPer, hvis det er et betalingsmiddel, der lige nu vælges i udvekslingen af cam-sex, telefon-sex og billeder.. Det er altså en konkret indsigt, som nogle GPere ell SBere ikke lige er OBS på.. og det er det emne, denne tråd debattere.. som jeg læste det oprindelige indlæg.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 21. Marts, 2020 Jeg ønsker et gavekort til en hår trimmer, da jeg er ved at få Corona frisure Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 21. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 20 minutter siden: Jeg ønsker et gavekort til en hår trimmer, da jeg er ved at få Corona frisure Velkommen i klubben eller.. det indførte jeg før corona, men jeg gider helt sikkert IKKE gøre noget ved det når hun ikke skal vises frem ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 21. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 3 minutter siden: Velkommen i klubben eller.. det indførte jeg før corona, men jeg gider helt sikkert IKKE gøre noget ved det når hun ikke skal vises frem ... Efter Corona kunne man måske nå at booke en fremvisning før du gør noget ved den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 21. Marts, 2020 Jesperdjensen skrev, Lige nu: Efter Corona kunne man måske nå at booke en fremvisning før du gør noget ved den? Indtil videre er hårene kommet for at blive men man ved aldrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 21. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 4 timer siden: Ej nu synes jeg du strammer den Mhm! Det sagde jeg også i går - lige før jeg eksploderede ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 21. Marts, 2020 (edited) DygtigMaler skrev, for 6 timer siden: arbejder du selvstændigt som gp på fuld tid ? Ja eller jeg gør det ikke på fuldtid:-) Redigeret 21. Marts, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 21. Marts, 2020 Angelina Angel skrev, for 6 timer siden: Hvis du har registreret firma, så er du med i lønkompensations-ordningen fra staten Hvordan det? Jeg har ikke fået noget:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 21. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 5 timer siden: Det er jo lige det nok ikke et tidspunkt hvor der er plads til at blive betalt i forbrugsgoder. måske en idé for sugarbabes, eller andre Nej ikke for alle men syns da det er fedt for dem der kan og har lyst til det:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 21. Marts, 2020 (edited) Indiske Devina skrev, for 2 minutter siden: Hvordan det? Jeg har ikke fået noget:-) Man kan søge det fra medio næste uge. Jeg har fået min revisor på sagen, måske du kan du få din egen til det; såfremt du er registreret Redigeret 21. Marts, 2020 af Angelina Angel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 21. Marts, 2020 Angelina Angel skrev, for 1 minut siden: Du skal selv søge det og du skal være registreret med cvr nr. man kan søge det fra medio næste uge. Min revisor søger det for mig. Kan du sende en privat besked:-) til mig:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg