Hop til indhold
2cool

Glæden ved at jagte

Recommended Posts

I disse triste tider, så er vel en solstråle historie på sin rette plads.

Glæden ved at jagte og til sidst nedlægge kvinden og manden hejser sit trofæover sit hovede, det gør en mand til en mand.

For ca 5-6 år siden var jeg skredet fra min eks og var en fri mand på marked, jeg roede skuffen igennem og fandt mit støvede jagttegn frem igen og tænkte; nu skal det sku bruges.

Jeg loggede ind på Scor.dk og sad der i pænt lang tid imellem kvinder som kun varder for underholdingens skyld, de ville intet ud over og blive set. Dem gider jeg ikke. Men derimod vil jeg hellere jagte dem som vil jagtes. De kvinder som spiller lidt kostbar, men de ved godt at på et tidspunkt så falder de kampens hede.

På det tidspunkt boede jeg i Skærbæk og jeg fik øje på en rigtig flot kvinde som også boede i Skærbæk og jagten gik igang. Hende måtte jeg bare have fornøjelsen og møde en dag. Skide flot krop, dejlige kurver.

Jeg sad i næsten 3/4 år og jagtede hende hver dag.

Pludselig en dag, jeg loggede ind og der lå sku et brev fra hende af om jeg kunne tænke mig og besøge hende. Hun var imellem tiden flyttet til Tønder, om det var muligt og møde hende der.

Hell yes om du så boede på den anden side af jordkloden så kom hjem.

Jeg fik en ca adresse, et tlf nr og satte kursen imod Tønder.

Jeg holdte ved et villa sted, skrev en sms om jeg var dukket op og ventede blot på et retursvar.

Den præcise adresse dukkede op, hun var klar og jeg skulle bare gå ind og sørge for hendes lille hund ikke fulgte med ind i soveværelset.

Mit hjerte dunkede som en i helvede, jeg var få skridt fra hendes dør og jeg trådte ind i hendes hjem og fandt hurtigt hendes soveværelse.

Der lå hun så fræk i doggystilling med strittende mås, trusser på og stille musik fra hendes iphone. Aftalen lød på at jo mere roligt jeg gik frem, desto mere fik jeg lov til. Og mit mål var jo at stikke pikken op i hende og tage et solidt greb om de gudesmukke hofter, så der gik gentlemand i den.

Jeg lod hænderne kærtegne hendes ryg, ballerne fik en let strøgtur, inderlårene fik en tur uden at nærme mig hendes underliv. Det gav åbenbart pote, for pludselig trak hun trusserne af.

Fuck et syn, der blev kysset på hendes baller, numse fik også et par frække slikketure og kærtegn på skamlæberne. Så rakte hun hænderne bagud og ledte efter et eller andet og der så jeg hvad hun fik fingerene i.

Kondommet

Yeeeessss, det røg på og så gik legen rigtigt igang og det stod på i ca 1 times tid, indtil jeg ikke længere kunne holde mig og sprang i luften oppe i hende.

Vi lå lidt og snakkede og så skulle jeg (typisk kvinder) se hendes enorme skosamling og kort tid efter blev jeg smidt ud af døren.

Redigeret af 2cool
tyrkfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Synes altid det er så morsomt når der bliver berettet fra et sted jeg har boet:P.. Har engang boet i Skærbæk:lol:.. Meeen så meget som min mors sigøjnergener krævede at vi flyttede rundt så har jeg boet mange steder:lol:.. 

Nu er det Skærbæk ved Rømø jeg beskriver og ikke Skærbæk ved Fredericia.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Ja det ved jeg:P.. Kunne jeg gætte mig til ved at det var tæt på tønder hvor jeg tog min 10'de klasse:D.. 

Hvis du er af kroatisk afstamning, så kunne det godt være dig jeg har mødt for de mange år tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
2cool skrev, for 3 minutter siden:

Hvis du er af kroatisk afstamning, så kunne det godt være dig jeg har mødt for de mange år tilbage.

Der var jeg ikke engang startet i branchen endnu så det tror jeg ikke.. Jeg er jo kun 30 og startede da jeg var 25.. Faktisk ved jeg ikke hvilken afstamning vi har:lol:.. 

Plus jeg har kun arbejdet på Sjælland:biggrin:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...