Argent 1268 Skrevet 23. Marts, 2020 Sofie Brandvarm skrev, 1 time siden: Jeg ved der er kunder i det sekund jeg tænder mobilen, deraf min uforbeholdne arrogance. ... Der er for ... få ladyballs både i og udenfor det her forum Nu har jeg aldrig besøgt dig Sofie, men tro fandens du har endnu et blik rettet din vej når du er på igen! Hang dine ladyballs lidt lavere, havde jeg satme også gurglet dem for dig Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 23. Marts, 2020 Jeg er så vred og skuffet. Ikke på Sofie men på mig selv. Jeg tror altid på det bedste i folk, og det bider mig bagi igen og igen. Jeg egner mig nok bare ikke til denne branche. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden: Jeg er så vred og skuffet. Ikke på Sofie men på mig selv. Jeg tror altid på det bedste i folk, og det bider mig bagi igen og igen. Jeg egner mig nok bare ikke til denne branche. Du er bare ikke en kold og kynisk penge maskine. Det er en god egenskab at tro på det bedste i andre mennesker, men det rammer så pokkers hårdt når de mennesker ikke gengælder det gode. Så ender personer som dig at blive snydt og taget ved næsen. Jeg håber du bevarer din tro på det bedste i andre mennesker og andre vil værdsætte den gode egenskab hos dig Del dette indlæg Link til indlæg
1973 67 Skrevet 23. Marts, 2020 Klassisk kvindefnidder.... Netop derfor kommer der aldrig ligestilling i det her samfund. Hvorfor slås kvinder altid mod kvinder? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 23. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 34 minutter siden: Helt ærlig - nogle af os bakkede hende op! Vi er så åbenbart så ligegyldige for hende, at hun ikke engang har gidet kontakte os og informere om det, på trods af at hun mistede interessen for det helt tilbage i december! Det er da ikke en ordentlig opførsel. Nu er jeg så nødt til at finde ud af hvem Sandra Elford er, og hvordan jeg kommer i kontakt med hende, hvilket ikke er ok. Det var Sofie jeg gav pengene til. Det burde være hende der tilbagebetalte dem til mig! Jeg kommer ikke til at støtte op om noget fra denne person igen! Sandra var med til at starte foreningen sammen med Sofie - det et nok hende det står for økonomien. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 23. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 30 minutter siden: Jeg er så vred og skuffet. Ikke på Sofie men på mig selv. Jeg tror altid på det bedste i folk, og det bider mig bagi igen og igen. Jeg egner mig nok bare ikke til denne branche. Så kan du jo bare stoppe i branchen,det er vist ikke et krav at være i den. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 23. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 28 minutter siden: Du er bare ikke en kold og kynisk penge maskine. Det er en god egenskab at tro på det bedste i andre mennesker, men det rammer så pokkers hårdt når de mennesker ikke gengælder det gode. Så ender personer som dig at blive snydt og taget ved næsen. Jeg håber du bevarer din tro på det bedste i andre mennesker og andre vil værdsætte den gode egenskab hos dig Tak søde Nemtøs. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Simone Wellness Skrevet 23. Marts, 2020 Sofie Brandvarm skrev, for 1 time siden: Jeg holder coronaferie med mine børn. Min ludertlf har været slukket siden min sidste vagt den 9. marts. Jeg er fløjtende ligeglad med hvad frodige ida og eventuelle andre synes jeg bør og ikke bør gøre "med den position jeg har". Jeg føler mig på ingen måde forpligtet til at have en opdateret annonce. Jeg ved der er kunder i det sekund jeg tænder mobilen, deraf min uforbeholdne arrogance. Find noget andet (eller andre) at fluekneppe, frodige ida. Og tak for dig DonX. Jeg har holdt lav profil siden december. Hele sexarbejder debatten blev for plat og gav mig brækfornemmelser - dels over systemet, men i høj grad også over alle de sexarbejdere der ikke tager del i ansvaret for en bedre fremtid for branchen. Hvor er jeres solidaritet? I finder jer stiltiende i en regering der kalder jer ofre, en regering der umyndiggør jer og siger at i er svage. At i skal reddes og ikke fortjener rettigheder. Og meget mere (I kender selv resten af AK's taler) Hvor er jeres stolthed? Alle jer der så gerne vil kunne udføre jeres arbejde uden stigmatisering og latterlige skatteregler. Sammen kunne vi gøre branchen momsfri og meget andet godt. Men hvor er i? Der er for mange kujoner og for få ladyballs både i og udenfor det her forum. Med det sagt, vil jeg sende en sidste anerkendelse til de få der har gjort en indsats, både sexarbejdere og kunder. Tak for jer. I har min fulde respekt og opbakning. @Christina ssbbw, vedr din indbetaling kan du kontakte Sandra Elfort for refundering. Jeg er ude for nu. Håber i aller nyder coronaferien. Kh Sof. Ville ønske jeg var ligeså modige som dig Ps har skrevet til dig på messenger Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 23. Marts, 2020 Til information så har jeg netop fået pengene af Sandra. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 norisk skrev, for 9 minutter siden: Så kan du jo bare stoppe i branchen,det er vist ikke et krav at være i den. Det var da et genialt råd at give til en kvinde, der i sit skriv gør opmærksom på at hun bliver såret over andres dårlige ageren. Vis da en smule empati bare for en enkelt gang. Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 23. Marts, 2020 Sofie Brandvarm skrev, for 1 time siden: Jeg føler mig på ingen måde forpligtet til at have en opdateret annonce. Jeg ved der er kunder i det sekund jeg tænder mobilen, deraf min uforbeholdne arrogance.. Det var da godt topmålet af arrogance, og ikke mindst mangel på respekt for alle dine mange kunder. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 23. Marts, 2020 Hej alle. Klassisk tråd om, hvordan en fjer bliver til ti høns. Undre mig ikke. Jeg kan undre mig over man ikke står mere sammen i branchen end alt det fnidder. Eller ihvertfald undersøge sagen. Inden man beskylder folk for noget. Det jo netop i disse tider man skal vise sammenhold. Og skal man have en frontkæmper. Der prøver at danne et sammenhold i branchen. Kræver det sammenhold. Vi kan jo se med SIO. Susanne Møller. Jeg kunne forestille mig, hun brændte ud. Netop fordi hun skulle være ansigtet udadtil. Men der manglede bare opbakning. Nu deltog jeg ikke i det møde, hvor @Sofie Brandvarm og to andre arrangører. Arrangerede at lave et eller andet. Kunne da være rart at hører at der havde været massiv fremmøde. Og det gik fremad. Men en frontkæmper, kan godt brænde ud. Hvis opbakningen bare er ord og ikke handling. Så er der jo en konsekvens for de handlinger. Og specielt i denne krisetid. Er sammenhold alfa omega. bak hinanden op, I en tid, hvor vi, skal være solidariske. Pas godt på jer selv og jeres kære. KK Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 23. Marts, 2020 AalborgLook skrev, for 27 minutter siden: Det var da godt topmålet af arrogance, og ikke mindst mangel på respekt for alle dine mange kunder. Hvad skulle en opdateret annonce gøre? Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) Sidder og kikker på Christina ssbbw hvad har du lavet i foreningen? du har meldt dig til ik? du har sikkert ment af der er nogen der gør arbejdet for dig ik? Jeg kender godt sådan nogen som dig....de kommer med nogle håndøre og så tror de der er nogen der gør resten ik? De har bare overskudet til det ikke? har du? Jeg har været medlem af "Stå Sammen" "Bdea" og "Sio" og hvergang brændte man ud og andre udenfor stod og sagde? Jamen hvorfor brændte de ud? fordi der ikke var opbakning du! Fordi sådan nogle som dig....dig Christina sad og angreb dem/os! En XXXXXXX der ikke forstår hvor svært det er at gøre så stort et arbejde det kræves. Men Christina, lov mig en anden gang der er nogen der vil lave en samling for profe piger lad vær med at melde dig...du er en ren aXXXXX Og du burde skamme dig! Redigeret 23. Marts, 2020 af Lady Cherie 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 Lady Cherie skrev, for 4 minutter siden: Sidder og kikker på Christina ssbbw hvad har du lavet i foreningen? du har meldt dig til ik? du har sikkert ment af der er nogen der gør arbejdet for dig ik? Jeg kender godt sådan nogen som dig....de kommer med nogle håndøre og så tror de der er nogen der gør resten ik? De har bare overskudet til det ikke? har du? Jeg har været medlem af "Stå Sammen" "Bdea" og "Sio" og hvergang brændte man ud og andre udenfor stod og sagde? Jamen hvorfor brændte de ud? fordi der ikke var opbakning du! Fordi sådan nogle som dig....dig Christina sad og angreb dem/os! En XXXXXXX der ikke forstår hvor svært det er at gøre så stort et arbejde det kræves. Men Christina, lov mig en anden gang der er nogen der vil lave en samling for profe piger lad vær med at melde dig...du er en ren aXXXXX Og du burde skamme dig! Hvor er du ubehagelig personlig - hvis der er nogen som burde skamme sig er det dig. Deltog du i det møde som Christina bakkede op om og deltog i? Nej vel. Ved at Christina har skrevet et par beskeder uden hun har fået respons. Og lad være med at fortælle andre hvad de skal og ikke skal. Jeg tæer krøller sig fuldstændig sammen over din måde at skrive på. Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 23. Marts, 2020 Nemtøs det kan godt være du ikke syntes om mit indlæg, men du aner ikke noget om hvor svært der er at lave en forening for proffe piger, så længe har du ikke været i branchen, så sid du bare der med surefjæs…. Jeg har indhentet trusler osv på den konto....så sid ikke der og vær dum....for du kender intet til det jeg sidder og skriver! Du tror det er nemt at lave en forening for piger....nej! Det er sved blod og tåre.... Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 Lady Cherie skrev, for 1 minut siden: Nemtøs det kan godt være du ikke syntes om mit indlæg, men du aner ikke noget om hvor svært der er at lave en forening for proffe piger, så længe har du ikke været i branchen, så sid du bare der med surefjæs…. Jeg har indhentet trusler osv på den konto....så sid ikke der og vær dum....for du kender intet til det jeg sidder og skriver! Du tror det er nemt at lave en forening for piger....nej! Det er sved blod og tåre.... Du svarer ikke på mine spørgsmål. Jeg har ikke givet udtryk for om det er svært eller ej. Du må have en masse galde med dit indlæg Og ja jeg bliver sku sur over din måde at skrive på Skam dig Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 23. Marts, 2020 Tror du det er studenter foreningen det her? krøl du bare tær....jeg slikker ingen i røven! Jeg snakker om fact der er fra før du begyndte....og jeg bliver ikke indponeret over du snakker om du er liderlig...eller andet du normalt kommer med Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 23. Marts, 2020 Lady Cherie skrev, for 7 minutter siden: Sidder og kikker på Christina ssbbw hvad har du lavet i foreningen? du har meldt dig til ik? du har sikkert ment af der er nogen der gør arbejdet for dig ik? Jeg kender godt sådan nogen som dig....de kommer med nogle håndøre og så tror de der er nogen der gør resten ik? De har bare overskudet til det ikke? har du? Jeg har været medlem af "Stå Sammen" "Bdea" og "Sio" og hvergang brændte man ud og andre udenfor stod og sagde? Jamen hvorfor brændte de ud? fordi der ikke var opbakning du! Fordi sådan nogle som dig....dig Christina sad og angreb dem/os! En XXXXXXX der ikke forstår hvor svært det er at gøre så stort et arbejde det kræves. Men Christina, lov mig en anden gang der er nogen der vil lave en samling for profe piger lad vær med at melde dig...du er en ren aXXXXX Og du burde skamme dig! Jeg kom med nogle gode idéer til foreningen inden. Jeg deltog i mødet - i modsætning til dig. Jeg kontaktede Sofie 10 dage efter mødet, fordi jeg undrede mig over at hun ikke havde sendt det lovede link til det forum der allerede var lavet, og hvor vi kom med gode idéer til på mødet. Nogle få dage efter prøvede jeg at kontakte hende igen. Men da hun ikke engang gad gå ind og læse det jeg skrev, så valgte jeg at stoppe med at tage kontakt. Det kunne være hun havde brug for en lille pause. Men da der er gået 5 måneder og jeg intet har hørt, så tillader jeg mig at stå frem med min utilfredshed. Det ser jeg intet galt i. Men fortæl mig hvordan du ville have jeg skulle bakke op og hjælpe med en hel masse, når jeg bliver ignoreret indtil denne tråd. Og lad venligst være med at lade som om du kender mig. Du aner INTET om mig, for gjorde du, så havde du ikke skrevet sådan! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) Lady Cherie skrev, for 12 minutter siden: Tror du det er studenter foreningen det her? krøl du bare tær....jeg slikker ingen i røven! Jeg snakker om fact der er fra før du begyndte....og jeg bliver ikke indponeret over du snakker om du er liderlig...eller andet du normalt kommer med Jeg håber at folk herinde ser din måde at svare andre på. Ja jeg indrømmer gerne at jeg har en mellemlang uddannelse og at jeg er liderlig. Velkommen til et dannet samfund i 2020, når du engang kommer ud af din hule. Redigeret 23. Marts, 2020 af Nemtøs . Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 23. Marts, 2020 Jeg skrev også om mødet herinde. Jeg prøvede at få andre til at deltage. Jeg troede fuldt ud på at det kunne lykkes. Men igen - hvor var du @Lady Cherie? Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 23. Marts, 2020 Christina, jeg ved så meget fra de foreninger jeg har været i og været med til at starte op for proffe piger, at der er altid nogen der meget gerne vil nedgøre, have svar, vil....bla bla bla...osv og det kræver mange gange flere kræfter end der er for når man starter en forening så vil man så gerne, men man skal også have tid til det hele job, hjem penge og og og og det har man ikke og det går ikke som man vil, nogen af dem man vil jobbe med om det er der pludselig ikke osv osv....men man prøver og det er svært og så kommer kritikken, alle vil have svar hvorfor dit eller dat og du kunne godt og hvorfor ikke og hvor har du ikke 130 timer i døgnet og hvorfor tjener jeg ikke penge når jeg skal skrive og skal være der og her og svare Christina? Du kan godt se det for jeg kan for jeg har prøvet det og jeg vil tro det er det der er sket? tror du ike? men alle råber men ingen forstå? Samtidig skal der tjenes penge...penge her og penge der? 'Og jeg er græsk katosk om jeg kender dig for du skal forstå mig! For så tror jeg du forstå hele den her streg, jeg er ikke en ond person, men jeg kan ondelyndeme blive sur når der foregår ting.....skægt nok....ikke så meget når det er mig selv det går ud over men andre, så finder jeg stålhjælmen frem, dene gang er det for Sofia...….en dag ønsker du måske det er for dig, jeg slås, så slå ikke så hårdt til mig. 1 Del dette indlæg Link til indlæg