Hop til indhold
Lia

Opkald fra journalist

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg har idag oplevet at blive ringet op af en der sagde han var "journalist" og spurgte ind til hvorfor jeg stadig var på selv om der var corona krise. Han var tydeligvis interesseret i at vide om jeg fik flere eller mindre opkald. Jeg sagde kort at det var privat og at jeg ikke var interesseret i at besvare de spg. Allerede der blev jeg skeptisk. Jeg lagde røret på og han ringede med det samme op igen og spurgte om jeg så ville svare på om jeg ikke var bekymret for smitte? Jeg sagde endnu engang at det var privat og at jeg ikke ville være med i dette og han måtte finde en anden. Der skal lige nævnes at han startede ud med at sige at intet ville bruges på de sociale medier, hvilket jeg ikke tror på. For hvorfor ringer en journalist så? For at dække en historie om at sex arbejdere også lider økonomisk under krisen eller om det måske var en betjent der udgav sig for at være journalist for at buste en? Meget mærkeligt og glad for at jeg ikke sagde mere og på den måde gav nogle informationer videre som personen kunne have udnyttet.

Bare lige så sexpiger derude er obs på denne person.

Hav det godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sofie Brandvarm skrev, for 34 minutter siden:

Mon det har været i forbindelse med tilblivelsen af denne 

Måske...så man i søgelyset grundet nedlukning? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123
Lia skrev, for 10 minutter siden:

Gad vide hvilken planet du har befundet dig på det sidste stykke tid... Yes - du får en böde på 5.000 hvis ordensmagten kigger forbi..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Hvis det har kontekst til den artikel @Sofie Brandvarm linker til synes jeg faktisk at det er ret dårlig stil..

Som et andet Forum har opfordret til burde der indberettes til politiet hvis virksomheder holder åbent trods forbud. Så kan politiet benytte den manøvre der er beskrevet. 
Jeg bryder mig ikke om at journalister og privat personer snager for at udstille enkeltpersoner, selvfølgelig gør de det - det er hvad de lever af, men stadig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lia skrev, for 57 minutter siden:

Hej alle.

Jeg har idag oplevet at blive ringet op af en der sagde han var "journalist" og spurgte ind til hvorfor jeg stadig var på selv om der var corona krise. Han var tydeligvis interesseret i at vide om jeg fik flere eller mindre opkald. Jeg sagde kort at det var privat og at jeg ikke var interesseret i at besvare de spg. Allerede der blev jeg skeptisk. Jeg lagde røret på og han ringede med det samme op igen og spurgte om jeg så ville svare på om jeg ikke var bekymret for smitte? Jeg sagde endnu engang at det var privat og at jeg ikke ville være med i dette og han måtte finde en anden. Der skal lige nævnes at han startede ud med at sige at intet ville bruges på de sociale medier, hvilket jeg ikke tror på. For hvorfor ringer en journalist så? For at dække en historie om at sex arbejdere også lider økonomisk under krisen eller om det måske var en betjent der udgav sig for at være journalist for at buste en? Meget mærkeligt og glad for at jeg ikke sagde mere og på den måde gav nogle informationer videre som personen kunne have udnyttet.

Jeg tolker dit skriv som - hvorfor skulle du ellers besvare et opkald og have en aktiv annonce ,  at du stadig har åbent og tager mod kunder trods alle formaninger og advarsler.

Er det helt forkert opfattet af mig?

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 4 minutter siden:

Gad vide hvilken planet du har befundet dig på det sidste stykke tid... Yes - du får en böde på 5.000 hvis ordensmagten kigger forbi..

Det jeg godt klar over. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123
Lia skrev, Lige nu:

Det jeg godt klar over. 

Jeg var lige ude at handle, fire unge mennesker er taget ud at handle sammen og holder på ingen måde afstand. Fuck hvor er der alt for mange af dem - unge mennesker der ikke fatter en brik, eller er ligeglade. Som Margrethe d.2. sagde "hensynslöse".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lia skrev, 1 time siden:

Hej alle.

Og vedkommende sagde ikke hvilken avis han skrev for?

Jeg gætter på at opkaldet kom fra en meget belastende person som utrolig mange genkender, nemlig B.Jarne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 16 minutter siden:

Jeg var lige ude at handle, fire unge mennesker er taget ud at handle sammen og holder på ingen måde afstand. Fuck hvor er der alt for mange af dem - unge mennesker der ikke fatter en brik, eller er ligeglade. Som Margrethe d.2. sagde "hensynslöse".

Du er bare faldet over et par eksemplarer af mig-generationen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lia skrev, for 30 minutter siden:

Ja der er vel ingen grund til at forvente andet i situationen :blink:

Men som jeg også selv har sammenfattet i en tråd, så er pigers desperation i og med at de holder åben, ikke af den grund nødvendigvis ensbetydende med, at de også i andet end et marginalt omfang, også har nogen gæster.

Det er det som er hovedsagen, at der ikke journalistisk formidles et fejlagtigt indtryk af, at bare fordi at nogle piger holder åben, så har de også uændret med gæster.

Det er det som er så tragisk, ved at nogle piger holder åben, om så uden at der kommer nogle kunder, at de bærer ved til et indtryk af at vi samlet set, ikke agerer ansvarligt, såvel sælgere som købere af sex.

God afstemning denne her, og jeg håber at den vil give et modsat rettet indtryk:

Desværre kan Seduction Girls berette, at der stadig er kunder, der både ringer til dem, og ringer på døren til en lukket klinik.

Men sådan vil det jo altid være, som at der også er cafeer og værtshuse, og gæster her der trodser forbuddet.

Men de udgør undtagelserne, der bekræfter reglen, og overordnet betragtet, der tror jeg at samme gør sig gældende indenfor køb og salg af sex.

Journalister kunne jo også kontakte klinikker og piger, som holder lukket, for at vise at det gør rent faktisk de fleste danske piger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Journalister skall man inte tala med.  Varken ”on- eller off the record”. Punktum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lillemand skrev, for 55 minutter siden:

Journalister skall man inte tala med.  Varken ”on- eller off the record”. Punktum.

Rigtig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123
Lia skrev, for 13 minutter siden:

Rigtig!

Og så måske Lia sätte sin forretning på stand by! Hvis man kun tager det der svarer til ens IQ for en quickie - så er der sikkert mange kunder der er ligeglade, hvad de risikerer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 2 timer siden:

Jeg var lige ude at handle, fire unge mennesker er taget ud at handle sammen og holder på ingen måde afstand

Afstand til hinanden eller andre kunder? - hvis de går hjem og fester bagefter er det vel ligegyldigt om de holder afstand til hinanden i en butik ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lia skrev, for 2 timer siden:

Det jeg godt klar over. 

Kære lia

godt der er styr på lukningen :) det fremgik ikke 100 procent af dit indlæg som jeg læste det. Måske det er det der har givet et par af de lidt kritiske kommentarer.

det er da dårlig stil af journalisten! Når der er lukket. På den anden side vil jeg mene det er vigtigt at få dækket det hvis der er steder der er åbent - og så er undercover journalistik jo ganske effektivt og ofte brugt til at vende sten der skal vendes i samfundet. 
held og Lykke gennem den svære tid :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 4 timer siden:

Borende X skrev, for 3 timer siden:

Du er bare faldet over et par eksemplarer af mig-generationen.

Altsååå.... Denne artikel har måske 'lidt' relevans ift. noget af den latente underbevidsthed som viser sig i 'de unges' mangel på høstblomster der kunne rage dem ;)

Tag det ikke som mig der stiller mig enig i udsagnet, for jeg har skam forældre og bedsteforældre jeg gerne holder fat i længe endnu - men der er en pointe at hente uagtet

Og Borende: Mig-generationen har altid været Baby Boomerne ;) Millenial generationen kaldes nu for "Me me me"-generationen, og da de typisk er børn af Boomerne selv, er det ikke så underligt - de fik det ind med modermælken, af de oprindelige ærke-narcissister :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Argent skrev, for 5 timer siden:

... Og Borende: Mig-generationen har altid været Baby Boomerne ;) Millenial generationen kaldes nu for "Me me me"-generationen, og da de typisk er børn af Boomerne selv, er det ikke så underligt - de fik det ind med modermælken, af de oprindelige ærke-narcissister :P

Jo, men så vidt jeg ved, er me = mig – bare på hver sit sprog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand
Midtby skrev, for 14 timer siden:

Mon ikke både journalister og ordensmagten er repræsenteret herinde !?

Det är därför jag är försiktig med vad jag berättar om mina besök hos pigerne...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...