Rejsenetværk 9604 Skrevet 23. Marts, 2020 Prøv denne test Mit resultat: Du ligger lige i midten Du har en score på 50/50 i alfatræk og ligger dermed i midten. Det vil sige, at du typisk vil kunne tage føringen, når det er påkrævet, men du har ikke behov for at tage styringen hele tiden. Du er god til at indgå i en gruppe og kan tilpasse dig. Test dig selv: Er du den fødte leder - eller orker du ikke at tage styringen? Videnskaben viser, at over 50 procent af dine træk er medfødte. https://www.dr.dk/mitliv/test-dig-selv-er-du-den-foedte-leder-eller-orker-du-ikke-tage-styringen Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 23. Marts, 2020 Man skal vist være jævnt ubegavet, hvis man ikke kan gennemskue, hvilke svar giver hvilket resultat. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 23. Marts, 2020 Hvis bare virkeligheden var ligeså nem, som et spørgeskema med 10 spørgsmål og 3 svarmuligheder til hvert spørgsmål. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 23. Marts, 2020 Jeg tog tre test, med hvert sit resultat Jeg er den fødte til at gennemskue sådan nogen pladderballe test Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 23. Marts, 2020 Jeg syntes, at testen mangler det aller vigtigste spørgsmål; Har andre tillid til dig. Uden tillid er man ikke nogen kompetent leder eller leder i ret lang tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 23. Marts, 2020 Jeg svarede ærligt, endte også på 50/50, selvom jeg forventede at ende i gruppen helt uden lederegenskaber. Det er måske min evne til at plapre op om de ting jeg lige synes jeg ved noget om der trækker opad. Onslow skrev, for 44 minutter siden: Man skal vist være jævnt ubegavet, hvis man ikke kan gennemskue, hvilke svar giver hvilket resultat. Ja særligt med sådan en 10-øres version, men jeg synes også det er gældende for de mere professionelle personlighedstests. Ofte kan man gennemskue hvilken "type" og hvilke egenskaber en arbejdsgiver fisker efter, og personlighedstests er aldrig bedre end den HR medarbejder der skal fortolke dem. Connoisseur skrev, for 13 minutter siden: Jeg syntes, at testen mangler det aller vigtigste spørgsmål; Har andre tillid til dig. Uden tillid er man ikke nogen kompetent leder eller leder i ret lang tid. Men hvordan ved man så lige det... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 23. Marts, 2020 Nu skal jeg rigtig ud og lave damer! Citat Du er en typisk alfa Du har scoret højt på de træk, der kendetegner en alfa. Det vil sige, at du sandsynligvis er en person, der har nemt ved at sætte dig igennem. Du tager ofte gerne konflikter, og folk ved udmærket godt, hvem du er. Du er tydelig, du har dine meningers mod, du har let ved at gå forrest. Vær opmærksom på, at det nogle gange godt kan betale sig at bøje af. Tænk over, at andre også har noget at sige. Lyt lidt mere og overvej, om der er diskussioner, du ikke skal gå ind i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 23. Marts, 2020 Du er en typisk alfa nå da da nu vil jeg gå ud og tælle mine brysthår og bagefter lave helikopteren 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 23. Marts, 2020 aaisha skrev, for 8 minutter siden: Du er en typisk alfa nå da da nu vil jeg gå ud og tælle mine brysthår og bagefter lave helikopteren 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) e Redigeret 23. Marts, 2020 af TheVoice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 23. Marts, 2020 en typisk alfaDu har scoret højt på de træk, der kendetegner en alfa. Det vil sige, at du sandsynligvis er en person, der har nemt ved at sætte dig igennem. Du tager ofte gerne konflikter, og folk ved udmærket godt, hvem du er. Du er tydelig, du har dine meningers mod, du har let ved at gå forrest. Vær opmærksom på, at det nogle gange godt kan betale sig at bøje af. Tænk over, at andre også har noget at sige. Lyt lidt mere og overvej, om der er diskussioner, du ikke skal gå ind i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6826 Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) Så er i advaret Du er en typisk alfa Du har scoret højt på de træk, der kendetegner en alfa. Det vil sige, at du sandsynligvis er en person, der har nemt ved at sætte dig igennem. Du tager ofte gerne konflikter, og folk ved udmærket godt, hvem du er. Du er tydelig, du har dine meningers mod, du har let ved at gå forrest. Vær opmærksom på, at det nogle gange godt kan betale sig at bøje af. Tænk over, at andre også har noget at sige. Lyt lidt mere og overvej, om der er diskussioner, du ikke skal gå ind i. Redigeret 23. Marts, 2020 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 23. Marts, 2020 Som at følge et tegn-efter-tal, og være imponeret over at man har 'malet' Mona Lisa Testen var lige så intetsigende som programmet det er møntet på - hold kæft en omgang curling-idioter med "alfa"-vanvid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg